Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#8461
Írta 2006. július 12. - 21:42
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#8462
Írta 2006. július 12. - 13:06
hmm, ez érdekes. csak mert úgy tudtam, hogy motorokon van kb ilyen súlyban, de ezek szerint érdemes ennek utánanéznem mégegyszer...
igazság sezrint mostmár jó lenne lerazjolni, csak én nem értek az ilyen programokhoz...
#8463
Írta 2006. július 12. - 12:59
#8464
Írta 2006. július 12. - 12:54
Lentre kötve idén is, tavaly is. A Supreme nem használható floater nélkül.btw, dalma hogy használja? vagy neki nincs?
Pláne, hogy 5* ennyi a súlya floaternek még a tuning kivitelben is...csak nehéz elhinni, hogy 50-100grammot érne az, hogy egy icipicit másképp keményedik fel...
#8465
Írta 2006. július 12. - 12:42
lehet, hogy van abban valami, amit zap írt.. csak nehéz elhinni, hogy 50-100grammot érne az, hogy egy icipicit másképp keményedik fel...
de ezt szerintem csak õk tudják....
btw, dalma hogy használja? vagy neki nincs?
#8466
Írta 2006. július 12. - 12:34
Szerintem, ha fentre kötik akkor tolja a nyerget, azaz azonos vonalban tartja (a mozgó láncvilla ugye a váz felé "forgatná" a nyerget)
Ha lentre, akkor húzza, így tényleg olyasmi, mint egy egyforgáspontos. A pontos ívhez tényleg rajzolni kell. Lehet, hogy olyan, de nem annyira.
De! erre a vázra nem lehet nyerget rakni, így mégsem felesleges.
És! adott esetben valakinek rohadtul nem tetszhet az "aktív" érzés és kell neki a kimerevedés. Vagy nem?
Aktuális civil
#8467
Írta 2006. július 12. - 12:18
Én meg erre írtam azt, hogy az elsõ verzión nem is létezett az alsó pont mégis áttették és azóta is így használják - nyilván mert rosszabb mint a továbbra is vázon lévõ felsõ pont.azon a konán amit linkeltél, épp rosszul volt beállítva.
...
azt meg továbbra sem hiszem, hogy az hogy ott "másképp mûvelik a sportot" egy komoly érv lenne a tapasztalat ellen...
Én nem vonom kétségbe hogy te így érezted, de úgy látszik Fabien Barel máshogy "tapasztalta".
Ezt nem tudom megerõsíteni...akkor úgy mondom, hogy fékezéskor ugyanúgy felkeményedett mint egy flóter nélküli bicaj
#8468
Írta 2006. július 12. - 11:54
Pláne nem csinálok személyes problémát azért mert Kona ... elmondom én ennek a rendszernek (is) a bajait ha valaki kérdezi."
zsolo, kérlek ne forgasd ki a szavaimat! nem arra akarok kilyukadni, hogy a floater önmagában rossz, csupán arra, hogy azon a konán amit linkeltél, épp rosszul volt beállítva.
"Azt azért be kellene látni, hogy ott kicsivel máshogy mûvelik ezt a sportot és a bármennyire hihetetlen nem mûködõ dolgokat akkor sem fognak évekig használni ha szponzor adta. Btw a Michelint továbbra is használják, jó gumi."
elhiszem, hogy másképp mûvelik, de néha az ûrsiklók is lezuhannak, elõfordul a top10bõl ki használ michleint? senki maxxis meg kenda uralom van.
"Mi nem mozgott?"
akkor úgy mondom, hogy fékezéskor ugyanúgy felkeményedett mint egy flóter nélküli bicaj. (itt továbbra is egy rosszul beállított floaterû bicajról van szó, amin jól van beállítva, ott természetesen érezhetõ!)
azt meg továbbra sem hiszem, hogy az hogy ott "másképp mûvelik a sportot" egy komoly érv lenne a tapasztalat ellen... ne felejtsük el, amikor az új giant dhról hiányzott a rugóstag persely.. csak azt ne mondd, hogy az könnyítés volt...
#8469
Írta 2006. július 12. - 11:09
Nem csinálok belõle személyes problémát csak furának találom, hogy kétségbe vonunk itt a kis dimbes-dombos országunkban valamit amit eredményesen használnak 2,5-3 éve olyan versenyzõk akik VK / VB / EB futamokat nyernek.nem értem miért kell ebbõl személyes problémát csinálni... azért mert kona?
