Sóhajtozok majd, hogy ilyen szépet/jót tudtak az olaszok.

Nyomkodtad? Tessék megvenni!
Hali!
AZ az AM ami nekem volt/van az jobban mozgott sokkal ANNÁL a Nixonnál, úgyhogy nem volt kérdés melyik marad.
2005-ös évjáratról és azokról a példányokról tudok nyilatkozni. Merevségre kb. egál volt a kettõ.
Az AM másfél évig szolgált hibátlanul, mozgása olyan mint újkorában, illetve jobb. Kapott mindent, külföldi dh pályákat is dögivel. Ott már éreztem, hogy rugalmasabb még alattam is, de még mindig én voltam a gyengébb láncszem.
ETA a legjobb útállítás mászáshoz szerintem, mondom ezt úgy, hogy az összeset kipróbáltam.
Mostani telók közül se nagyon találkozom olyannal, ami jobban mozogna. Érvényes ez a jelenlegi rugós Minute-ra is ami a gépben van. Csak azért eladó, mert jön a helyére durvulósabb. (fox36) Remélem mozgásban nem fog elmaradni tõle...
Edit:
Jah, és végig nagytárcsával használtam, sima shimano gyorszárral. Sose volt vele semmi gondom, még csak nem is ciripelt.
Kösz! A súlyommal nekem se lenne gond, hatvanpár kiló vagyok. Egykerék pár méterig megy...meg ez ugye átütõs...de valamuiért Beg is az AM-et vette meg...:icon_roll
Miért nincs minden alkatrészbõl csak egyféle...:chin:
lenne, de varesz nem mert rendelni belõle (mármint az IT-sbõl) kell kitaláljak valami más alternativátszerintem robnak még jobb áron van
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
de valamuiért Beg is az AM-et vette meg...:icon_roll
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
mondjuk én is inkább az AM-et venném........bár az én súlyomhoz már nem bízom a merevségében - egy marzó kolbász után- szal max az idei átûtõs játszhatna nálam......Kösz! A súlyommal nekem se lenne gond, hatvanpár kiló vagyok. Egykerék pár méterig megy...meg ez ugye átütõs...de valamuiért Beg is az AM-et vette meg...:icon_roll
Miért nincs minden alkatrészbõl csak egyféle...:chin:
Miért nincs minden alkatrészbõl csak egyféle...:chin:
egyszer kérdeztem még a régi telótopikban én is :
Begbie írta :
"Manitou IT:
Inkább kisebb súlyúaknak ajánlanám, különben a legkisebb pöckölésre is teljesen összecsuklik. Nehéz szabályozni menet közben.
Visszaállítani meg csak akkor tudod, ha egy kicsit legalább tudsz egykerekezni Vagy megállva a hegytetõn.
A levegõs Nixon mozgása nekem nagyon bejött. De ez is erõsen súlyfüggõ, a 70 kilóm alá minden villába kisebb nyomás kell, így ugyanolyan jól mozognak alattam mint a rugósok.
Sõt nem kell rohangálnom puha rugó után. Meggyõzõdésem hogy
sokan nem a súlyuknak megfelelõ rugóval bringáznak..."
egyszer kérdeztem még a régi telótopikban én is :Váz ügyben még nem vagyok biztos, ha találok értelmes áron Endurot, akkor az, ha nem, akkor valószínûleg ez lesz.
Ezekben szerintem elmenne az AM is, mászáskor meg ETA. Egyedül a gyorszár miatt vacilálok, különben már megrendeltem volna...vagy meglesném Begét...
Nixon Superrõl senki semmit?
még TAS-t letekerve 130-ra is 520 mili a beépítési magassága ami szvsz elég sok-----és azt nem tudod állandóan tekergetni, mert ki kell hozzá ereszteni a luftot....ha belövöd pl 140-re jó 2 centivel lesz magasabb min egy 140-et mozgó fox....egyébként szépen mozog, meg okos teló , csak q nehéz, meg a maraton xc után vannak kétségeim a merevségét illetõen,,,bár ez a Te súlyoddal nem probléma...Erre van az a 20 mili finomállítás...TAS, vagy mi a rák
szerk: igen, a rugóút csökkenést tudtam, a nevet kösz
Az igazi nyilván egy talas lenne, de azért az messze van a 450 illetve 480 eurótól...fõleg, hogy akkor már a 36-ot kéne...
A kettõ közül a tengely és az IT miatt a Nixon felé hajlok, csak hát ugye Manitou...Marzóm meg még nem volt...
Vagy még ez
: http://apro.bikemag....ct=71212&cat=14