Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#901
Írta 2011. augusztus 25. - 11:22

egyrészt kb minden hozzászólásodban helyet kap valamilyen formában (ami unalmas és nem is igazán való mindenhova:) ) az a véleményed, hogy a 29 jó, a 26 rossz.
másrészt nem gyûlölöm sem megrögzötten, sem sehogy a 29er bringákat. (egyik-másik tetszik is) egyszerûen tudomásul kellene venni, hogy nem mindenkinek tetszik, nem is mindenkinek való és nem kellene eröltetni. akinek tetszik vegye-vigye-tekerje, legyen benne öröme, másnak meg legyen meg az az öröme, hogy nem fárasztják vele.
részemrõl ON
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#902
Írta 2011. augusztus 25. - 10:20

imádom ezt a csak-a-29er-lehet-jó-minden-más-elavult-sz@r hozzáállást...
Szerintem nem ez volt a mondandóm lényege. Az, hogy megrögzötten gyûlölöd a nagykerekûeket nem igazán ide való. Az elõbb említett bringa koncepciója szerintem igen könnyen adaptálható más kerékméretekhez is. (Akár 24"-ra is, ha valaki a legdurvább oldalmerevségre gyúr...)
#903
Írta 2011. augusztus 25. - 09:57

wow. Nekem tetszik.
Nagyon szép, de nekem az jutott az eszembe, hogy egy tipikus kormány befordulós esésnél nem sérül meg a váz?
#905
Írta 2011. augusztus 25. - 08:48

Lánckoszolódás ellen:
Katz Bikes: Modellpalette
Ez annyira nem új ám. Ami nem tetszik benne (a kerékméretet leszámítva) a legkisebb használható lánckerékkombinációval van szerelve (32×13), ami nem feltétlenül a hosszú élet titka a lánc esetében.
Rohloff esetén alapvetõen mindig kevésbé koszolódik a lánc, mert nagytál láncvonallal mûködik az agy, így távolabb fut a lánc a hátsókeréktõl.
#906
Írta 2011. augusztus 24. - 22:50

#907
Írta 2011. augusztus 24. - 17:21

A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#908
Írta 2011. augusztus 24. - 17:02

#909
Írta 2011. augusztus 23. - 21:30

#910
Írta 2011. augusztus 18. - 19:22

#911
Írta 2011. augusztus 18. - 09:33

Nézd meg a többi videot is és meglátod, hogy készül és a kész vázra hogy teszik fel a matricát.
Pff.
Csak a linkeltet néztem meg.pff
#912
Írta 2011. augusztus 18. - 09:10


#913
Írta 2011. augusztus 18. - 08:59

Itt meg a hogyan készült:
Developing the Santa Cruz V10 Carbon Swingarms - Mountain Biking Pictures - Vital MTB
300 grammal könnyebb a hátsó rész, mint aluból.
Azt sajnos ebbõl nem tudjuk meg hogyan készült
#914
Írta 2011. augusztus 18. - 08:18

Developing the Santa Cruz V10 Carbon Swingarms - Mountain Biking Pictures - Vital MTB
300 grammal könnyebb a hátsó rész, mint aluból.
#915
Írta 2011. augusztus 18. - 07:48

#916
Írta 2011. augusztus 17. - 18:27

#917
Írta 2011. augusztus 17. - 18:22

#918
Írta 2011. augusztus 14. - 21:24

#919
Írta 2011. augusztus 14. - 01:17

Engem már csak a 29es csúszópapucsos vagy excenteres gépek hoznak lázba. De leginkább egy elérhetõ árú, rohloff papucsos, excenteres kéne, Lefty kompatibilis fejcsõvel.
karbonból.
nekem is

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#920
Írta 2011. augusztus 14. - 01:15

RAUH-Welt
B E G R I F F