Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
9167 hozzászólás a témában

#8961
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Shimano elektromos elsõ váltó:
Feltöltött képFeltöltött kép

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#8962
zsolo

zsolo

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.627 hozzászólás

nem G. Atherton hanem Greg Minaar sztem...
Az új világbajnok

Akkor pontosítsunk...
Gee Atherton / Atherton Racing
Greg Minnaar / Team G-Cross Honda / 2005 VK sorozat gyõztes
Fabien Barel / Kona Les Gets Factory Team / 2004-05 VB gyõztes

#8963
07aszp

07aszp

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 638 hozzászólás
nem G. Atherton hanem Greg Minaar sztem...
Az új világbajnok
Hull York Medical School
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe

#8964
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

-jó hír, már akinek, hogy jön a nanotechnológiás karbon, egyes (karbon) vázakat már ezzel erõsítenek a kényesebb helyeken.


csak a nanoteknika ellen meg a zoldek tiltakoznak erosen. [az a Easton CNT ha jol tevedek] valami gaz van vele, hogy nem bomlik le vagymi. Majd elolvasom megegyszer a cikket mar.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8965
peppe

peppe

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 312 hozzászólás

...Ezutan a kovetkezo lepes a lanc levaltasa mondjuk bordasszijra vagy ekszijra, mivel mar nem kell majd ugralni a fokozatok ozt, hanem ket fix "kereket" kell osszekotnie, persze ennek is egyik feltetele az allando lancvillahossz, de erre is vannak mar most kituno megoldasok.


a poén után; you are absoluteli right, valami peremes bordáskerék kellene...

de van egy csomó elvi gyengesége a legdrágább (általam ismert) mtb-knek is.

-miért nem lehet a bovdeneket végre a vázban vezetni, pláne karbonnál..., mondjuk olajvezetéknél különösen díjaznám.
-a kisebb bicók papucsai is komolytalanok tárcsaféhez. átütõshoz persze van normális...tán RS-nek van könnyen kezelhetõ (?)..vmi ilyesmi kéne filigránabban, de 6szög tengellyel (eb.ként foglalkozom a problémával, remélem más is)
-jó hír, már akinek, hogy jön a nanotechnológiás karbon, egyes (karbon) vázakat már ezzel erõsítenek a kényesebb helyeken.

még jó, hogy legalább a riderek tökéletesek:)
a második p néma!

#8966
peppe

peppe

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 312 hozzászólás

miért a gyengébb megoldást kell értelmetlen módon csiszolgatni..?
ott a gboxx, csináljanak vmi hasonlót, terjesszék el és nosza.. abba rakhatnak tõlem marslakót, ha faszán fog váltani..


A Hondának van vmilyen használható cucca, G.Atherton (kb.igy irják) még nyerni is tudott vele.

Én is baromira unom ezt a töketlenkedést ezzel a draill...ki se lehet mondani rendesen.

Lehet, hogy a gyártók érzik már a sáfrányszagot? Azért sietnek ennyire:chin: , mert a 2007-es váltók, hajtómûvek bennragadhatnak (lásd audio DAT), ha valaki kihozza az elsõ megfizethetõ, használható g-boxxot?

megyek tovább agyváltókhoz...egyelõre az a g-boxx topikja (?)
a második p néma!

#8967
peppe

peppe

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 312 hozzászólás
persze, a merevfarú:)
a második p néma!

#8968
kotomi007

kotomi007

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 557 hozzászólás
szép-szép csak szerintem nem illik ehhez a vázhoz. szerintem

#8969
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Újítás ide-oda az 1 órás tekerés csúcsát csak 300 m.-rel sikerült növelni 30 év alatt, ami lehet erõsebb láb eredménye(Légellenállás nagyobb ismerete) is. Nem mindig a technika a motiváló , hanem a marketing is fejlesztési erõket hordozz magában.

Na, majd Bodrogi!

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#8970
MrGyulagy

MrGyulagy

    vendég

  • fórumtag
  • 147 hozzászólás
Újítás ide-oda az 1 órás tekerés csúcsát csak 300 m.-rel sikerült növelni 30 év alatt, ami lehet erõsebb láb eredménye(Légellenállás nagyobb ismerete) is. Nem mindig a technika a motiváló , hanem a marketing is fejlesztési erõket hordozz magában.
MrGyulagy bármikor,bármit megszerelek

#8971
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

És ha félúton kifogy a PÓVER, és nem lehet vátani, vagy dinamó tõti újra a rendszert?


