Jelentkezz be Regisztrálj
Teleszkópok - általános eszmecsere #2.
#6321
Írta 2008. április 10. - 08:17
#6322
Írta 2008. április 09. - 22:25
#6323
Írta 2008. április 09. - 21:54
de az mindneképp jobb h kívül tod állítani
#6324
Írta 2008. április 09. - 21:53
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#6325
Írta 2008. április 09. - 21:48
Valahogy ez az R valve fapadosabbnak tunik nekem. Ez sebesseg erzekeny ? Az SSV eleve arrol van elnevezve, de ... ez az R valve ... hat ez butabbnak tunik. Lehet hogy a marzo 55 R-re ha cserelem a drop off 4 et (2007) akkor egy frisebb de "butabb" vagy hat mondjuk ki ... ocskabb villat vennek ?Mindkettõ elég fapados, de az R valve állítható kívülrõl.
#6326
Írta 2008. április 09. - 21:45
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#6327
Írta 2008. április 09. - 21:44
#6328
Írta 2008. április 09. - 21:38
"A Perfect start for beginning bike enthusiasts. The R valve is a simple rebound adjustment used to control the extension rate. One adjustment located at the bottom of the fork keeps the system easy to use and inexpensive for the customer."
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#6329
Írta 2008. április 09. - 21:21
Na rendben, koszonom az infot, de ezek fenyeben felmerul 1 kerdes, megpedig az, hogy ha a Marzo 55 R a "sima" SSV csillapitast alkalmazza, marpedig az a fontebb idezett leiras szerint vagy nem allithato, fix gyari beallitas, vagy pedig IRA tehat belulrol allithato egy hoszu hexa kulcsal, akkor a Marzo 55 R hogyan allitja kivulrol azt ?:confused: Siman beepitettek azt a hoszu hexa kulcsot es kivezettek a veget ?Endroo már írta. SSV: Speed Sensitive Valve; SSVF Speed Sensitive Valve Floating. Vagyis sebességérzékeny szelep, és ugyanez úszószelepes verzióban.
SSVF (Speed Sensitive Valve Floating)
"SSVF is our "Speed Sensitive Valve Floating" with a specially designed Floating Valve that further enhances the SSV concept. The floating valve instantly lets oil flow through the first valve circuit with no resistance providing greater initial and small bump sensitivity. As oil flow increases in velocity and volume, the floating valve closes, providing more oil flow resistance and hence more damping performance. The SSVF system uses an external knob to control the rebound damping.
SSVF system can be further fine-tuned by changes in the oil viscosity and valve porting."
SSV (Speed Sensitive Valving)
"SSV (Speed Sensitive Valving) is our simple yet sophisticated way to provide consistent fade-free damping performance. Our SSV system uses five damping circuits per leg to instantly deliver incredible damping comfort and control.
These valves operate in the compression and rebound phase allowing varying amounts of oil to flow through the system according to force and speed of impact. SSV is configured in two ways, first the non-adjustable SSV system and secondly, the SSV system with internal rebound adjustment.
The internal rebound adjustment is accomplished by removing the top caps and inserting a hex key into the valve and either closing or opening for greater or lesser rebound damping."
Forrás: http://marzocchi.com/
#6330
Írta 2008. április 09. - 19:14
SSVF (Speed Sensitive Valve Floating)
"SSVF is our "Speed Sensitive Valve Floating" with a specially designed Floating Valve that further enhances the SSV concept. The floating valve instantly lets oil flow through the first valve circuit with no resistance providing greater initial and small bump sensitivity. As oil flow increases in velocity and volume, the floating valve closes, providing more oil flow resistance and hence more damping performance. The SSVF system uses an external knob to control the rebound damping.
SSVF system can be further fine-tuned by changes in the oil viscosity and valve porting."
SSV (Speed Sensitive Valving)
"SSV (Speed Sensitive Valving) is our simple yet sophisticated way to provide consistent fade-free damping performance. Our SSV system uses five damping circuits per leg to instantly deliver incredible damping comfort and control.
These valves operate in the compression and rebound phase allowing varying amounts of oil to flow through the system according to force and speed of impact. SSV is configured in two ways, first the non-adjustable SSV system and secondly, the SSV system with internal rebound adjustment.
The internal rebound adjustment is accomplished by removing the top caps and inserting a hex key into the valve and either closing or opening for greater or lesser rebound damping."
Forrás: http://marzocchi.com/
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#6331
Írta 2008. április 09. - 17:57
Es az SSV tol az SSVF ig mi a kulombseg ? Gondolom a dual az hogy mindket oldal ? :-S66VF2 - alloy SSV [2006]
66VF - Dual SSVF [2005]
es
nincs tobbe Z1 nevu villajuk....
#6332
Írta 2008. április 09. - 13:30
66VF - Dual SSVF [2005]
es
nincs tobbe Z1 nevu villajuk....
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6333
Írta 2008. április 09. - 12:48
a 66vf-ban milyen a csillapítás?
úgy tom a drop off sima ssv
junior t dual ssv (próbáltam egyet elég meggyõzõen jobban mozgott az enyémnél)
de sztem az 55ben jobb a csili mint a drop offban legalábbis érzésre.
Nem vagyok benne biztos de szerintem:
vf - SSVF
vf2 - Dual SSVF
#6334
Írta 2008. április 09. - 11:00
úgy tom a drop off sima ssv
junior t dual ssv (próbáltam egyet elég meggyõzõen jobban mozgott az enyémnél)
de sztem az 55ben jobb a csili mint a drop offban legalábbis érzésre.
#6335
Írta 2008. április 09. - 10:48
#6336
Írta 2008. április 08. - 23:22
#6337
Írta 2008. április 08. - 22:55
Hmmh... na lehet ez lesz az, most mar csak el kene paszolni a Drop Off-ottömeg 2,7 kiló körül
én a 140eset próbáltam expón egy merev konában és a visszaútcsili kívül állítható, ez eléggé bejött nekem. meg levegõráfújás ami a dropoffhoz haosnló. sztem nem mozog rosszul
meg egy cebntivel több út és nem reped.
#6338
Írta 2008. április 08. - 22:43
én a 140eset próbáltam expón egy merev konában és a visszaútcsili kívül állítható, ez eléggé bejött nekem. meg levegõráfújás ami a dropoffhoz haosnló. sztem nem mozog rosszul
meg egy cebntivel több út és nem reped.
#6339
Írta 2008. április 08. - 22:11
ok, thank u , megvan , tenyleg frissitve van es van uj katalogus fentmost már frissítve van
am meg expon is volt kinn katalógus
Most mar csak az lenne a kerdes hogy jelent valami elorelepest ha megveszem a Marzo 55 R-t (69900 a Mali-nal), a 2007es Drop off 4-emhez kepest ? Jol latom a Marzo 55R-ben meg SSV sincs ? Tomegrol meg nem talalok adatot hirtelen... de az annyira nem szamit .
#6340
Írta 2008. április 08. - 21:55

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






