Jelentkezz be Regisztrálj

Teleszkópok - általános eszmecsere #2.
#7421
Posted 2007. October 03. - 20:10

RAUH-Welt
B E G R I F F
#7422
Posted 2007. October 03. - 19:16

Használat közben azon kivül h az olaj folyik át a csillapítófejen, semmi terhelés nem éri..
#7423
Posted 2007. October 03. - 19:00

tamaska: mint tapasztalt szerelõ, tudsz ok-okozati összefüggést mondani, hogy szerinted miért törhetett el, vagy csak annyit, hogy mert "bele lett barmolva"?
persze 3 éve még nem lett volna barmolás...
#7424
Posted 2007. October 03. - 16:25

Fordítva megérteném, gyakori pl. h túltöltéssel akarnak a népek progresszívebb mozgást elérni, és csodálkoznak, hogy legjobb esetben is elkezdi köpni az olajat a villa, de ez?
#7425
Posted 2007. October 03. - 16:07

#7426
Posted 2007. October 03. - 16:02

A sebesség mindent megold.
#7427
Posted 2007. October 03. - 15:54

#7428
Posted 2007. October 03. - 15:04

annak a kovetkezmenye, hogy bele lett nyulva. Nem ertesz hozza, nem tudod hogy mivel mit idezel elo, inkabb nem kellett volna piszkalni. Ha gyari allapotban hagyod es ugy torik el [amit erosen ketlek hogy megtortent volna] akkor lehetne mondani, hogy talan a villa hibaja. mivel azonban mindenaron bele kellett barmolni, igy mar egyertelmu, hogy azert tort el.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7429
Posted 2007. October 03. - 14:59

#7430
Posted 2007. October 03. - 12:21

Norb said
Én a csillapításhoz hozzá se nyúltam. Rugó oldali nyomórúd csere és gumibakok, ami nem eredeti benne.
ugy latszik tehat megiscsak berhelve volt. Nem muszaj azt az oldalt b.szkuralni, eleg ha hatassal van a masik oldalra. amint azt a mellekelt abra mutatja.
embereknek itt a forumon akkora meglepetest tudna okozni nehany hasznalati utasitas "garancialis feltetelek" fejezete hogy csak na. amit nem artana hasznalatbavetel elott elolvasni.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7431
Posted 2007. October 03. - 07:31

thez said
így jár aki házilag berhelt nixxonnal jár;)
van hozzá minden, de ezt csak bolton keresztül fogod tudni elintézni...
Én a csillapításhoz hozzá se nyúltam. Rugó oldali nyomórúd csere és gumibakok, ami nem eredeti benne.

#7432
Posted 2007. October 02. - 23:18

#7433
Posted 2007. October 02. - 22:46

de akkor ez 1 próbát megér..
#7434
Posted 2007. October 02. - 22:42

Elvieg papírok nélkül nem mehetne a dolog.
De én visszavittem a 66 ot, és semmit nem kértek.
#7435
Posted 2007. October 02. - 22:35

#7436
Posted 2007. October 02. - 22:26

Ez Magyarország, amúgy a Maliban se semmi ahogy hozzá állnak.
Levelezni kell velük, meg erõsködni, mire képesek valamit is csinálni.
#7437
Posted 2007. October 02. - 21:33


mondjuk én se vagyok hülye, de a boltnak tudtommal nem számít az ha visszacserélik a telót mert a marzocchi szívja meg nem õk, mivel garis a cucc. és nyilván saját felelõsségükre mondják ezt, vagy lehet õk se értenek hozzá???
mostmár tuti írok a marzonak és õk csak tudják h érdemes-e visszacserélni vagy nem, de ha szar, akkor mindneképp ki kell cseréltetnie annak a boltnak ahol ez a villa lett véve.
#7438
Posted 2007. October 02. - 21:25

Valeria Victrix said
Ekkora hülyeséget ne írjál, mert a tapasztalatod az nagyjából a zéróval egyenértékû - pár darab az nem az összes.
És nyugodtan használd tovább a repedt telódat, de egy k**** szót ne merj szólni, ha eltörik és "szétharapod" az aszfaltot!
már ne is haragudj vv, nincs veled semmi bajom, de néha msotanában túlsgosan arrogáns vagy ha valaki valami olyat mondd, amivel nem értesz egyet.
nem mondanám azt, hogy bármelyikõtöknek igaza van, de a dolog (mily meglepõ) egyáltalán nem fekete-fehér.
a szimplavállas marzók (ugye a 2002es "törõs" széria (tudom nem mind) hajlamosak ilyen dologra. az elsõ, amikor ilyet láttam, az a 2003as dj3nál volt, jánoshegyen futott 4-5 darab ilyen, nem tudom aztán mi lett velük.
de mûködtek viszonylag sokáig.
darky4e
én sem javasolnám a használatot, de könnyû ezt egy alaposan túlméretezett travissel a seggem alatt mondani, ha 15 éves lenék, és kevés zsebpénzbõl kéne villát vennem, lehet, hogy másképp látnám...
pinkbikeon van olyan kép, ahol az a két repedés a váll 3 résszé való szakadásáig fajult, de élõben nem láttam ilyet.
egy szó mint száz, ha teheted csinálj valamit, ha meg így kell használnod, akkor ezt kevés jódiõt még lehet, hogy kibírja... de saját felelõsség, remélem ezzel tisztában vagy

edit: ezt a képet le lehetne kicsinyíteni, mert 1280*1024ben i csúnyán széthuzza a fórumot... köszi
#7439
Posted 2007. October 02. - 21:15

El fog törni, és ha nem akarsz kórházba kerülni, kidobod a pi***ba, vagy visssaviszed.
És, ha nem egy milimétert reped tovább, hanem egyböl végig reped, akkor mivan?
Azér mondták neked hogy nemfog tovább repedni, mert le akarnak rázni.
És ezt azért mondom, mert tényleg komolyan meglehet sérülni.
Nekem a 66 om nyaka tört el, és egy hétig tejbepapit ettem, pedig fullface volt rajtam...
#7440
Posted 2007. October 02. - 21:08

abban a pontban ahol a marzo megrepedt mikor csak ráülsz hatalmas feszültségek keletkeznek./képzeld már el: 50kilo egy 40 centis erõkaron/ az erõvonalak nem megfelelõ vezetése miatt lehetséges hoyg megrepedt azon a ponton de az nem jelenti azt hogy tovább is fog repedni. de igy hogy ott megsérült az anyag nem szinte hanem biztosan jeletõsen gyengébb lett a váll.
edit: ahol nincs teher ott ninc anyag (nagyon egyszerüen mondva)
zokogva borulnék a motorjára, remegve érinteném meg alumínium bõrét, és emlékének szûzlányt áldoznék, akit méregdrága motorolajjal lobbantanék lángra - Rolls Royce Phantom ____>>____Wroom…__>__[FONT="]B&O[/FONT]