Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#5481
Írta 2008. február 16. - 20:24
Szerintetek elképzelhetõ lenne 2009-re, hogy a 32-es foxok átütõsek legyenek? Jó lenne...(pl.: opcióként)
#5482
Írta 2008. február 16. - 20:08
hogy egy XT szintû All mountain család.
Nagyon szép lett még a Deore fékkar.
#5483
Írta 2008. február 16. - 19:57
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#5484
Írta 2008. február 16. - 19:51
#5485
Írta 2008. február 16. - 19:43
Nem is baj, hogy kétfelé választották, így legalább kevesebb a kényszerû kompromisszum. Az LX könnyed, az SLX keményebb stílust képvisel.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5486
Írta 2008. február 16. - 19:35
Lehet, hogy félreérthetõen írtam, én a fékkarral történõ váltásra gondolok. Amikor a Shimano kijött vele, temették a RapidFire-t, aztén a '07-'08-as modellek többsége mégis RF váltokarral volt/van szerelve.
Igen, én is a dual controlról beszélek.
Viszik, veszik
LX: számtalan bringát szerelnek trekkingnek - integrált LX trekking hajtómûvel. Illetve vitték is õket rendesen.
Ezek szerint ez a tendencia olyan erõs volt kint, hogy emiatt tértek át rá.
Cserébe SLX, illetve LX-el megegyezõ Hone
A múlton meg tovább illik lépni
#5487
Írta 2008. február 16. - 19:33
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#5488
Írta 2008. február 16. - 19:30
Ez szentségtörés :-/
#5489
Írta 2008. február 16. - 19:07
Inkább valami könnyû agyváltót mutatnának be...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5490
Írta 2008. február 16. - 18:50
#5491
vendég_Berger_*
Írta 2008. február 16. - 18:43
vendég_Berger_*
Utóbbi meg azért egy apróbb ferdítés;) Sokan mennek hegyikerékpárral váltófékkarral!
(Mind hagyományossal, mint a Sh féle Dual Controllal)
Lehet, hogy félreérthetõen írtam, én a fékkarral történõ váltásra gondolok. Amikor a Shimano kijött vele, temették a RapidFire-t, aztén a '07-'08-as modellek többsége mégis RF váltokarral volt/van szerelve.
#5492
Írta 2008. február 16. - 16:06
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5493
Írta 2008. február 16. - 15:39
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5494
Írta 2008. február 16. - 10:10
A konzolos elsõ váltó montira teljesen értelmetlen. Szerintem a vázgyártók nem fognak rajongani az ötletért és pár év múlva ez is megy a lecsóba, mint az mtb-s fékváltókar.
Elöbbi kiderül, annó az országútisok se rajongtak érte:)
Utóbbi meg azért egy apróbb ferdítés;) Sokan mennek hegyikerékpárral váltófékkarral!
(Mind hagyományossal, mint a Sh féle Dual Controllal)
#5495
Írta 2008. február 16. - 07:50
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5496
vendég_Berger_*
Írta 2008. február 16. - 06:17
vendég_Berger_*
#5497
Írta 2008. február 15. - 21:35
Tehát: az lx a jövõben trekking-cuccokat fog jelenteni, a hone és az eddigi lx helyére pedig jön az slx széria. Ha jól értem
#5498
Írta 2008. február 15. - 16:23
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5499
Írta 2008. február 12. - 18:01
http://reviews.mtbr.com/nahbs/
http://www.bikemagic...le/mps/uan/6060
#5500
Írta 2008. február 05. - 10:11

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






