Jelentkezz be Regisztrálj

János hegyi pályák #2
#661
Posted 2008. April 07. - 22:34

tehát ha a rétrõl kanyarodsz egyenesen a kápolna fele, és ott magával a kápolna épülettel párhuzamosan van attól jobbra
remélem nem bontja le a sok paraszt, a sísánc elejét is szétrombolták :@ ehhez is csak gratuálni tudok, jó lenne az ilyenen destruktív hajlamú idiótáknak szétverni a fejét..
#662
Posted 2008. April 07. - 22:11

tegnap amúgy építettek ismerõsök egy 17méteres útátugrást a kápolna elõtt
szerdán vagy hétvégén remélem beugrom majd én is


RIDE OR DIE! :scared:
#663
Posted 2008. April 07. - 19:40

szerdán vagy hétvégén remélem beugrom majd én is
#664
Posted 2008. April 07. - 17:01

Sziasztok, végre sikerült hazaérnem miután az estét a frankfurti reptéren töltöttem (God bless Lufthansa..)
Milyen állapotban vannak a pályák? Van valami uj pálya/ösvény/ugrato/cukros bácsi ami 4 honapja még nem volt? 1-töl lesz fogas? Ki ölte meg Kennedy-t?
Igy hirtelen más kérdésem nincs
pályák jók,számottevõ uj dolog nincs. Most jöttem meg egy kissebb túrásból:D
#665
Posted 2008. April 07. - 11:51

Milyen állapotban vannak a pályák? Van valami uj pálya/ösvény/ugrato/cukros bácsi ami 4 honapja még nem volt? 1-töl lesz fogas? Ki ölte meg Kennedy-t?
Igy hirtelen más kérdésem nincs
"foxot ürlények tervezték és csak ánuszkulcsal javitható..."
#666
Posted 2008. April 05. - 22:08

#667
Posted 2008. April 05. - 22:07

#668
Posted 2008. April 05. - 21:42

bár a lejtõbe lehet nem is rossz ötlet, lehetne nagyokat szállni de ahhoz túl magasra dob sztem
#669
Posted 2008. April 05. - 21:38

#670
Posted 2008. April 05. - 20:46

Voltam ma a hegyen gondoltam kipróbálom a k2-õt is


RIDE OR DIE! :scared:
#671
Posted 2008. April 04. - 19:57

#672
Posted 2008. April 04. - 19:54

Nem is gondoltam ilyesmire.
De bármikor betévedhetsz olyan helyre, ahol megsütheted a tudományod....
azér szerintem kevés helyen nem férne el.max lassitok.de mire gondolsz?
#673
Posted 2008. April 04. - 19:43


No meg Daci se az a vastag gyerek, így lehet hülyén mutatna egy széles kormánnyal. Meg azt is vedd figyelembe, hogy embere válogatja, kinek mi a jó, mi a kényelmes.
#674
Posted 2008. April 04. - 19:10

Nem gondolod, hogy ez kissé nagyképû duma?:chin:
nemúgyértem hogy 70es mert énis profivagyok, csak h nemvagyok egy nagydarab és mégis kényelmes azzal is
#675
Posted 2008. April 04. - 18:35

enyém majdnem 70es és kb sehol nem akadt be, csak tanulj meg manõverezni.
Nem gondolod, hogy ez kissé nagyképû duma?:chin:
#676
Posted 2008. April 04. - 18:32

nemtom én azt hittem hogy ez a vállszélességtõl függ inkább hogy kinek milyen szélességû kormány kell, meg gyárilag mindig túlméretezett kormányokat adnak a bicókba
viszont gondolom keskenyebb kormánynal fordulékonyabb a gép meg könnyebben kezelhetõ, szûkebb helyeken sztem ez is elõny hogy nem kell attól parázni h "beakad" vhova a kormány.
enyém majdnem 70es és kb sehol nem akadt be, csak tanulj meg manõverezni.És igy télleg sokkal könnyebb kezelni mint pl egy 60ast amit egy kis kavics is kicsavar a kezdbõl
#677
Posted 2008. April 04. - 13:05

viszont gondolom keskenyebb kormánynal fordulékonyabb a gép meg könnyebben kezelhetõ, szûkebb helyeken sztem ez is elõny hogy nem kell attól parázni h "beakad" vhova a kormány.
#678
Posted 2008. April 04. - 10:47

Sokkal stabilabb úgy a gép, bár az elején szokni kell. Nem véletlen, hogy a világkupákon 710 alatt nem találsz kormányt. Sõt, Barel, meg még pár állat már 800-ast is használ bizonyos pályákon.
Egy pálya meg nem attól nehéz, hogy nem lehet lemenni rajta, hanem, hogy milyen tempóval tudsz lemenni rajta. A vk pályák is szinte mind járhatóak merev géppel is, csak a nagyok mondjuk 50-nel tekernek ott, ahol mi húzzuk a féket.
#679
Posted 2008. April 03. - 21:22

és megéri mert jó pálya
#680
Posted 2008. April 03. - 21:18
