Ha látnátok valahol olcsó, de értelmes minőségű átmenőtengelyes, kúpos nyakú karbon villát, kérem szóljatok! Jó lenne itthon megvenni, de ha nincs más, marad az ebay.
Gondoltam teszek egy próbát...
Ha látnátok valahol olcsó, de értelmes minőségű átmenőtengelyes, kúpos nyakú karbon villát, kérem szóljatok! Jó lenne itthon megvenni, de ha nincs más, marad az ebay.
Gondoltam teszek egy próbát...
32x21
Jó, de te bolond vagy! Aki "A" távokat nyom... Respect utólag is.
Csak a 42/11 fog hiányozni, a 38/11 már hosszabb, mint a 42/13. Annyira azért nem bonyolult ez a negyedikes matek...
A városi 29-esek kedvéért a Shimanónál idéntől van 40/30/22-as hajtómű is, azért a 24-es kistányér már nagyon kemény ám felfelé!
Ja igen, azt elfelejtettem mondani hogy két éve 29-est tekerek. A 24-essel meg mi baj? Erősödni kell és menni fog az mindenhol! De visszetérve a bajomra, én nagy lejtőn akkor is szeretem használni a 42-11-et.
Érdeklődnék kinek mi a tapsztalata a "hagyományos" elől 42/32/24 hatul 11/36-ról az elől 38/24 hátul 11/36-ra áttételre váltás esetén.
Azért érdekel, mert úgy gondolom nagyobb lejtmenetben szükség van a 42-re elől, de ugye egyre több gyártó adja így a bringákat, és versenyzők is használják így, bár nem tudom hogy tekernek ki ezzel az áttétellel nagy sebességet.
A 29-esnek kissebb a gördülési ellenállása, tehát nem kell annyira meghajtani amig el nem érsz arra a sebseeégre ahol már érdemes pihenni tekerés helyett Viccen kívűl, a nagyobb átmérőjű kerék miatt az a 38-as inkább 40-esnek felel meg 26-oson, szóval nincs nagy különbség.
Még DH-n sem használnak akkora áttételeket, a mai VB-n a 4.helyezett a rajt után pár pedálcsapással eltépte a láncát és tekerés nélkül ment végig.
Zseniális menet volt, gondolom kénytelen volt nem használni a féket Jövőre ez lesz a nagy újítás, lánc nélküli bringák
És mekkora hátsó nagy kerékkel, 32-34-36? Komolyan kérdezem, mert én már 2 éve 24/32-vel megyek és kíváncsi vagyok másnál mi az elterjedtebb (mászó) áttétel. Bár én 26"-al nyomom, de eddig nem voltak felfelé gondok.
26-oson 32-őt és 34-et használok, előbb ágaskodik/csúszik hátul mint amit 34-el nem tudok kitekerni. Gyakorlatilag jobb is a 32-es mert hozzá kell szoknod hogy valamivel gyorsabban haladsz a meredekeken is és a nagyobb tempó által kissebb az esély az elakadásra.
Ha erősödök kicsit, asszem hamarabb veszek rövidebb sort, mint nagyobb kistányért, vicces dolog ám a 12-21-es sorú edzőbringa után átülni erre.
Értelmesebb kissebb hátsósort mint nagyobb kistányért szerelni mert az áttételváltozást nem súlynöveléssel hanem csökkentéssel éred el
Számomra, illetve a terepekhez, ahol járok a 38/24 hajtómű 11-36-os sorral kifogástalan. Féltem 26-os koromban, hogy nehéz lesz a 22-es kistányér helyett a 24, de nem volt gond. Még jobban tartottam tőle, mikor maradt a 24-es tányér, de jött a nagyobb kerék, szerencsére ebből se lett probléma.
Viszont a 26-28-as kistányérok biztosan nem nekem valók, még jó, hogy nem is kötelezőek. Ha erősödök kicsit, asszem hamarabb veszek rövidebb sort, mint nagyobb kistányért, vicces dolog ám a 12-21-es sorú edzőbringa után átülni erre.
És mekkora hátsó nagy kerékkel, 32-34-36? Komolyan kérdezem, mert én már 2 éve 24/32-vel megyek és kíváncsi vagyok másnál mi az elterjedtebb (mászó) áttétel. Bár én 26"-al nyomom, de eddig nem voltak felfelé gondok.
azért a 24-es kistányér már nagyon kemény ám felfelé!
És mekkora hátsó nagy kerékkel, 32-34-36? Komolyan kérdezem, mert én már 2 éve 24/32-vel megyek és kíváncsi vagyok másnál mi az elterjedtebb (mászó) áttétel. Bár én 26"-al nyomom, de eddig nem voltak felfelé gondok.
Csak a 42/11 fog hiányozni, a 38/11 már hosszabb, mint a 42/13. Annyira azért nem bonyolult ez a negyedikes matek...
A városi 29-esek kedvéért a Shimanónál idéntől van 40/30/22-as hajtómű is, azért a 24-es kistányér már nagyon kemény ám felfelé!
Érdeklődnék kinek mi a tapsztalata a "hagyományos" elől 42/32/24 hatul 11/36-ról az elől 38/24 hátul 11/36-ra áttételre váltás esetén.
mgy módosította - 2014. szeptember 07. - 21:46
Még DH-n sem használnak akkora áttételeket, a mai VB-n a 4.helyezett a rajt után pár pedálcsapással eltépte a láncát és tekerés nélkül ment végig.
Érdeklődnék kinek mi a tapsztalata a "hagyományos" elől 42/32/24 hatul 11/36-ról az elől 38/24 hátul 11/36-ra áttételre váltás esetén.
Azért érdekel, mert úgy gondolom nagyobb lejtmenetben szükség van a 42-re elől, de ugye egyre több gyártó adja így a bringákat, és versenyzők is használják így, bár nem tudom hogy tekernek ki ezzel az áttétellel nagy sebességet. Lehet csak nekem kell megtanulni a magasabb pedáálfordulatszámot nyomni és szokás kérdése az egész.
Ez jövő héttől kapható,900font.
be is állították hozzá az árfolyamot...
ennek a 45650b-nek a támvillák wishbone-ja nem tetszik, de az nagyon nem. a 456 evo 2-t sokkal szebben oldották meg.
amit hiányolok, pedig nagyon tetszene, az evo 2 és a 456b slot drop-outtal. ilyesmi zöld színben:
Kisherceg módosította - 2014. február 07. - 10:12
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
456evo2-t néztem, eddig nem volt 18-as méret. Melyiket várod?
Ez jövő héttől kapható,900font.
Merida BigNine-ból van alu átütős, meg karbonból is.
Nekem az alu verzió van, Jó kis váz.
Nehéz ügy. Niner R.O.S.9 ilyen, a Vassago és talán a Raleigh, aki ilyeneket kínál még (és beugrott a nevük), az árat sejted.
900dezső a Niner,1100 a Vassa plusz ugye a szállítás,7%vám és az egészre 27% fa.A Niner kb kijönne 300 ból :x
arpi07 módosította - 2014. február 05. - 23:18
Nehéz ügy. Niner R.O.S.9 ilyen, a Vassago és talán a Raleigh, aki ilyeneket kínál még (és beugrott a nevük), az árat sejted.