RS fent van....már csak a 07-es telókat találodde meg nincsenek fent az uj cuccok, bar szerintem ez ido kerdese
Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#8181
Írta 2006. augusztus 31. - 22:44
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8182
Írta 2006. augusztus 31. - 22:32
#8183
Írta 2006. augusztus 31. - 22:31
#8184
Írta 2006. augusztus 31. - 21:53
még a súlyára leszek kiváncsi annak a lujzikának...A fék lehet szép?
http://www.nsmb.com/...ura07_08_06.php
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8185
Írta 2006. augusztus 31. - 21:51
#8186
Írta 2006. augusztus 31. - 21:22
#8187
Írta 2006. augusztus 30. - 19:44
#8188
Írta 2006. augusztus 30. - 18:32
Az XTR Q-faktora, a hajtókar belsõ felületétõl számolva 138 mm, ugyan ez az XT-nél 145,2 mm. Az XTR láncvonala 50 mm, az XT-é általában ugyanannyi. Az összes MTB hajtómûnek egységes a lyukköre.kérdés: Q-faktorról van valami adat?
buta kérdés: az idei XT-rõl át tudom tenni a tányérakat ugye? csakhogy együtt kopjanak...
off kérdés: a láncvonal az idei XT-nél mennyi lehet? csakhogy kb miben fog változni a láncvonal.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8189
Írta 2006. augusztus 30. - 17:56
A lyukköre 104/64 lesz, a láncvonal 50 mm.
kérdés: Q-faktorról van valami adat?
buta kérdés: az idei XT-rõl át tudom tenni a tányérakat ugye? csakhogy együtt kopjanak...
off kérdés: a láncvonal az idei XT-nél mennyi lehet? csakhogy kb miben fog változni a láncvonal.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#8190
Írta 2006. augusztus 30. - 17:35
basszus de szép az a teló benne ...
Oly szép, hogy el is lopták gyorsan ..
Rocky Mountain Slayer Test Bike Stolen
The 2006 Rocky Mountain Slayer pictured above was stolen from a Singletrack staffer's car last Wednesday night (more accurately the early hours of Thursday) over the hill in Oxenhope.
This particular model's paintjob is super rare (only 12 in existence). The Fox 36 forks up front are also very exclusive in their natty white paint. The serial number of the frame is 2006002761.
If you happen to see it anywhere or see it (or any of its parts ie. Fox forks) advertised for sale (eBay, local paper, some guy in the pub) please get in touch with us on 01706 813344 or email newsdesk@singletrackworld.com
#8191
Írta 2006. augusztus 30. - 15:56
hanem azert mert igy jobban gordul.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#8192
Írta 2006. augusztus 30. - 15:49
basszus de szép az a teló benne ...Széééép....:tank:
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8193
Írta 2006. augusztus 30. - 15:48
#8194
Írta 2006. augusztus 30. - 14:44
Szerintem októbertõl lehet kapni, figyeld a reklámot a BikeMag-ban! Ha õsszel itt lesznek a jõvõ évi bringák akkor már gõzerõvel gyártják, ugynúgy ahogy a kifutónál is tették. A lyukköre 104/64 lesz, a láncvonal 50 mm.jövõ évi XTR-t mikortól lehet kapni? és az árakat mikor lehet tudni? mert akkor úgy spórolok rá... még valami. az új XTR hajtómûnek ugye már 64/104 mm-es a láncányér izéje. tehát már nem olyan bizbaszos, mint a tavalyi
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8195
Írta 2006. augusztus 30. - 14:39
xtr angliaban oktobertol lesz elerheto.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8196
Írta 2006. augusztus 30. - 14:38
van 2 szingós kerékszettem, és 1 sima és durván alá lehet menni a szingósokkal a sima nyomásának
#8197
Írta 2006. augusztus 30. - 11:08
Az elõnye elvileg az hogy kis nyomáson lehet használni
Hmmm... Az országútis szingókat tudtommal nem lehet kis nyomáson használni, mert az elsõ kanyarban lefordul a gumi a felnirõl, a ragasztás dacára. (Nagy nyomást viszont könnyedén elbírnak, akár 12 bar-t is.) Meglepõ lenne, ha a montisok nem ezt csinálnák. Nem ismerem az MTB szingókat, csak beledumálok:)
Felütni állítólag tényleg nem nagyon lehet egy szingót, úgyhogy afelõl mehetne a kis nyomás.
#8198
Írta 2006. augusztus 30. - 10:56
jövõ évi XTR-t mikortól lehet kapni? és az árakat mikor lehet tudni? mert akkor úgy spórolok rá...
még valami. az új XTR hajtómûnek ugye már 64/104 mm-es a láncányér izéje. tehát már nem olyan bizbaszos, mint a tavalyi
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#8199
Írta 2006. augusztus 30. - 03:47
Tapasztalata nem lesz itt senkinek montis szingóval mivel a világon csak egy maréknyi ember (pár profi) használ ilyet. Az elõnye elvileg az hogy kis nyomáson lehet használni valamint elméletileg egy szingós felni könnyebb mint egy peremes. Felütéses defektre nincs sok esély vele szúrásos defekt ellen pedig általában Stan's vagy más hasonló lötyit raknak bele. Kifejezetten montis szingós felnit tudtommal a Reynold's gyárt, gumit pedig a fent említett Dougast és a Tufo(bár az õ gumijuk peremes felnihez való).
Ez itt egy szingós MTB kerék, a Van Tuyl bringán Tufo szingóval szerelik és látszik, hogy nem peremes. Ráfogom, hogy 2007-es.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8200
Írta 2006. augusztus 28. - 22:37
Cruxos, de már nincs Cruxom.http://www.aerozinebike.com/ - taiwaniak
neked mi volt a nicked eddig?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]