Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

29er

- - - - -

  • Please log in to reply
1138 replies to this topic

#141
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,854 posts
29er tandemhez kellene ötlet villatéren. Csak átütõsben gondolkodom, de nem igazán tudom eldönteni, hogy kell-e duplavállas vagy sem? (Lefty elsõ körben nem játszik, hátha van olcsóbban elfogadható tartósságú és teherbírású megoldás).
Ha a kétszárú villáknál maradunk, akkor elég a 15ös átütõ vagy inkább a 20as? A bringát nem számolva, beöltözve kb. 130kg-val kellene megbírkóznia.
Elõre mindenképpen 200as tárcsára gondoltam.

#142
arpi07

arpi07

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,413 posts
A LEGOLCSÓBB ÚJSZERÛ ÁLLAPOTÚ 29 ER A BIKEMAGON « MTB kerékpár « MOUNTAIN BIKE « Kategóriák tallózása

Hehe,ezt a testbike-on hirdették cannondale matricával valami 60-ért :D

#143
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Az egy gyári Truvativ rockring.
Kellett valami fekete középre is :-) Amúgy a láncvonal így szimpatikusabb, és tetszik is :o


Értem, tehát dísz és csavaralátét. :)


A sebesség mindent megold.

 


#144
fityisz

fityisz

    kapitány

  • fórumtag
  • 993 posts

Az xt lánckerékbõl készült rockring(?) miért van a hajtómûvön?


Az egy gyári Truvativ rockring.
Kellett valami fekete középre is :-) Amúgy a láncvonal így szimpatikusabb, és tetszik is :o

#145
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
Az xt lánckerékbõl készült rockring(?) miért van a hajtómûvön?

Hupsz! bocs! :-p

Feltöltött kép



A sebesség mindent megold.

 


#146
fityisz

fityisz

    kapitány

  • fórumtag
  • 993 posts
Hupsz! bocs! :-p

Feltöltött kép

#147
imi72

imi72

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,541 posts
  • Locationa Pilis
nálam a lev. programban egy facebook hivatkozás is látszott, csak az nem volt megnyitható (gondolom mert nem publikus kép, vagy ilyesmi)

mod: beelõztek :)

Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."


#148
stp1

stp1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,283 posts
van ott karakter dögivel, csak több sebbõl is vérzik a link ebben a formában:

https://www.facebook...&type=1

img tagek nélkül se látszik, mert korlátozott a hozzáférése fb-on.

#149
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,662 posts
Fityisz ! Nem voltál bõbeszédû. :)
Amúgy hogy csináltad ? 3 karakter alatt nem is engedi elküldeni.
Marci

#150
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,662 posts
Nyeregcsõbõl 10cm, kormányon könnyíteni...Megéri ezzel szarakodni ?
Merev villánál amúgy sem jó valami pille kormányt fölrakni.
Marci

#151
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,146 posts
A fogsor slx. Az nincs rossz súlyban. Viszont a nyeregcsõ piszok hosszú. Abból lehet,h egy 10 centit le lehetne vágni. :D Az elsõ agy 180 g a hátsót nem tudom,de elvileg az se nehéz. Bár a hátsó kerékben gagyi küllõk vannak. A tubeless-ben gondolkodok. Lehet,h ennél a gépemnél érdemes lenne. Neked tubeless vagy ez a latex variáció?
Amúgy akitõl vettem az 28-as belsõt tett az elsõ kerékbe,de elég hamar szét is ment. :S Most egy maxxis belsõ van elöl,hátul meg márka nélküli.
A kormányom alapból nem egy könnyû darab és van két mûanyag toldás is a szélén,szóval abban is rejtõzhet egy 100 gramm. :D Talán ezt fogom elsõ lépésben cserélni. :)

#152
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,854 posts

MC! Akartam,de a bal oldalamon elhaladó és a jobb oldalamon parkoló autó nem engedte. :(
Neked minden mocskosul sok! XD
Amúgy én is kevesebbre számítottam és nem igazán jövök rá,h mi is a nehéz rajta. :S A váz nem nehéz, a villa 1,9 kg,ami nehéz,de átlagos villák súlyának felel meg. Sora,slx,xt egyik se nehéz. Hajtogatós gumik 700 gramm darabja. A belsõket és a küllõvédõszalagot nem tudom. A kormány az viszont nehéz darab,valószínûleg cserélve lesz,de önmagában biztos nem az nyom sokat...... Szóval nem tudom,h hol a hiba.
A 32-õt tudom tartani,fölötte már nem hiszem,de valahogy ezt túl pörgetõsnek érzem.


Fogsor, küllõzés, agyak, nyereg-nyeregcsõ ahol még 100-100g-ok elbújhatnak. Ha nem akarsz a tubeless átalakítással szívni, akkor szerezz be 26os latex belsõt, bizonyítottan mûködik a nagykerékben is, darabja 130g körül mozog.

#153
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,146 posts
MC! Akartam,de a bal oldalamon elhaladó és a jobb oldalamon parkoló autó nem engedte. :(
Neked minden mocskosul sok! XD
Amúgy én is kevesebbre számítottam és nem igazán jövök rá,h mi is a nehéz rajta. :S A váz nem nehéz, a villa 1,9 kg,ami nehéz,de átlagos villák súlyának felel meg. Sora,slx,xt egyik se nehéz. Hajtogatós gumik 700 gramm darabja. A belsõket és a küllõvédõszalagot nem tudom. A kormány az viszont nehéz darab,valószínûleg cserélve lesz,de önmagában biztos nem az nyom sokat...... Szóval nem tudom,h hol a hiba.
A 32-õt tudom tartani,fölötte már nem hiszem,de valahogy ezt túl pörgetõsnek érzem.

