Jelentkezz be Regisztrálj
29er
#141
Posted 2013. April 20. - 11:21
Ha a kétszárú villáknál maradunk, akkor elég a 15ös átütõ vagy inkább a 20as? A bringát nem számolva, beöltözve kb. 130kg-val kellene megbírkóznia.
Elõre mindenképpen 200as tárcsára gondoltam.
#142
Posted 2013. March 16. - 10:21
Hehe,ezt a testbike-on hirdették cannondale matricával valami 60-ért
#143
Posted 2013. February 24. - 19:50
Az egy gyári Truvativ rockring.
Kellett valami fekete középre is :-) Amúgy a láncvonal így szimpatikusabb, és tetszik is
Értem, tehát dísz és csavaralátét.
A sebesség mindent megold.
#144
Posted 2013. February 24. - 16:28
Az xt lánckerékbõl készült rockring(?) miért van a hajtómûvön?
Az egy gyári Truvativ rockring.
Kellett valami fekete középre is :-) Amúgy a láncvonal így szimpatikusabb, és tetszik is
#145
Posted 2013. February 24. - 11:42
Hupsz! bocs! :-p
A sebesség mindent megold.
#146
Posted 2013. February 24. - 11:11
#147
Posted 2013. February 23. - 19:22
mod: beelõztek
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#148
Posted 2013. February 23. - 19:16
https://www.facebook...&type=1
img tagek nélkül se látszik, mert korlátozott a hozzáférése fb-on.
#149
Posted 2013. February 23. - 19:06
Amúgy hogy csináltad ? 3 karakter alatt nem is engedi elküldeni.
#150
Posted 2013. February 23. - 00:57
Merev villánál amúgy sem jó valami pille kormányt fölrakni.
#151
Posted 2013. February 22. - 23:37
Amúgy akitõl vettem az 28-as belsõt tett az elsõ kerékbe,de elég hamar szét is ment. :S Most egy maxxis belsõ van elöl,hátul meg márka nélküli.
A kormányom alapból nem egy könnyû darab és van két mûanyag toldás is a szélén,szóval abban is rejtõzhet egy 100 gramm. Talán ezt fogom elsõ lépésben cserélni.
#152
Posted 2013. February 22. - 22:53
MC! Akartam,de a bal oldalamon elhaladó és a jobb oldalamon parkoló autó nem engedte.
Neked minden mocskosul sok! XD
Amúgy én is kevesebbre számítottam és nem igazán jövök rá,h mi is a nehéz rajta. :S A váz nem nehéz, a villa 1,9 kg,ami nehéz,de átlagos villák súlyának felel meg. Sora,slx,xt egyik se nehéz. Hajtogatós gumik 700 gramm darabja. A belsõket és a küllõvédõszalagot nem tudom. A kormány az viszont nehéz darab,valószínûleg cserélve lesz,de önmagában biztos nem az nyom sokat...... Szóval nem tudom,h hol a hiba.
A 32-õt tudom tartani,fölötte már nem hiszem,de valahogy ezt túl pörgetõsnek érzem.
Fogsor, küllõzés, agyak, nyereg-nyeregcsõ ahol még 100-100g-ok elbújhatnak. Ha nem akarsz a tubeless átalakítással szívni, akkor szerezz be 26os latex belsõt, bizonyítottan mûködik a nagykerékben is, darabja 130g körül mozog.
#153
Posted 2013. February 22. - 22:03
Neked minden mocskosul sok! XD
Amúgy én is kevesebbre számítottam és nem igazán jövök rá,h mi is a nehéz rajta. :S A váz nem nehéz, a villa 1,9 kg,ami nehéz,de átlagos villák súlyának felel meg. Sora,slx,xt egyik se nehéz. Hajtogatós gumik 700 gramm darabja. A belsõket és a küllõvédõszalagot nem tudom. A kormány az viszont nehéz darab,valószínûleg cserélve lesz,de önmagában biztos nem az nyom sokat...... Szóval nem tudom,h hol a hiba.
A 32-õt tudom tartani,fölötte már nem hiszem,de valahogy ezt túl pörgetõsnek érzem.
#154
Posted 2013. February 22. - 18:56
#155
Posted 2013. February 22. - 15:18
13kg az mocskosul sok, még rohloffal, 2,5kilós acélvázzal és 80dekás gumikkal sincs annyi a gépem.