Napfény hatására energiatermelõ bioszövettel festett váz? Kis generátoros propellerek a kormányra? A kulacs vizének energiáját felfogó árapályerõmû? Vázcsõbe építet üzemanyagcella, metanol- vagy gáztartartállyal? Már csak a napszélvitorla meg az fúziós reaktor hiányzik a bringáról! Vagy megállítasz egy Zsigát és szépen megkéred a tulajt, hogy bikázza már meg a bringádat!

Tényleg akkor lenne értelme ha egy központi agyváltót mûködtetne, mert ott kisebb pozícionáló automatika is elég. A küllõket meg mágnesessé kell tenni a vilákba meg indukciós tekercseket kell építeni.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#8972
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás

Meg majd nem szabad mûszálas ruhába biciklizni, mert a sztatikus töltõdés miatt majd el kezd össze-vissza váltani kékesnek felfelé!:D

Dekeméééééény!:D
"In idem flumen bis non descendimus"

#8973
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
.......Aztán már nem is kell tekerni, jön a sugárhajtás
A mostani rendszer nem rossz annyira, ha elszaródik legalább nem unatkozok egy darabig:D

#8974
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás
Ha nehezebb is, a sulypont jobb helyen van, igy ezzel kompenzalja a sulytobbletet. De amint latjuk a G-Boxx -al is varialnak mar, hogy konnyitsek a hazat meg az egesz rendeszert, ugyhogy hamarosan remelejuk levaltja a mostani lancvaltos megoldast.
Ezutan a kovetkezo lepes a lanc levaltasa mondjuk bordasszijra vagy ekszijra, mivel mar nem kell majd ugralni a fokozatok ozt, hanem ket fix "kereket" kell osszekotnie, persze ennek is egyik feltetele az allando lancvillahossz, de erre is vannak mar most kituno megoldasok.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#8975
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás

elemcsere?;)


És ha a Szahara közepén bojozol az országutival?:D
Na de komolyan, hordanál hozzá mindig pótelemet?
Tán még nehezebb mint a bovden, az árat meg nem is akaron tudni

#8976
dánhill

dánhill

    vendég

  • fórumtag
  • 75 hozzászólás
miért a gyengébb megoldást kell értelmetlen módon csiszolgatni..?
ott a gboxx, csináljanak vmi hasonlót, terjesszék el és nosza.. abba rakhatnak tõlem marslakót, ha faszán fog váltani..[/quote]

Na ezaz, én is ezen a véleményen vagyok, hogy ez a mai váltórendszer igazából egy rakat sz.r ( ilyen zúzós témában persze) mert sérülékeny+koszolódik ezért kopik is nagyon(viszonylag). Jobb lenne valami full zárt valami. Nekem pl. az utóbbi 4 évben valahogy mindig sikerült évente egyszer keresztbe forgatni úgy egy jókora fát, hogy letépje az egész h.váltót+ fület is....:mad: És egy ilyen zárt dolog nem is biztos hogy olyan kõ nehéz lenne? mert akkor nem kell elsõ-hátsó váltó+ racsni.
Szóval sztem értelmes dolog lenne.....

#8977
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás

És ha félúton kifogy a PÓVER, és nem lehet vátani, vagy dinamó tõti újra a rendszert?

elemcsere?;)

#8978
Olee

Olee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.364 hozzászólás
Meg majd nem szabad mûszálas ruhába biciklizni, mert a sztatikus töltõdés miatt majd el kezd össze-vissza váltani kékesnek felfelé!:D

#8979
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás

az elektromos váltónál nincs súrlódása a bovdennek, nem is kell takaitani. és az uj egyre kisebb elemek elterjedésével talán lehet is értelme.


És ha félúton kifogy a PÓVER, és nem lehet vátani, vagy dinamó tõti újra a rendszert?

#8980
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
ilyen easytronic érzése van a dolognak, tessék akkor azt is szídni
és ha kitalálnák a 3 kiló alatti agyváltókat, az sem lenne rossz:):)