#154
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,321 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee
A 2.8 kilós acélvázzal kb. 13 kiló az Inbredem. Na és? :)

#155
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,854 posts
Kátyúba csattanás helyett használd a kormányt. :D
13kg az mocskosul sok, még rohloffal, 2,5kilós acélvázzal és 80dekás gumikkal sincs annyi a gépem.
Tartósan tudsz 32×11-ben menni rendes pedálcsapásszámmal? Ha igen, akkor az 32-40km/h-t jelent (80-100as pedálcsapásszám), az még országútival is szép teljesítmény, mehetsz versenyeket nyerni. ;)

#156
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,146 posts
Végre szerdán összeállt a gép és ki tudtam próbálni a városban. De nem is én lettem volna,ha 1 km után nem kapok defektet. :D Vicces volt még 2 km-t tolni a hátsó keréken spd cipõben a kedvenc boltomig,ahová indultam. Alig néztek hülyének az emberek. :D
Hazafele viszont marha jó volt. :D Nagyon jól gyorsul a gép. Bár egy kicsit fura,h merev elöl hátul és így eléggé üt a kátyúknál.Bár az országútimnál kényelmesebb lett. :) Ennyi év fullyzás után nagyon szokatlan. Meg az is,h mennyire csendes lett. :)
13-13,1 kg lett a súlya,ami szerintem nem is olyan rossz eredmény. Úgy érzem,h a pénzembõl sikerült a legjobbat kihoznom. :)
A 32-11 kombót viszont síkon elég könnyen kitekertem,szóval kell elõre egy nagyobb tányér,mert nem szeretek ennyire pörgetni.
És a hátsó váltó rugófeszítõ csavarját teljesen becsavarva még a 34-es tányérra is felvált a sora váltó. :) Bár az egy picit már necces és nem valószínû,h sûrûn fogom használni azt a funkciót. :)

#157
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,146 posts
Ez jó duma! :D Köszi.

Rajta vagyok. :) A gumin én is gondolkodtam. Valakinek nem cserélne egy 2,2-es original x-kinget valamilyen 2,4-esre? Lehetõleg Contira? :)

Tegnap ki lett centírozva az elsõ kerék és be lett állítva az elsõ fék,de a hátsó agyban a csapágy kuka,így most arra várok. Jó esetben ma meglesz. :)
Ma szereztem egy fekete easton e30-as stucnit 105 mm-es 6 fokos negatív döntéssel,viszont kell még egy alátét,így,mert ez alacsonyabb. Ráadásul nem számoltam vele,h a hátsó fék bovdennek is szüksége lenne arra a plusz 6 centire,így az most rövid lett. :S
De sokkal dögösebb feketében. :)
A középcsapágy is siralmas állapotú,de tegnap már rendeltem egy újat,remélem a héten megkapom és jövõ hétre összeáll a gép. :)

#158
habda1

habda1

    vendég

  • fórumtag
  • 227 posts

Nekem 2 ismerõsöm használ merevvillát és nekik nem tört még el. De láttam már demo-t is eltörve,ami sokak szerint törhetetlen. Semmi sem törhetetlen és,ha úgy használják,akkor bizony el is fog törni.
Még egyszer leírom. A villa csak ideiglenes és nem ezzel óhajtok durvulni. Csak azért lett átütõs merevvilla,mert csak ilyet tudtam szerezni normális áron. A trekking villákba nem fért volna el egy nagyobb gumi.
Ami az elejét illeti,lehet,h fogok az alátétezésen módosítani és,mint írtam jön egy hosszabb stucni,amit valószínûleg negatív szögbe fogok fordítani.
A villa meg olyan beépítési méretû,mintha összeült volna a villa félig.
De hozzá vagyok szokva a magas kormányhoz,szóval nem hiszem,h gond lesz. És nem versenyzõ vagyok,csak hobbista,aki épp kísérletezik a 29er-el.Szóval mások az igények. :)


Ne törõdjél semmivel , egyél zsömlét kiflivel.:cool2:
Építsd meg véglegesre minél elõbb és használd.A tapasztalatokról meg mindenképp számolj be.Én is jó ballonos gumival használnám.

#159
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,662 posts
Akkor használj valami jó duci gumit kicsit kisebb nyomáson ! Azt is sokat jelent a kényelemben + talán a váznak is jobb.
Marci

#160
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,146 posts
Nekem 2 ismerõsöm használ merevvillát és nekik nem tört még el. De láttam már demo-t is eltörve,ami sokak szerint törhetetlen. Semmi sem törhetetlen és,ha úgy használják,akkor bizony el is fog törni.
Még egyszer leírom. A villa csak ideiglenes és nem ezzel óhajtok durvulni. Csak azért lett átütõs merevvilla,mert csak ilyet tudtam szerezni normális áron. A trekking villákba nem fért volna el egy nagyobb gumi.
Ami az elejét illeti,lehet,h fogok az alátétezésen módosítani és,mint írtam jön egy hosszabb stucni,amit valószínûleg negatív szögbe fogok fordítani.
A villa meg olyan beépítési méretû,mintha összeült volna a villa félig.
De hozzá vagyok szokva a magas kormányhoz,szóval nem hiszem,h gond lesz. És nem versenyzõ vagyok,csak hobbista,aki épp kísérletezik a 29er-el.Szóval mások az igények. :)