Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#881
Posted 2011. August 30. - 12:47
#882
Posted 2011. August 29. - 19:16
most mondta Philippe [WOOdman] hogy vigyem a jegyzetfuzetemet Eurobike-ra, mert 33 kulonbozo kormanycsapagya van... es nem szamolta a kulonbozo opcionalis zarokupakokat vagy a szineket.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#883
Posted 2011. August 29. - 18:15
#884
Posted 2011. August 29. - 14:35
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#885
Posted 2011. August 29. - 14:02
#886
Posted 2011. August 29. - 13:21
amugy ki vesz manapsag GT-t? mert en nem latok beloluk tul sokat... sot, egyaltalan.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#887
Posted 2011. August 29. - 11:47
#888
Posted 2011. August 29. - 08:18
#889
Posted 2011. August 29. - 08:15
De szép Glory És ez a visszafogott fekete + minimál szürke dizájn sztem még szebb is, mint a klasszik kék-fehér.
azért más ám, mint a szokásos vpp-k. a középcsapágy körül van egy excenteres cucc, amihez a tag kapcsolódik:
Logan Binggeli's Prototype KHS DH-300 - Mountain Biking Pictures - Vital MTB
#890
Posted 2011. August 26. - 19:00
#891
Posted 2011. August 26. - 12:17
Ha már váltás: http://www.mtb-news....inion-getriebe/
#892
Posted 2011. August 26. - 10:10
na, umf néven is lesz az új astro váz, amit az egekig szoktak dícsérni:
De szép Glory És ez a visszafogott fekete + minimál szürke dizájn sztem még szebb is, mint a klasszik kék-fehér.
#893
Posted 2011. August 26. - 09:57
#894
Posted 2011. August 26. - 02:35
Nagyon szép, de nekem az jutott az eszembe, hogy egy tipikus kormány befordulós esésnél nem sérül meg a váz?
nem
while the stem is already strengthened by virtue of this anatomy, elastomer steering stops help prevent
frame damage in case of collision
#895
Posted 2011. August 25. - 11:22
egyrészt kb minden hozzászólásodban helyet kap valamilyen formában (ami unalmas és nem is igazán való mindenhova:) ) az a véleményed, hogy a 29 jó, a 26 rossz.
másrészt nem gyûlölöm sem megrögzötten, sem sehogy a 29er bringákat. (egyik-másik tetszik is) egyszerûen tudomásul kellene venni, hogy nem mindenkinek tetszik, nem is mindenkinek való és nem kellene eröltetni. akinek tetszik vegye-vigye-tekerje, legyen benne öröme, másnak meg legyen meg az az öröme, hogy nem fárasztják vele.
részemrõl ON
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#896
Posted 2011. August 25. - 10:20
imádom ezt a csak-a-29er-lehet-jó-minden-más-elavult-sz@r hozzáállást...
Szerintem nem ez volt a mondandóm lényege. Az, hogy megrögzötten gyûlölöd a nagykerekûeket nem igazán ide való. Az elõbb említett bringa koncepciója szerintem igen könnyen adaptálható más kerékméretekhez is. (Akár 24"-ra is, ha valaki a legdurvább oldalmerevségre gyúr...)
#897
Posted 2011. August 25. - 09:57
wow. Nekem tetszik.
Nagyon szép, de nekem az jutott az eszembe, hogy egy tipikus kormány befordulós esésnél nem sérül meg a váz?
#899
Posted 2011. August 25. - 08:48
Lánckoszolódás ellen:
Katz Bikes: Modellpalette
Ez annyira nem új ám. Ami nem tetszik benne (a kerékméretet leszámítva) a legkisebb használható lánckerékkombinációval van szerelve (32×13), ami nem feltétlenül a hosszú élet titka a lánc esetében.
Rohloff esetén alapvetõen mindig kevésbé koszolódik a lánc, mert nagytál láncvonallal mûködik az agy, így távolabb fut a lánc a hátsókeréktõl.