

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Akkor pontosítsunk...nem G. Atherton hanem Greg Minaar sztem...
Az új világbajnok
-jó hír, már akinek, hogy jön a nanotechnológiás karbon, egyes (karbon) vázakat már ezzel erõsítenek a kényesebb helyeken.
RAUH-Welt
B E G R I F F
...Ezutan a kovetkezo lepes a lanc levaltasa mondjuk bordasszijra vagy ekszijra, mivel mar nem kell majd ugralni a fokozatok ozt, hanem ket fix "kereket" kell osszekotnie, persze ennek is egyik feltetele az allando lancvillahossz, de erre is vannak mar most kituno megoldasok.
miért a gyengébb megoldást kell értelmetlen módon csiszolgatni..?
ott a gboxx, csináljanak vmi hasonlót, terjesszék el és nosza.. abba rakhatnak tõlem marslakót, ha faszán fog váltani..
Na, majd Bodrogi!Újítás ide-oda az 1 órás tekerés csúcsát csak 300 m.-rel sikerült növelni 30 év alatt, ami lehet erõsebb láb eredménye(Légellenállás nagyobb ismerete) is. Nem mindig a technika a motiváló , hanem a marketing is fejlesztési erõket hordozz magában.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
És ha félúton kifogy a PÓVER, és nem lehet vátani, vagy dinamó tõti újra a rendszert?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Dekeméééééény!Meg majd nem szabad mûszálas ruhába biciklizni, mert a sztatikus töltõdés miatt majd el kezd össze-vissza váltani kékesnek felfelé!
elemcsere?
elemcsere?És ha félúton kifogy a PÓVER, és nem lehet vátani, vagy dinamó tõti újra a rendszert?
az elektromos váltónál nincs súrlódása a bovdennek, nem is kell takaitani. és az uj egyre kisebb elemek elterjedésével talán lehet is értelme.