próbáld 100-110 PSI vel ha azt akarod hogy szépen mozogjon
(csak mondom olyan hogy SL nincs, lehet R, RL vagy RLC)
Ja lent van a pincében épp, és a nevekkel mint a nyelvvel hadilábon állok!
próbáld 100-110 PSI vel ha azt akarod hogy szépen mozogjon
(csak mondom olyan hogy SL nincs, lehet R, RL vagy RLC)
próbáld 100-110 PSI vel ha azt akarod hogy szépen mozogjonHallgattam rátok megvettem, bent van! Ellenben akadtak kérdéseim!
A CD kékhalált okozott a gépemben, de elõtte azért rájöttem, hogy ezt igen csak idegen nyelven írták, nekem meg sem a németem sem az angolom nem túl erõs! Na jó azért pár dolgot felfogtam, mondjuk hogy a 120-130km-al épp nem vagyok bent egyik sávban sem amit a villához nyomáshoz írtak!
Szóval, nincs e valahol egy magyar nyelvû leírás a villához?
A mondjuk 130kg-hoz köves, gyökeres utakhoz milyen nyomásra fújjam a telót, illetve milyen beállításokkal menjek?
Illetve mekkora a max nyomás ami fölé soha ne fújjam a villát?
Ja egyébként 09Fox 32F-seriesSL! 100mm-is!
Köszi! (eddig nem volt levegõs telóm, úgyhogy amatör vagyok)
tessék egyszer valakivel összeülni akinek van rálátása és vele szétszedni, nem hiszem h annyira egetverõ a dolog, csak tiszta szerszámok, meg egy kis mûszaki érzés szükséges, spéci szerszámok nem nagyon kellenek
Pedig ez egy otthon is elvégezhetõ rutinmûvelet.Nem lenne ezzel bajom, ha úgy lennének a villák megcsinálva, hogy a karbantartás otthon is elvégezhetõ rutinmûvelet legyen, ne pedig egy rendszeres 5000 forintos szervízlátogatás.
A sebesség mindent megold.
ha a biciklivel is aszfalton mennel az is tovabb birna. vice verza az auto futomuvet is hamarabb szetkapna a rendszeres offroadkodas.
plusz a bicikli telo sokkal kisebb, konnyebb, precizebb szerkezet. erzekenynek kell lenni olyan behatasokra is amiket az auto lengescsillapitoja eszre sem vesz. nyilvan igy kevesebb rahagyas van benne. biztos lehetne atombiztos mindent tulelo villat epiteni ha eleg anyagot raknanak bele, de ki akar 6kilos villat a bringajaba? en nem.
szerintem teljesen irrelevans osszehasonlitani a ket dolgot.
RAUH-Welt
B E G R I F F
Hmmm, azért ez egy kicsit túlzás. Én kb. 2-3 évente (20-30e km) cserélem a lengéscsillapítókat, aztán ott van a többi kopó elem is a futómûben (gömbfejek, szilentek). Azok is szépen elszállnak ezeken az utakon.
Persze el lehet szar lengéscsillapítóval mászkálni évekig, mert ugye nem látszik, hogy folyik belõle az olaj. Csak aztán van csodálkozás amikor leesik az útról az autó...
Ja, és Marzoba érdemes Marzo szimeringeket beszerezni ha már nyomja az olajat. Bár nekem a 2003-as Z1-emben 5 év alatt asszem talán 1x volt cserélve. Sose nyomta az olajat, és mindig megindult szépen. De ez a narancs Z1 is jónak tûnik fél év után.
Idõnként FinishLine teflonos zsírt vékonyan rákenek, lenyomom, letörlöm a kakát és kész.
Hmmm, azért ez egy kicsit túlzás. Én kb. 2-3 évente (20-30e km) cserélem a lengéscsillapítókat, aztán ott van a többi kopó elem is a futómûben (gömbfejek, szilentek). Azok is szépen elszállnak ezeken az utakon.Azért a bikemag cikk tényleg jól rámutatottt, hogy az autóban lévõ 20 ezer forintos rugóstag gondozásmentesen elmegy százezer vagy még több km-t, bicaj esetén egy akár 200 000 ft-os teló meg 2-3 ezer km-ként szervízért kiállt, meg folyamatos kenegetésért.
Olyanok a telók, hogy felesleges bármiféle kotont húzni rájuk, mert anélkül is vígan elvannak, max ha dzsuvás egy mozdulattal letörlöd a becsúszót. De ha párszor elázol meg besarazod a porvédõt akkor jó eséllyel ügyesen maga alá gyûjti a koszt, amivel folyamatosan súrolja majd a továbbiakban a becsúszót. Ami még fontosabb: ronda.
ha 50 óra van elõirva, akkor annyi.
technikai sport, tudtad amikor belekezdtél.
_____________________________________________
AM rlz
A sebesség mindent megold.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.