Jelentkezz be Regisztrálj

Teleszkópok - általános eszmecsere #2.
#8081
Írta 2007. május 29. - 11:09

#8082
Írta 2007. május 29. - 11:05

amúgy az all mountain, csak annak meg baromi nagy a beépítési magassága, eléggé csopperesíti egy átlag 5"-t mozgó vázat, és a lejtõzést leszámítva állandóan összenyomva használni meg sztem nem egészséges neki...
Erre van az a 20 mili finomállítás...TAS, vagy mi a rák
szerk: igen, a rugóút csökkenést tudtam, a nevet kösz

#8083
Írta 2007. május 29. - 10:38


A kettõ közül a tengely és az IT miatt a Nixon felé hajlok, csak hát ugye Manitou...Marzóm meg még nem volt...

#8084
Írta 2007. május 29. - 10:33

Szerintem a Nixon is meg az AM is túl nagyok lennének már...
A fentiek meg könnyûek (is).
#8085
Írta 2007. május 29. - 10:25

esetleg megpróbálod a költségvetést nyújtani egy 40-ssel és fox talas rlEzek közül a Pike-ot néztem, de azt nem lehet könnyengyorsan "összecsukni" mászáshoz...

amúgy az all mountain, csak annak meg baromi nagy a beépítési magassága, eléggé csopperesíti egy átlag 5"-t mozgó vázat, és a lejtõzést leszámítva állandóan összenyomva használni meg sztem nem egészséges neki...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8087
Írta 2007. május 29. - 09:02

#8088
Írta 2007. május 29. - 01:17

#8090
Írta 2007. május 28. - 19:22

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8091
Írta 2007. május 28. - 08:23


cannondale lefty.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8092
Írta 2007. május 28. - 08:23

#8093
Írta 2007. május 28. - 08:17

Remélem nem írok nagyon rossz helyre...
Támadt fejemben egy ötlet, miszerint milyen jól nézne ki, ha a custom-motoroknál elõszeretettel alkalmazott, ott féllengõkarnak hívott dolgot átültetném bringára. Ez nagyjából annyit tesz, hogy a kerekek csak egyik oldalról rögzülnek a vázhoz.
Megosztottam ötletemet egy-két kerékpáros körökben járatosabb osztálytársammal, akik közölték velem, hogy amit "kitaláltam" az már régóta létezik, ráadásul mindkét kerékhez.
Engem az érdekelne, hogy ki(k) csinálnak ilyeneket (gyártók)??
Én ugyanis megpróbáltam neten keresni, de mivel nem tudom, hogy bringás-körökben hogy hívják ezt a "technológiát" ezért nem volt semmi sikerem...
Segítséget elõre is köszönöm!
#8094
Írta 2007. május 27. - 10:14

ha meg még is kéne és nem mûkszik a ráfújás akkor picit több olaj vagy keményebb rugó
#8095
Írta 2007. május 26. - 21:47

'07 drop off4 a kiszemelt telo,de tartok attól a tulajdonságától,hogy levegõráfújás van benne...érv ellenérv vélemény a telóról és a levegõráfújásos rendszerrõl?kb 60 kg vagyok és midnenes felhasználás a cél(néha túra,mászás,de javába fr meg hegyi zúzás)vagy ha tudtok más telót ajánlani 60 max 80 ezerbõl(mindegy hogy átütõs vagy gyorszáras,bár elöbbi kedvezõbb az extrém felhasználás terén)súly nem számít és lehetõleg marzó vgy rs villát szeretnék,manitout nem(nem szeretnék a közeljövõben új telót venni,hosszútávra tervezek)
#8096
Írta 2007. május 26. - 15:16

Szerintem hatalmas baromság... A korm.csap. a sima nyakon is szorosan áll, nem kell ezzel bûvészkedni...
HA JÓL ÉRTEM, akkor ebbe egy headlock is elkélne... Különben a vállak tartják össze, és az elsõ 1m letörés után egyszerûen szétcsúszna...
Nem értem miért jó ez...
#8097
Írta 2007. május 26. - 14:28

Két félbõl van a nyakcsõ.
#8098
Írta 2007. május 24. - 22:24

Hy All!
Kövezzetek meg de én x-fusion párti vagyok. Nézegetem mindig a honlapjukat is.
Csak most lettem figyelmes arra a tényre hogy az új "Delta 8" dh telójuk osztott fejcsõvel készül.
Van ennek a bicóknál értelme? Ilyet csak a discoverin láttam a chopperek filláiban.
vélemények, tapasztalatok?
Osztott fejcsõ az miaz?? Ahogy nézem ez sima USD villa. Fejcsõ az eleve a vázon van...
#8099
Írta 2007. május 24. - 22:06

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8100
Írta 2007. május 24. - 19:51

Kövezzetek meg de én x-fusion párti vagyok. Nézegetem mindig a honlapjukat is.
Csak most lettem figyelmes arra a tényre hogy az új "Delta 8" dh telójuk osztott fejcsõvel készül.
Van ennek a bicóknál értelme? Ilyet csak a discoverin láttam a chopperek filláiban.
vélemények, tapasztalatok?