Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#4061
Írta 2009. január 25. - 21:20

Ebben "holdkóros" dh gépben nem Curnutt rugóstag van? A váz nekem sem tûnik igazi újdonságnak.
Sundayhoz: ha annyira jó a Rotec váz, miért nem azt vetted Sala? Neten ugyanannyi, mint anno a Sunday. 2700 dollár körül.
Szerintetek rugóstagban mi most az igazi újdonság, ki az újító? Állítlag van egy angol katonai mérnök, Millyard, aki profi tagot szerkesztett.
üdv: forob
#4062
Írta 2009. január 25. - 18:54

#4063
Írta 2009. január 25. - 17:49


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4064
Írta 2009. január 25. - 17:34

#4065
Írta 2009. január 25. - 17:11

R9? lol? amid mar egyszer volt? es miutan kb 15szor mondtad el hogy a sunday vaz az isten, gyerekkori almod, eleted belejesitoje, a tokely maga?
komolyan mondom neha elgondolkodtatsz... :chin:
elirtam, bocsi, RL9
de ha cserélem is csak uj ih-ra
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#4066
Írta 2009. január 25. - 17:09

#4067
Írta 2009. január 25. - 17:07


[highlight] The bike way of life [/highlight]
#4068
Írta 2009. január 25. - 16:10

komolyan mondom neha elgondolkodtatsz... :chin:
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4069
Írta 2009. január 25. - 14:11

legfontosabb különbség a rugóstag alsó befogásának helye, míg a sunday-nél a vázban lévõ alsó forgáspont(fix) a tengelye, itt a tag az alsó linkhez kapcsolódik, így a tag mindkét oldalról nyomva van.
Kiváncsi lennék rá
nekem akkor is r9 kell!
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#4070
Írta 2009. január 25. - 12:35

A Mondraker meg csak látszólag emlékeztet valamire (Vasárnap), de a lényegi részei (linkek, rugóstga helyzete) elég mások. Nekem egyébként nagyon tetszik.
#4071
Írta 2009. január 25. - 12:08

"Standard 135 mm hubs are used and have the standard end caps replaced with wider ones (3.5 mm per side), actual resulting width is 142 mm."
Jó lenne látni, hogy a már meglévõ alkatrészt hogy lehet (ha lehet) átalakítani.
Kompatibilis eszközök: http://syntace.my1.c...p?id=436#DT1450
valamint az elsõ hozzászólásom elsõ linkjében van számos*.pdf
#4072
Írta 2009. január 25. - 11:45


#4073
Írta 2009. január 25. - 11:38

Pár hete/hónapja szó volt a hátsó, átütõtengelyes alternatívákról. Itt van két link az akkor szóba került Syntace/Liteville fejlesztésrõl:
http://www.syntace.c...m?pid=1&pk=1314
http://syntace.my1.c...video/x_12.html
jobban bejövõs,mint a hagyományos!nem hülyeség.
#4074
Írta 2009. január 25. - 11:31

http://www.syntace.c...m?pid=1&pk=1314
http://syntace.my1.c...video/x_12.html
#4075
Írta 2009. január 25. - 11:12


#4076
Írta 2009. január 25. - 11:04

#4077
Írta 2009. január 24. - 15:40

#4078
Írta 2009. január 23. - 16:13

marad mindketto. az R DH kicsit konnyebb, agilisabb, es rovidebb a rugoutja. a regi 303 15-os tengelyt is fogad hatul.
igazabol palya es emberfuggo hogy melyikre esik a valasztas. az eredeti 303 igazi "atrombolok mindenen" bringa, a rugozasi rendszere arra lett kihegyezve, hogy nagyon durva palyan is gyorsan lehessen haladni vele. 216mm rugout. [8.5"]
Az ujabb jobban tekerheto, es kicsit kezesebb gep, ha tekerni is kell a palyan vagy nincsenek gyerekfej meretu sziklak, akkor eleg lehet. 203mm rugout. [8"]
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4079
Írta 2009. január 23. - 16:11

Igen, úgy értettem. Csak nemtudom miért gáz, ha montit is gyártanak. Oké hogy országútis márka, de...?ugy erted tobb eve ragasztanak wilier matricat egy tajvani katalogusvazra? tok jo.
Vegleges format kapott a Yeti ASR-7 es a 303/R DH
#4080
Írta 2009. január 23. - 14:45

Szerintem mindkettõ lesz......