Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Please log in to reply
9164 replies to this topic

#8721
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
gyaaa

ez a gt iszonyat randa
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8722
iljicS

iljicS

    zsonglõr

  • fórumtag
  • 6,613 posts
GT DHi 2007: http://www.vorb.org....icle-40225.html

Mer' egy állat vagyok !

Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.


#8723
iljicS

iljicS

    zsonglõr

  • fórumtag
  • 6,613 posts
FOX 2007 újra: http://www.nsmb.com/...fox07_04_06.php

Mer' egy állat vagyok !

Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.


#8724
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts

a váltók csúnyák. a többi sem szép,de jól néz ki. a legszebb a 95 elõtti xtr volt. sehol egy él, csak kerek, letisztult felületek...
lehet, hogy csak nekem tûnik úgy, de mintha a shimano nagyban törekedne arra, hogy az országúti és a montis cuccai formavilága élesen elváljon. pedig nem volt ez így mindig.

nemtom, én a mostani xtr-en sem találok sok élt..:) ez is gyönyörû. (960-as. esetleg a régebbi, 952-es is jöhetne)



floating? csak ne kelljen olyat vennem többet...

#8725
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
tarcsak elvileg 140-tol 203ig lesznek. hope floating reszkess :)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8726
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,218 posts
Ára ugyanannyi lesz itthon az új XTR cumónaknak is mint a most futó szériának. Persze nem itthon kell megvenni.

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#8727
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,558 posts
Én mar sporolok az elso/hatso valtokra, rapid fire valtokarra, a pedalt meg nem tom.....de szerintem az is lesz.

szal nekem nagyon teszik, kivetel a dulal control kar

#8728
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,770 posts
a váltók csúnyák. a többi sem szép,de jól néz ki. a legszebb a 95 elõtti xtr volt. sehol egy él, csak kerek, letisztult felületek...
lehet, hogy csak nekem tûnik úgy, de mintha a shimano nagyban törekedne arra, hogy az országúti és a montis cuccai formavilága élesen elváljon. pedig nem volt ez így mindig.

#8729
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
amennyiben tengellyiranyu hasitasok vannak akarom mondani parhuzamosak /nem zarnak be semmilyen szoget egymassal/ akkor kb nulla osszefogo ero hatasara is mukodik.
vagyis csupan azert kell osszeszoritani a ket kart egymassal, hogy ne essen szet.
csapagy pl egy melyhornyu csapi ami megvezetei kellokepp a ket oldalt csak ekkor hezagolni kell.
de pl egyik oldal szoros illlesztessel (vezeto csapagy) masik laza illesztessel (tamaszto csapagy) mar kesz is.

kala teged nem ertelek
/mar ha nekem szolt/

esetleges hiabakert bocs sok volt a rum.

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#8730
albertfish

albertfish

    Posztolányi Dezső

  • fórumtag
  • 8,749 posts
  • LocationPécs

A tengely vége az Octalink rendszerhez hasonló kialakítású, de nem tudom, hogy a kis szorítógyûrû mire való. Biztos, hogy jó döntés volt mert, a Hollowtech II-es teljes hajtómû tömege csak 776 gr. A középtányér karbonlap, a fogak titánból vannak, állítólag kétszer olyan merev mint az azonos tömegû alu volt. Nagytányérja nikkelbevonatú, a karok anodizáltak. A karokat 165/167,5/170/172,5/175/177,5 és 180 mm hosszúságban, csak négycsillagos verzióban gyártják, 44-32-22T vagy 44-32-24T tányérokkal

Egy kis extra:
http://www.paul-lang...DF/xtr_2006.wmv



ezek számora azt jelenti khogy kdrága lessz a kar...

de nekem bejön pár darabaj
pl féktárcsa,hajtómû,fogaskeréksor bármikor elfogadnám!
fékkar meg tök retro lett szerintem,márha van kerékpáriparban ilyen kifejezés

Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..

BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz! 


#8731
Paul Vitti

Paul Vitti

    fróumfggüõ

  • fórumtag
  • 2,025 posts
Sztem zseniális az új campa rendszer. A hajtókarok tengelyei ugye integrálva vannak a monoblokkal, vagyis a csapágyak valószínûleg elég passzentosak. Rámehetnek a 0 súrlódásra, vagy akár a 100%-os tömítésre is, hiszen nem kritérium hogy szereléskor ki lehessen venni a tengelyt.
Megspóroltak pár csavart is, meg pár hibalehetõséget.
A tengelyek csatlakozása az érdekes, de tuti ki van találva hogy 100%-os legyen a nyomatékátvitel.

Csak a csapágyakat nem vágom, hogy milyenek lehetnek... ugye a tengelyeket elég nagy erõvel össze kell szorítani, hogy a csatlekozásnál faxa legyen a nyomatékátvitel, viszont ha nagy a feszültség a tengelyben, az sztem nem túl jó a csapágyaknak.
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.

#8732
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts
A tengely vége az Octalink rendszerhez hasonló kialakítású, de nem tudom, hogy a kis szorítógyûrû mire való. Biztos, hogy jó döntés volt mert, a Hollowtech II-es teljes hajtómû tömege csak 776 gr. A középtányér karbonlap, a fogak titánból vannak, állítólag kétszer olyan merev mint az azonos tömegû alu volt. Nagytányérja nikkelbevonatú, a karok anodizáltak. A karokat 165/167,5/170/172,5/175/177,5 és 180 mm hosszúságban, csak négycsillagos verzióban gyártják, 44-32-22T vagy 44-32-24T tányérokkal

Egy kis extra:
http://www.paul-lang...DF/xtr_2006.wmv

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#8733
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11,904 posts
a bal karra gondolsz?

az mihez kell, ha az octa/isis karokon nem volt?
ha nem lennének a bordák, megérteném, h szoríjjon a sima felületen, de így?

#8734
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
amugy a foton is at latni a furaton.
de valszeg vmi valtozik mert nicns hasitas es ket csavar.
/vagy csak jobb turessel gyartjak, bar ez onmagaban nem nagyon eleg/

orulok, hogy engem nem tartotok simano utalonak.
csak mert kb ezer eve ruhellem egyes cuccait. :-)

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#8735
abotika

abotika

    vendég

  • fórumtag
  • 120 posts
Hát nem tudom mit tettek ezek. Majd ha sokan használják lesz róla vélemény.

#8736
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11,904 posts
öntöttvas.
csak még nem tudja senki, mert nem merték szétvágni, amíg mindenki indiántáncot jár körülötte

#8737
dave862

dave862

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 383 posts

A hajtókar üreges?


hát elég valószínûnek tartom, hogy nem dobták a kukába hollowtech II-t, és csináltak egy jó kis tömör hatjókart, had legyen jó nehéz..

#8738
abotika

abotika

    vendég

  • fórumtag
  • 120 posts
de fúj ronda. Ezek csúnyák. A régi sokkal szebb volt.hátsóváltó egyetlen jó, bár ha nekem lenne akkor biztos nem a dizájn miatt venném. A hajtókar üreges? és Vfék változott valamit?

#8739
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts

a fék vajon miért nem PM-os?

a súly miatt, hisz ha egyszer 160as akkor nem szükséges a pm adapter az alap fékhez.

#8740
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11,904 posts
a nagy tömegsokk után még 1 szavazat a rondára
kicsit a régi LX-re hasonlít, vagy a még régebbi, "ipari" szettekre
organikus, lekerekített formák rule