A "költséghatékony" és "fejlettebb logisztika" kézzelfogható hatásai nálam már egyre többször veri ki a biztosítékot (kerékpár-, autó- és egyéb tech iparágakban egyaránt).ugy kellett volna irnom, hogy
"nem torvenyszeru, hogy rosszabbak lesznek"
persze amit el lehet bszni, azt nyilvan nagyon sokan el is fogjak, de nem hiszem, hogy mindenki.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
Indította
iljicS
, 2005. szeptember 16. 21:33
#7721
Írta 2006. november 10. - 15:56
"In idem flumen bis non descendimus"
#7722
Írta 2006. november 10. - 15:54
...meg ezzel is. Ha türelmesen végigtanulmányozod a Eurobike egyik "tinktojván" pavilonjának egyen-standjait akkor azért a legtöbb gyártónál "néha" túlszalad a gépsor...Taiwan Bicycle Guide
(De nincs benne minden, hiszen a licenszre gyártott dolgokat másoknak nem adhatják el...)
"In idem flumen bis non descendimus"
#7723
Írta 2006. november 10. - 15:54
ugy kellett volna irnom, hogy
"nem torvenyszeru, hogy rosszabbak lesznek"
persze amit el lehet bszni, azt nyilvan nagyon sokan el is fogjak, de nem hiszem, hogy mindenki.
"nem torvenyszeru, hogy rosszabbak lesznek"
persze amit el lehet bszni, azt nyilvan nagyon sokan el is fogjak, de nem hiszem, hogy mindenki.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7724
Írta 2006. november 10. - 15:50
Ezzel azé' vitatkoznék.olyan lesz lassan mar ez is, mint az autoipar. a nagyhalak megeszik a kicsiket... kozos platform, tomeggyartas... nem lesznek rosszabbak a cumok, csak elvesztik a "lelkuket"
"In idem flumen bis non descendimus"
#7725
Írta 2006. november 10. - 15:43
egyetertek Endroo-val, a Manitou mar nem nagyon tud lejjebb szakadni a 3 rivalistol, szerintem jot fog tenni nekik egy kis verfrissites.
Plusz a RS se lett rosszabb. valamiben igen, de van egy csomo olyan dolog is, ami Sram fuzio nelkul nem tortent volna meg. szerintem.
Plusz a RS se lett rosszabb. valamiben igen, de van egy csomo olyan dolog is, ami Sram fuzio nelkul nem tortent volna meg. szerintem.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7726
Írta 2006. november 10. - 15:25
majd pont a heys nem fog beleszolni a dolgokba
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#7727
Írta 2006. november 10. - 15:06
mármint az sram/rs-nél mi is szar konkrétan? az mcd, a maxxle, az 1.5-ös telók (végre), stb.? a manitou meg már elég régen csak vegetál és elég gyenge ötletekkel rukkol elõ csilió drágán, ideje lesz kicsit felrázódniuk.
#7728
Írta 2006. november 10. - 15:06
nem a legjobb okfejtés, de mindenkinek van véleménye.
Hayes azért egy picit nagyobb cég mint a sram, legalábbis amiket hallani róla. lehet bele se fog szólni, egyszerüen csak azt akarja hogy egy nagy cég legyen, és mindent gyártson bringához.
edit:
@Ádám: de gyönyörûek!!!
#7729
Írta 2006. november 10. - 15:01
hÁT nem tom ti h vagytok én kimondottan nem örülök h felvásárolja a hayes az answer t. annakidején a rs t is felvásálota a sram és mi lett belõlük egy nagy kalap.... na jó nem midegyik de a legtöbb. szerintem a manitou ra is ez várXD
#7730
Írta 2006. november 10. - 11:44
Tény, hogy nagyon jók lesznek a jövõ évi XTRek, de akkor is maradok a SRAMnál. A legkézreállóbb váltókar viszont még mindig a rapidfire a 90es évek elejérõl. Nem véletlen, hogy a sram után jövõre a shimano is szinte ugyanazt a karhelyzetet hozza vissza, persze ügyesen elegyítve a rapidfire plus lehetõséggel.
#7731
Írta 2006. november 10. - 00:43
kala: extíárt szeretnék majdan. hétfõn asszem megyek is fürgediákhoz munkáért
helyes:D az van nekem is a dh gépen, igaz nem dual controlos:)
#7732
Írta 2006. november 10. - 00:25
#7733
Írta 2006. november 10. - 00:23
tudom nem érdekel senkit, de:
én megveszem tõlük tárcsaféket. ezt a zújat'. de persze goodridge kanóccal
én támogatom õket. de mással nem igazán
kala: extíárt szeretnék majdan. hétfõn asszem megyek is fürgediákhoz munkáért
én megveszem tõlük tárcsaféket. ezt a zújat'. de persze goodridge kanóccal
én támogatom õket. de mással nem igazán
kala: extíárt szeretnék majdan. hétfõn asszem megyek is fürgediákhoz munkáért
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#7734
Írta 2006. november 09. - 23:41
mint ahogy a SRAM is. teljes bringát tud építeni, külsõ segítség nélkül.
mi fog ebbõl még kisülni?
shimanot ki veszi meg?
mi fog ebbõl még kisülni?
shimanot ki veszi meg?
#7735
Írta 2006. november 09. - 22:24
Kicsit jobban belemélyedve a Hayes Group felvásárlási üzletpolitikájába, látható, hogy a "hajtás" oldal felõl indította meg a bõvítést. Van felni, küllõ, agy (komplet kerék is), fékrendszerek, teleszkóp, rugóstag és némi irányításrendszeri alkatrész (kormány és stucni). Meglátásom szerint innen a tényleges hajtásrendszer felé fogják venni az irányt, és látva az eddigi felvásárlások célpontjait, nem lepõdnék meg, ha az éppen korábban említett FSA lenne a következõ célpont, de nem látom kizártnak a Race Face-t sem. Sõt inkább az utóbbi mellé tenném a voksom, mert a Hayes Group eddig kizárólag a tengerentúlon mozgott.
#7736
Írta 2006. november 07. - 00:41
Taiwan Bicycle GuideTaiwan Bicycle Catalog
(De nincs benne minden, hiszen a licenszre gyártott dolgokat másoknak nem adhatják el...)
#7737
Írta 2006. november 06. - 23:02
ja, a szentírás:)
Taiwan Bicycle Catalog.
mekkora nyálcsorgatások voltak néha rá....
Taiwan Bicycle Catalog.
mekkora nyálcsorgatások voltak néha rá....
#7738
Írta 2006. november 06. - 22:54
ha meg ugy megy mint anno, akkor sok ceg van, de egy katalogusbol lehet rendelni oket. a nagy tajvani katalogusbol. ami kb 800 oldal es 4 kilo. van benne vega elsoresztol kezdve csavaron at rugostagig minden. fel lehet ismerni benne a ma megkaphato bicikliipari termekek 80%-at. nyingnyung neven.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7739
Írta 2006. november 06. - 22:53
kb 2-3 cég gyárt agyat, ezekbõl szemezgetnek a "gyártók"
ezért ez a kisérteties hasonlóság számtalan agy között.
na erre SEM képes a sram;)
ezért ez a kisérteties hasonlóság számtalan agy között.
na erre SEM képes a sram;)
#7740
Írta 2006. november 06. - 22:51
Thez, a Bikenegatív agyak mind egy gyárból jönnek, vagy több márka választékából szelektálnak?