Tartósan tudsz 32×11-ben menni rendes pedálcsapásszámmal? Ha igen, akkor az 32-40km/h-t jelent (80-100as pedálcsapásszám), az még országútival is szép teljesítmény, mehetsz versenyeket nyerni.
#156
Posted 2013. February 22. - 14:38
Hazafele viszont marha jó volt. Nagyon jól gyorsul a gép. Bár egy kicsit fura,h merev elöl hátul és így eléggé üt a kátyúknál.Bár az országútimnál kényelmesebb lett. Ennyi év fullyzás után nagyon szokatlan. Meg az is,h mennyire csendes lett.
13-13,1 kg lett a súlya,ami szerintem nem is olyan rossz eredmény. Úgy érzem,h a pénzembõl sikerült a legjobbat kihoznom.
A 32-11 kombót viszont síkon elég könnyen kitekertem,szóval kell elõre egy nagyobb tányér,mert nem szeretek ennyire pörgetni.
És a hátsó váltó rugófeszítõ csavarját teljesen becsavarva még a 34-es tányérra is felvált a sora váltó. Bár az egy picit már necces és nem valószínû,h sûrûn fogom használni azt a funkciót.
#157
Posted 2013. February 12. - 14:37
Rajta vagyok. A gumin én is gondolkodtam. Valakinek nem cserélne egy 2,2-es original x-kinget valamilyen 2,4-esre? Lehetõleg Contira?
Tegnap ki lett centírozva az elsõ kerék és be lett állítva az elsõ fék,de a hátsó agyban a csapágy kuka,így most arra várok. Jó esetben ma meglesz.
Ma szereztem egy fekete easton e30-as stucnit 105 mm-es 6 fokos negatív döntéssel,viszont kell még egy alátét,így,mert ez alacsonyabb. Ráadásul nem számoltam vele,h a hátsó fék bovdennek is szüksége lenne arra a plusz 6 centire,így az most rövid lett. :S
De sokkal dögösebb feketében.
A középcsapágy is siralmas állapotú,de tegnap már rendeltem egy újat,remélem a héten megkapom és jövõ hétre összeáll a gép.
#158
Posted 2013. February 12. - 09:34
Nekem 2 ismerõsöm használ merevvillát és nekik nem tört még el. De láttam már demo-t is eltörve,ami sokak szerint törhetetlen. Semmi sem törhetetlen és,ha úgy használják,akkor bizony el is fog törni.
Még egyszer leírom. A villa csak ideiglenes és nem ezzel óhajtok durvulni. Csak azért lett átütõs merevvilla,mert csak ilyet tudtam szerezni normális áron. A trekking villákba nem fért volna el egy nagyobb gumi.
Ami az elejét illeti,lehet,h fogok az alátétezésen módosítani és,mint írtam jön egy hosszabb stucni,amit valószínûleg negatív szögbe fogok fordítani.
A villa meg olyan beépítési méretû,mintha összeült volna a villa félig.
De hozzá vagyok szokva a magas kormányhoz,szóval nem hiszem,h gond lesz. És nem versenyzõ vagyok,csak hobbista,aki épp kísérletezik a 29er-el.Szóval mások az igények.
Ne törõdjél semmivel , egyél zsömlét kiflivel.:cool2:
Építsd meg véglegesre minél elõbb és használd.A tapasztalatokról meg mindenképp számolj be.Én is jó ballonos gumival használnám.
#159
Posted 2013. February 11. - 17:04
#160
Posted 2013. February 11. - 13:04
Még egyszer leírom. A villa csak ideiglenes és nem ezzel óhajtok durvulni. Csak azért lett átütõs merevvilla,mert csak ilyet tudtam szerezni normális áron. A trekking villákba nem fért volna el egy nagyobb gumi.
Ami az elejét illeti,lehet,h fogok az alátétezésen módosítani és,mint írtam jön egy hosszabb stucni,amit valószínûleg negatív szögbe fogok fordítani.
A villa meg olyan beépítési méretû,mintha összeült volna a villa félig.
De hozzá vagyok szokva a magas kormányhoz,szóval nem hiszem,h gond lesz. És nem versenyzõ vagyok,csak hobbista,aki épp kísérletezik a 29er-el.Szóval mások az igények.