Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#1221
vendég_freeride69x_*
Posted 2011. April 16. - 01:35
SCHALTUNG - ACROS
Acros A-GE hidraulikus váltórendszer,minden típussal kompatibilis(8-9-10)
És mûködik!!
YouTube - Acros a-ge
Könnyebb súlyban még az XTR és a Sram XX szettnél is!
Kíváncsi vagyok mennyiért veszi meg a szabadalmat vmelyik óriás,és mikor milyen névvel/köntösben fog megjelenni......
#1222
Posted 2011. April 15. - 22:14
#1223
Posted 2011. April 15. - 18:18
#1224
Posted 2011. April 15. - 15:59
Elõnyök:
- Nem csörög a lánc.
- Nem esik le könnyen a lánc.
- Kevesebb láncfelkapás.
Hátrányok:
- Nehezebb váltás. (majd kiderül, hogy gyakorlatban mennyire van így)
A sebesség mindent megold.
#1225
Posted 2011. April 15. - 15:44
#1226
Posted 2011. April 15. - 13:38
mozdulatlan a kanál? kötve hiszem.a sram ezt külön kapcsoló nélkül tudja. na, ez a királyság!
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1227
Posted 2011. April 14. - 22:56
#1228
Posted 2011. April 14. - 22:26
nekem kell a hátsóhoz a kijlelzõ osz annyi
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1229
Posted 2011. April 14. - 20:09
Ibis Mojo SL-R Launched - BikeRadar
A fox pedig a kashima bevonatot úgy látszik bevezeti a tagoknál is, bár szerintem ez várható volt
[url=http://www.bikeradar.com/news/article/2012-fox-float-rp23-shock-first-look-29887[/url]
#1230
Posted 2011. April 14. - 19:46
Ha a Shimano végre gyártana egy olyan váltókart, amit normálisan lehet csak hüvelykujjal használni, akkor jelenleg váltanék. No, de várjuk ki, mit hoznak 2012-re az amik.
Itózsnál próbálgattam az "új" Saint kart, az nem volt rossz, sõt!
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#1231
Posted 2011. April 14. - 19:14
Cesar Rojo Data Cam
#1232
Posted 2011. April 14. - 19:13
Ez a kijelzõ dolog most komoly? Az autón nem hiányoljátok? :-)
Soha nem néztem rá, és a Shimanoknál, az elsõ dolgom volt, hogy levegyem, mert akkor kapásból fékkaron kívülre lehetett rakni õket. A két végén egy kis rányomással úgyis érzed, hogy elfogyott a gang, középen meg érzed, hogy túl könnyû vagy túl nehéz, és váltasz.
Ha a Shimano végre gyártana egy olyan váltókart, amit normálisan lehet csak hüvelykujjal használni, akkor jelenleg váltanék. No, de várjuk ki, mit hoznak 2012-re az amik.
Nincs kocsim.
Az elsõ karnál szoktam én is alkalmazni az általad leírt módszert.A hátsónál nekem kell a kijelzõ.Szerintem.
Legtöbbször hüvelykujjal váltok ez xt-vel én is.Sramról nincs hosszútávú tapasztalatom, arról nem akarok véleményt alkotni.Sztem ez örök vita marad amúgy is, sr vs. sh.
#1233
Posted 2011. April 14. - 19:08
a sram ezt külön kapcsoló nélkül tudja. na, ez a királyság!vált is rendesen, csak nem csapkod a kanál
egy dolog miatt kell kikapcsolni: hogy ki tudd venni a kereket.
szerintem k*rva nagy királyság
váltókar kijelzõ:
turistáknak jó, de ha már van rutin meg versenyzik az ember, nem teheti meg, hogy ne érzésre váltson
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1234
Posted 2011. April 14. - 19:05
Soha nem néztem rá, és a Shimanoknál, az elsõ dolgom volt, hogy levegyem, mert akkor kapásból fékkaron kívülre lehetett rakni õket. A két végén egy kis rányomással úgyis érzed, hogy elfogyott a gang, középen meg érzed, hogy túl könnyû vagy túl nehéz, és váltasz.
A Sram, érzésem szerint veszített kicsit a fémes precízségébõl, ráadásul az összehasonlító tesztekben az X9-et (10 fokozatú) kimondottan lassúnak jellemezték, ami még az SLX szinjét is alig hozza. Bár, az meg bizonyos tekintetben körözi az XT-t is. A Speci például a Pitch/Enduro gépekre ezért rak inkább SLX-et elöl.
Ha a Shimano végre gyártana egy olyan váltókart, amit normálisan lehet csak hüvelykujjal használni, akkor jelenleg váltanék. No, de várjuk ki, mit hoznak 2012-re az amik.
#1235
Posted 2011. April 14. - 19:00
Pedig teljesen jó volt a bilincsbe rejtett kijelzõjük, nem tudom, miért kellet változtatni rajta. Nekem kell hátra kijelzõ.
Ezért nem veszek pont xtr váltókart, mert nincs rajta kijelzõ, marad az xt.Nekem kell, hogy lássam, hogy meddig válthatok még hátul a keresztbeváltás nélkül.Elõl is szeretem a kijelzõt, néha azt se tom, hol áll a fejem és ilyenkor csak rápillantok a kijelzõre és megvilágosodom.Lehet csak az én pancserságom, de én így szeretem, így szoktam meg és legalább nem kell le- ill. hátrapillantanom.
#1236
Posted 2011. April 14. - 17:17
ilyen szempontból nincs gondom a shadow xt-vel, semmi különbséget nem érzek az x9 javára.
ellenben a sram bas..a meg hogy nem rak kijelzõt az újabb karjaira. és most hogy lesz elérahtõ árú 2 tányéros shimano rencer, (ráadás fekete )egyre esélyesebb ha fejlesztek....
Pedig teljesen jó volt a bilincsbe rejtett kijelzõjük, nem tudom, miért kellet változtatni rajta. Nekem kell hátra kijelzõ.
A sebesség mindent megold.
#1237
Posted 2011. April 14. - 17:14
érzésre kell menni, nem a kijelzõt nézegetni
#1238
Posted 2011. April 14. - 16:27
Meg hogy rendesen tartja a láncot....
ilyen szempontból nincs gondom a shadow xt-vel, semmi különbséget nem érzek az x9 javára.
ellenben a sram bas..a meg hogy nem rak kijelzõt az újabb karjaira. és most hogy lesz elérahtõ árú 2 tányéros shimano rencer, (ráadás fekete )egyre esélyesebb ha fejlesztek....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1239
Posted 2011. April 14. - 16:24
azért akkora nagy különbség nincs.
sram igazi elõnye hogy nem kell 4-500 km-enként állítgatni.
Meg hogy rendesen tartja a láncot....
#1240
Posted 2011. April 14. - 16:23
A shimanot sem jó bovdenekkel. Egyébként az állítgatás egy nagyon bonyolult és hosszadalmas mûvelet...
figyejj Jani
bemegyek a bótba átlag felhasználó veszek egy bringát xt-vel, elmegyek 4-500 km-t és nem fog pontosan váltani. veszek egy tök ugyanolyan bringát x7-el, és igaz csattog mint a cséplõgép, de elmegyek 3000 km t és nem kellett hozzányúlni. na ez a külonbség. nyilván az elsõ pár napos utánállítás beleszámolva.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való