Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Please log in to reply
9164 replies to this topic

#8961
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts

-jó hír, már akinek, hogy jön a nanotechnológiás karbon, egyes (karbon) vázakat már ezzel erõsítenek a kényesebb helyeken.


csak a nanoteknika ellen meg a zoldek tiltakoznak erosen. [az a Easton CNT ha jol tevedek] valami gaz van vele, hogy nem bomlik le vagymi. Majd elolvasom megegyszer a cikket mar.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8962
peppe

peppe

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 312 posts

...Ezutan a kovetkezo lepes a lanc levaltasa mondjuk bordasszijra vagy ekszijra, mivel mar nem kell majd ugralni a fokozatok ozt, hanem ket fix "kereket" kell osszekotnie, persze ennek is egyik feltetele az allando lancvillahossz, de erre is vannak mar most kituno megoldasok.


a poén után; you are absoluteli right, valami peremes bordáskerék kellene...

de van egy csomó elvi gyengesége a legdrágább (általam ismert) mtb-knek is.

-miért nem lehet a bovdeneket végre a vázban vezetni, pláne karbonnál..., mondjuk olajvezetéknél különösen díjaznám.
-a kisebb bicók papucsai is komolytalanok tárcsaféhez. átütõshoz persze van normális...tán RS-nek van könnyen kezelhetõ (?)..vmi ilyesmi kéne filigránabban, de 6szög tengellyel (eb.ként foglalkozom a problémával, remélem más is)
-jó hír, már akinek, hogy jön a nanotechnológiás karbon, egyes (karbon) vázakat már ezzel erõsítenek a kényesebb helyeken.

még jó, hogy legalább a riderek tökéletesek:)
a második p néma!

#8963
peppe

peppe

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 312 posts

miért a gyengébb megoldást kell értelmetlen módon csiszolgatni..?
ott a gboxx, csináljanak vmi hasonlót, terjesszék el és nosza.. abba rakhatnak tõlem marslakót, ha faszán fog váltani..


A Hondának van vmilyen használható cucca, G.Atherton (kb.igy irják) még nyerni is tudott vele.

Én is baromira unom ezt a töketlenkedést ezzel a draill...ki se lehet mondani rendesen.

Lehet, hogy a gyártók érzik már a sáfrányszagot? Azért sietnek ennyire:chin: , mert a 2007-es váltók, hajtómûvek bennragadhatnak (lásd audio DAT), ha valaki kihozza az elsõ megfizethetõ, használható g-boxxot?

megyek tovább agyváltókhoz...egyelõre az a g-boxx topikja (?)
a második p néma!

#8964
peppe

peppe

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 312 posts
persze, a merevfarú:)
a második p néma!

#8965
kotomi007

kotomi007

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 557 posts
szép-szép csak szerintem nem illik ehhez a vázhoz. szerintem

#8966
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts

Újítás ide-oda az 1 órás tekerés csúcsát csak 300 m.-rel sikerült növelni 30 év alatt, ami lehet erõsebb láb eredménye(Légellenállás nagyobb ismerete) is. Nem mindig a technika a motiváló , hanem a marketing is fejlesztési erõket hordozz magában.

Na, majd Bodrogi!

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#8967
MrGyulagy

MrGyulagy

    vendég

  • fórumtag
  • 147 posts
Újítás ide-oda az 1 órás tekerés csúcsát csak 300 m.-rel sikerült növelni 30 év alatt, ami lehet erõsebb láb eredménye(Légellenállás nagyobb ismerete) is. Nem mindig a technika a motiváló , hanem a marketing is fejlesztési erõket hordozz magában.
MrGyulagy bármikor,bármit megszerelek

#8968
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts

És ha félúton kifogy a PÓVER, és nem lehet vátani, vagy dinamó tõti újra a rendszert?


Napfény hatására energiatermelõ bioszövettel festett váz? Kis generátoros propellerek a kormányra? A kulacs vizének energiáját felfogó árapályerõmû? Vázcsõbe építet üzemanyagcella, metanol- vagy gáztartartállyal? Már csak a napszélvitorla meg az fúziós reaktor hiányzik a bringáról! Vagy megállítasz egy Zsigát és szépen megkéred a tulajt, hogy bikázza már meg a bringádat!

