és ha kitalálnák a 3 kiló alatti agyváltókat, az sem lenne rossz:)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Lassan már gép mondja meg milyen fokozatba akarok váltani:confused:
RAUH-Welt
B E G R I F F
RAUH-Welt
B E G R I F F
Ez nem Campagnolo, hanem Negmass (Nagetive Mass). Szivárogtatás alatt azt értem mikor, napvilágra kerül el kémfotó jellegû kép és a gyártó cég mélyan hallgat, csigázza az embereket. A Campa meg tart egy félutas bemutatót. Nem ugyanaz. A Mavicnak volt elektromos váltórendszere, és nem terjed el. Talán az új akkuk miatt már nem lesz kilós súlyban. A Shimano is készül egy eletromos szettel!Nem szivarogtatnak mi?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Még nincs róla, az olaszok nem szivárogtatnak, majd ha kész lesz meglátod.Küldjetek a Campáról képet, léégyszíí.... Kerestem már csak nem leltem róla fotót...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Ez tiszta sor, de itt a karral egybe van építve a csillag, míg a Stylo Team Carbon és a Roleur Carbon leszerelhetõ alucsillagot használ. Természetesen az nem lehet, kétséges hogy a Sram hajtókara a Truvativ gyárából jön. Jövõre jön a teljesen új, külsõcsapágyas, integrált tengelyes, de két tengelycsonkot használó Campagnolo hajtókar!az "uj" sram hajtókar az csak nekem tûnik truvativnak?
(giga-x-pipe monoblokkot használ) a fékváltókar mûködése mindenesetre érdekes.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]