Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#8961
Írta 2006. március 14. - 02:00
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8962
Írta 2006. március 13. - 18:10
Akkor pontosítsunk...nem G. Atherton hanem Greg Minaar sztem...
Az új világbajnok
Gee Atherton / Atherton Racing
Greg Minnaar / Team G-Cross Honda / 2005 VK sorozat gyõztes
Fabien Barel / Kona Les Gets Factory Team / 2004-05 VB gyõztes
#8963
Írta 2006. március 13. - 17:53
Az új világbajnok
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#8964
Írta 2006. március 13. - 16:12
-jó hír, már akinek, hogy jön a nanotechnológiás karbon, egyes (karbon) vázakat már ezzel erõsítenek a kényesebb helyeken.
csak a nanoteknika ellen meg a zoldek tiltakoznak erosen. [az a Easton CNT ha jol tevedek] valami gaz van vele, hogy nem bomlik le vagymi. Majd elolvasom megegyszer a cikket mar.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8965
Írta 2006. március 13. - 02:06
...Ezutan a kovetkezo lepes a lanc levaltasa mondjuk bordasszijra vagy ekszijra, mivel mar nem kell majd ugralni a fokozatok ozt, hanem ket fix "kereket" kell osszekotnie, persze ennek is egyik feltetele az allando lancvillahossz, de erre is vannak mar most kituno megoldasok.
a poén után; you are absoluteli right, valami peremes bordáskerék kellene...
de van egy csomó elvi gyengesége a legdrágább (általam ismert) mtb-knek is.
-miért nem lehet a bovdeneket végre a vázban vezetni, pláne karbonnál..., mondjuk olajvezetéknél különösen díjaznám.
-a kisebb bicók papucsai is komolytalanok tárcsaféhez. átütõshoz persze van normális...tán RS-nek van könnyen kezelhetõ (?)..vmi ilyesmi kéne filigránabban, de 6szög tengellyel (eb.ként foglalkozom a problémával, remélem más is)
-jó hír, már akinek, hogy jön a nanotechnológiás karbon, egyes (karbon) vázakat már ezzel erõsítenek a kényesebb helyeken.
még jó, hogy legalább a riderek tökéletesek:)
#8966
Írta 2006. március 13. - 01:52
miért a gyengébb megoldást kell értelmetlen módon csiszolgatni..?
ott a gboxx, csináljanak vmi hasonlót, terjesszék el és nosza.. abba rakhatnak tõlem marslakót, ha faszán fog váltani..
A Hondának van vmilyen használható cucca, G.Atherton (kb.igy irják) még nyerni is tudott vele.
Én is baromira unom ezt a töketlenkedést ezzel a draill...ki se lehet mondani rendesen.
Lehet, hogy a gyártók érzik már a sáfrányszagot? Azért sietnek ennyire:chin: , mert a 2007-es váltók, hajtómûvek bennragadhatnak (lásd audio DAT), ha valaki kihozza az elsõ megfizethetõ, használható g-boxxot?
megyek tovább agyváltókhoz...egyelõre az a g-boxx topikja (?)
#8967
Írta 2006. március 13. - 01:37
#8968
Írta 2006. március 09. - 16:59
#8969
Írta 2006. március 09. - 16:50
Na, majd Bodrogi!Újítás ide-oda az 1 órás tekerés csúcsát csak 300 m.-rel sikerült növelni 30 év alatt, ami lehet erõsebb láb eredménye(Légellenállás nagyobb ismerete) is. Nem mindig a technika a motiváló , hanem a marketing is fejlesztési erõket hordozz magában.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8970
Írta 2006. március 09. - 14:33
#8971
Írta 2006. március 07. - 22:18
És ha félúton kifogy a PÓVER, és nem lehet vátani, vagy dinamó tõti újra a rendszert?
Napfény hatására energiatermelõ bioszövettel festett váz? Kis generátoros propellerek a kormányra? A kulacs vizének energiáját felfogó árapályerõmû? Vázcsõbe építet üzemanyagcella, metanol- vagy gáztartartállyal? Már csak a napszélvitorla meg az fúziós reaktor hiányzik a bringáról! Vagy megállítasz egy Zsigát és szépen megkéred a tulajt, hogy bikázza már meg a bringádat!
Tényleg akkor lenne értelme ha egy központi agyváltót mûködtetne, mert ott kisebb pozícionáló automatika is elég. A küllõket meg mágnesessé kell tenni a vilákba meg indukciós tekercseket kell építeni.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8972
Írta 2006. március 07. - 21:38
Dekeméééééény!Meg majd nem szabad mûszálas ruhába biciklizni, mert a sztatikus töltõdés miatt majd el kezd össze-vissza váltani kékesnek felfelé!
#8973
Írta 2006. március 07. - 21:25
A mostani rendszer nem rossz annyira, ha elszaródik legalább nem unatkozok egy darabig:D
#8974
Írta 2006. március 07. - 21:00
Ezutan a kovetkezo lepes a lanc levaltasa mondjuk bordasszijra vagy ekszijra, mivel mar nem kell majd ugralni a fokozatok ozt, hanem ket fix "kereket" kell osszekotnie, persze ennek is egyik feltetele az allando lancvillahossz, de erre is vannak mar most kituno megoldasok.
I`m as fast as nobody!
#8975
Írta 2006. március 07. - 20:49
elemcsere?
És ha a Szahara közepén bojozol az országutival?
Na de komolyan, hordanál hozzá mindig pótelemet?
Tán még nehezebb mint a bovden, az árat meg nem is akaron tudni
#8976
Írta 2006. március 07. - 20:46
ott a gboxx, csináljanak vmi hasonlót, terjesszék el és nosza.. abba rakhatnak tõlem marslakót, ha faszán fog váltani..[/quote]
Na ezaz, én is ezen a véleményen vagyok, hogy ez a mai váltórendszer igazából egy rakat sz.r ( ilyen zúzós témában persze) mert sérülékeny+koszolódik ezért kopik is nagyon(viszonylag). Jobb lenne valami full zárt valami. Nekem pl. az utóbbi 4 évben valahogy mindig sikerült évente egyszer keresztbe forgatni úgy egy jókora fát, hogy letépje az egész h.váltót+ fület is....:mad: És egy ilyen zárt dolog nem is biztos hogy olyan kõ nehéz lenne? mert akkor nem kell elsõ-hátsó váltó+ racsni.
Szóval sztem értelmes dolog lenne.....
#8977
Írta 2006. március 07. - 20:31
elemcsere?És ha félúton kifogy a PÓVER, és nem lehet vátani, vagy dinamó tõti újra a rendszert?
#8978
Írta 2006. március 07. - 20:30
#8979
Írta 2006. március 07. - 20:28
az elektromos váltónál nincs súrlódása a bovdennek, nem is kell takaitani. és az uj egyre kisebb elemek elterjedésével talán lehet is értelme.
És ha félúton kifogy a PÓVER, és nem lehet vátani, vagy dinamó tõti újra a rendszert?
#8980
Írta 2006. március 07. - 20:16
és ha kitalálnák a 3 kiló alatti agyváltókat, az sem lenne rossz:)