Tényleg akkor lenne értelme ha egy központi agyváltót mûködtetne, mert ott kisebb pozícionáló automatika is elég. A küllõket meg mágnesessé kell tenni a vilákba meg indukciós tekercseket kell építeni.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#8969
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5,740 posts

Meg majd nem szabad mûszálas ruhába biciklizni, mert a sztatikus töltõdés miatt majd el kezd össze-vissza váltani kékesnek felfelé!:D

Dekeméééééény!:D
"In idem flumen bis non descendimus"

#8970
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13,648 posts
.......Aztán már nem is kell tekerni, jön a sugárhajtás
A mostani rendszer nem rossz annyira, ha elszaródik legalább nem unatkozok egy darabig:D

#8971
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,561 posts
Ha nehezebb is, a sulypont jobb helyen van, igy ezzel kompenzalja a sulytobbletet. De amint latjuk a G-Boxx -al is varialnak mar, hogy konnyitsek a hazat meg az egesz rendeszert, ugyhogy hamarosan remelejuk levaltja a mostani lancvaltos megoldast.
Ezutan a kovetkezo lepes a lanc levaltasa mondjuk bordasszijra vagy ekszijra, mivel mar nem kell majd ugralni a fokozatok ozt, hanem ket fix "kereket" kell osszekotnie, persze ennek is egyik feltetele az allando lancvillahossz, de erre is vannak mar most kituno megoldasok.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#8972
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13,648 posts

elemcsere?;)


És ha a Szahara közepén bojozol az országutival?:D
Na de komolyan, hordanál hozzá mindig pótelemet?
Tán még nehezebb mint a bovden, az árat meg nem is akaron tudni

#8973
dánhill

dánhill

    vendég

  • fórumtag
  • 75 posts
miért a gyengébb megoldást kell értelmetlen módon csiszolgatni..?
ott a gboxx, csináljanak vmi hasonlót, terjesszék el és nosza.. abba rakhatnak tõlem marslakót, ha faszán fog váltani..[/quote]

Na ezaz, én is ezen a véleményen vagyok, hogy ez a mai váltórendszer igazából egy rakat sz.r ( ilyen zúzós témában persze) mert sérülékeny+koszolódik ezért kopik is nagyon(viszonylag). Jobb lenne valami full zárt valami. Nekem pl. az utóbbi 4 évben valahogy mindig sikerült évente egyszer keresztbe forgatni úgy egy jókora fát, hogy letépje az egész h.váltót+ fület is....:mad: És egy ilyen zárt dolog nem is biztos hogy olyan kõ nehéz lenne? mert akkor nem kell elsõ-hátsó váltó+ racsni.
Szóval sztem értelmes dolog lenne.....

#8974
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts

És ha félúton kifogy a PÓVER, és nem lehet vátani, vagy dinamó tõti újra a rendszert?

elemcsere?;)

#8975
Olee

Olee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,364 posts
Meg majd nem szabad mûszálas ruhába biciklizni, mert a sztatikus töltõdés miatt majd el kezd össze-vissza váltani kékesnek felfelé!:D

#8976
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13,648 posts

az elektromos váltónál nincs súrlódása a bovdennek, nem is kell takaitani. és az uj egyre kisebb elemek elterjedésével talán lehet is értelme.


És ha félúton kifogy a PÓVER, és nem lehet vátani, vagy dinamó tõti újra a rendszert?

#8977
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts
ilyen easytronic érzése van a dolognak, tessék akkor azt is szídni
és ha kitalálnák a 3 kiló alatti agyváltókat, az sem lenne rossz:):)

#8978
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
az elektromos váltónál nincs súrlódása a bovdennek, nem is kell takaitani. és az uj egyre kisebb elemek elterjedésével talán lehet is értelme.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#8979
málna

málna

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,117 posts
alapvetõen nem biztos, hogy butaság ez az elektronikus váltás, viszont azt nem értem, hogy mi a rákért kell ezt a szerencsétlen láncváltós megoldást erõltetni...
miért a gyengébb megoldást kell értelmetlen módon csiszolgatni..?
ott a gboxx, csináljanak vmi hasonlót, terjesszék el és nosza.. abba rakhatnak tõlem marslakót, ha faszán fog váltani..

#8980
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17,297 posts

Lassan már gép mondja meg milyen fokozatba akarok váltani:confused:


tudtommal létezik automata váltó kerékpárra ;)

elektromos váltás emg: sznoboknak, különlegességnek, vagy csak bizonyítandó hogy mi ilyet is tudunk.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda