

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
Valahogy ez az R valve fapadosabbnak tunik nekem. Ez sebesseg erzekeny ? Az SSV eleve arrol van elnevezve, de ... ez az R valve ... hat ez butabbnak tunik. Lehet hogy a marzo 55 R-re ha cserelem a drop off 4 et (2007) akkor egy frisebb de "butabb" vagy hat mondjuk ki ... ocskabb villat vennek ?Mindkettõ elég fapados, de az R valve állítható kívülrõl.
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
Na rendben, koszonom az infot, de ezek fenyeben felmerul 1 kerdes, megpedig az, hogy ha a Marzo 55 R a "sima" SSV csillapitast alkalmazza, marpedig az a fontebb idezett leiras szerint vagy nem allithato, fix gyari beallitas, vagy pedig IRA tehat belulrol allithato egy hoszu hexa kulcsal, akkor a Marzo 55 R hogyan allitja kivulrol azt ?:confused: Siman beepitettek azt a hoszu hexa kulcsot es kivezettek a veget ?Endroo már írta. SSV: Speed Sensitive Valve; SSVF Speed Sensitive Valve Floating. Vagyis sebességérzékeny szelep, és ugyanez úszószelepes verzióban.
SSVF (Speed Sensitive Valve Floating)
"SSVF is our "Speed Sensitive Valve Floating" with a specially designed Floating Valve that further enhances the SSV concept. The floating valve instantly lets oil flow through the first valve circuit with no resistance providing greater initial and small bump sensitivity. As oil flow increases in velocity and volume, the floating valve closes, providing more oil flow resistance and hence more damping performance. The SSVF system uses an external knob to control the rebound damping.
SSVF system can be further fine-tuned by changes in the oil viscosity and valve porting."
SSV (Speed Sensitive Valving)
"SSV (Speed Sensitive Valving) is our simple yet sophisticated way to provide consistent fade-free damping performance. Our SSV system uses five damping circuits per leg to instantly deliver incredible damping comfort and control.
These valves operate in the compression and rebound phase allowing varying amounts of oil to flow through the system according to force and speed of impact. SSV is configured in two ways, first the non-adjustable SSV system and secondly, the SSV system with internal rebound adjustment.
The internal rebound adjustment is accomplished by removing the top caps and inserting a hex key into the valve and either closing or opening for greater or lesser rebound damping."
Forrás: http://marzocchi.com/
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
Es az SSV tol az SSVF ig mi a kulombseg ? Gondolom a dual az hogy mindket oldal ? :-S66VF2 - alloy SSV [2006]
66VF - Dual SSVF [2005]
es
nincs tobbe Z1 nevu villajuk....
RAUH-Welt
B E G R I F F
a 66vf-ban milyen a csillapítás?
úgy tom a drop off sima ssv
junior t dual ssv (próbáltam egyet elég meggyõzõen jobban mozgott az enyémnél)
de sztem az 55ben jobb a csili mint a drop offban legalábbis érzésre.
Hmmh... na lehet ez lesz az, most mar csak el kene paszolni a Drop Off-ottömeg 2,7 kiló körül
én a 140eset próbáltam expón egy merev konában és a visszaútcsili kívül állítható, ez eléggé bejött nekem. meg levegõráfújás ami a dropoffhoz haosnló. sztem nem mozog rosszul
meg egy cebntivel több út és nem reped.
ok, thank u , megvan , tenyleg frissitve van es van uj katalogus fentmost már frissítve van
am meg expon is volt kinn katalógus