Jelentkezz be Regisztrálj
29er
#441
Posted 2012. August 10. - 21:39
Ha csak a tengelytávot vesszük, akkor olyan 2-3 cm-nyi különbség van, de persze a nagyobb kerekek miatt ennél több hely kell.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#442
Posted 2012. August 10. - 21:03
Próbálják csökkenteni a tengelytávot.
Azt lehet tudni, hogy ugyanolyan mértékû kormányelfordulás mellett mennyivel nagyobb egy kb. ugyanolyan méretû (18-as, M-es, S-es, mindegy) 29er fordulóköre, mint egy sima 26-osé?
#443
Posted 2012. August 10. - 21:03
#444
Posted 2012. August 10. - 20:41
Hali!
Cube Ltd sl 29er-rõl van valami vélemény? Nekem kicsinek tûnik a sárférõhely az üléscsõ nagyon közel van a kerékhez, képrõl nézve, miért van ez így? nem tudnak 29er-t tervezni vagy direkt ilyen?
Próbálják csökkenteni a tengelytávot.
#446
Posted 2012. August 10. - 20:12
Cube Ltd sl 29er-rõl van valami vélemény? Nekem kicsinek tûnik a sárférõhely az üléscsõ nagyon közel van a kerékhez, képrõl nézve, miért van ez így? nem tudnak 29er-t tervezni vagy direkt ilyen?
#447
Posted 2012. July 25. - 14:46
köszi mindkettõtöknek. most van ez de nagyon foglalkoztat egy ilyen vagy hasonló. ennek a genesisnek mondjuk elég érdekes geometriája van...
onone is eleg olcso szivem szerint karbonnal probalnam ki ezt a mokat, ha mar egyszerubb bringa, nehogy mar nehezebb legyen, mint a mostani telos alu. egy ilyen valtas viszont nem ket ft de meg az acel sem keves.
#449
Posted 2012. July 25. - 07:45
ez kicsit f@sz kérdés lesz, de hátha:
full merev bringáknál (mondjuk acél váz+villa, mert ugye:) ) 29-es kerékkel érezhetõ a 26-os kerekûhöz képest komfort növekedés? ha minden egyebet (gumit, villát, egyebet) azonosnak tekintünk? úgy érzésre? hm, valaki?
Ha ugyanolyan gumikkal ugyanolyan nyomáson mész, már akkor érezni, hogy azért nem üt olyan intenzíven. Tapasztalataim szerint nehezebb lekoppantani 29es kerék esetén a felnit, így egy kicsit még lehet is engedni a 26os keréknél használt nyomásból. 26ossal 2,4"MK/2,2"RK kombóval 1,6/1,8bar körülit még bevállaltam, most 29essel 2,4" Ardent 1,3, hátul a 2,2" RK 1,6bar-on is jó.
#450
Posted 2012. July 25. - 07:16
mar en is gondolkodom egy ideje, hogy ki kellene egy full merev bringat probalnom ballonosabb kerekkel. amilyen terepeken en megyek, ott majdnem egal, csak lefele kellene jobban esznel lenni.
#451
Posted 2012. July 25. - 00:05
full merev bringáknál (mondjuk acél váz+villa, mert ugye:) ) 29-es kerékkel érezhetõ a 26-os kerekûhöz képest komfort növekedés? ha minden egyebet (gumit, villát, egyebet) azonosnak tekintünk? úgy érzésre? hm, valaki?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#452
Posted 2012. June 23. - 07:31
#453
Posted 2012. June 23. - 05:16
Ebayes vaz? Milyen?
Igen ebayos,az elsõ benyomások jók látszatra minden ok a vázzal villával,menettapasztalat nincs 1 napos a bringa.
#454
Posted 2012. June 22. - 21:59
#455
Posted 2012. June 22. - 20:16
Voltak nehéz pillanatok de kb 3,5 óra alatt elérte a jelenlegi állapotát.A súlya most 9,2kg de jelenleg a városi trekking bringám kõ nehéz kerekei vannak benne de már nem sokára kész lesz az
elképzelt kerék :cool2:
Hamarosan érkezik rá a fékszett is és akkor már közel lesz a végleges állapothoz.
#456
Posted 2012. June 22. - 18:38
#457
Posted 2012. June 22. - 17:50
#458
Posted 2012. June 22. - 15:29
De, "JÓ" súlya van. Pontos adatom nincs, de olyan 2,3 kg körül van. Ezért is közröhej az egész gép, pille könnyû alkatrészek egy tank villával kombinálva.
akkor plane megeri megvenni veszel bele egy leftyt meg egy normalisabb kerekszettet -1.5kg. lehet a csako epitett egy sokezer euros gepet, aztan rajott, hogy megsem olyan jo, aztan eladta belole a konnyen eladhato cuccokat. mongy total ujnak van hirdetve.