Pláne nem csinálok személyes problémát azért mert Kona ... elmondom én ennek a rendszernek (is) a bajait ha valaki kérdezi.
Azt azért be kellene látni, hogy ott kicsivel máshogy mûvelik ezt a sportot és a bármennyire hihetetlen nem mûködõ dolgokat akkor sem fognak évekig használni ha szponzor adta. Btw a Michelint továbbra is használják, jó gumi.azért mert véká, márt istenfasza, minden úgy jó ahogy van? mert akkor elmegyek és lecserélem a michleint gyorsan egy pár maxxis gumira, a vkn úgyis azt használnak...
Mi nem mozgott?továbbra is csak azt tudom mondani, hogy nem gondolom, hanem kipróbáltuk. szekszárdon egy srácnak dettó így volt beállítva és amikor kipróbáltuk, bizony semmit nem mozgott.
#8470
Írta 2006. július 12. - 10:16
#8471
Írta 2006. július 12. - 09:54
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#8472
Írta 2006. július 12. - 09:53
Ennek a fickónak a kezében még nem láttam!Rock Shox Totem, volt mar?
1.5 es 1 1/8 fejcsohoz,180mm ut Mission Control 2 Step air csillapitas, 40mm becsuszok
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8473
Írta 2006. július 12. - 09:49
1.5 es 1 1/8 fejcsohoz,180mm ut Mission Control 2 Step air csillapitas, 40mm becsuszok
#8474
Írta 2006. július 12. - 09:04
továbbra is csak azt tudom mondani, hogy nem gondolom, hanem kipróbáltuk. szekszárdon egy srácnak dettó így volt beállítva és amikor kipróbáltuk, bizony semmit nem mozgott.
azért mert véká, márt istenfasza, minden úgy jó ahogy van? mert akkor elmegyek és lecserélem a michleint gyorsan egy pár maxxis gumira, a vkn úgyis azt használnak...
#8475
Írta 2006. július 12. - 08:17
Valóban lol hogy van aki úgy gondolja 2 VB cím megszerzése mellett (még ha a kereskedelmi forgalomba kerülõ vázaik nem is elég innovatívak) a Kona felesleges súlyként szerel és köt be floatert...csak úgylátszik nem mindenkinek tûnik fel ez az apró részlet... a flóter varázsában lol
#8476
Írta 2006. július 12. - 04:47
az a lenyeg, hogy a telo mozgasa kozben a kerek ugyanazon pontja kell erintkezzen az uttal.
ha nem akkor vagy kemenyiti/gatolja vagy puhitja/segiti a hatso telo mozgasat.
remelem jol gondolom.
mondjuk ehhez jo lenne lemodellezni a lengokarok es a floter mozgasat is
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#8477
Írta 2006. július 12. - 01:20
#8478
Írta 2006. július 12. - 01:05
Ezt az elméletet mástól is hallottam már, de nem igazán értem. A floater függetlenné teszi a féknyerget a hátsó rész mozgásától és a rúdnak kell felvenni a fékezéskor keletkezõ "toló"erõt.
(Nagyjából ... persze van ott még csavarástól kezdve sok minden, de kb ez a lényeg.)
BTW az elsõ Supreme versenyvázakon csak a felsõ pont volt meg és mindenféle extra lemezekkel oldották meg az alsó kikötést, tehát ahogy lentebb elhangzott "azért egy világbajnok (illetve a szerelõje) szerintem tudja, mit csinál"
én meg csak azt tudom mondani, próbáljátok ki...
a lényeg, hogy a flóternek a tolórúdja párhuzamos legyen a láncvillával
ellenkezõ esetben értelmetlen, fölösleges súly
csak úgylátszik nem mindenkinek tûnik fel ez az apró részlet... a flóter varázsában lol
#8479
Írta 2006. július 11. - 23:45
Ez még a macho Bomber korszak elõtt volt, még DH-ztak is vele.tehát akkor nem lehet véletlen, hogy a jövõ évi XC villa is ezt a nevet kapta. visszatérnek a kezdetekhez.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8480
Írta 2006. július 11. - 23:35
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda