Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#8721
Posted 2006. June 07. - 13:43
ez a gt iszonyat randa
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8722
Posted 2006. June 04. - 15:52
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#8723
Posted 2006. June 04. - 15:41
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#8724
Posted 2006. June 02. - 18:34
nemtom, én a mostani xtr-en sem találok sok élt.. ez is gyönyörû. (960-as. esetleg a régebbi, 952-es is jöhetne)a váltók csúnyák. a többi sem szép,de jól néz ki. a legszebb a 95 elõtti xtr volt. sehol egy él, csak kerek, letisztult felületek...
lehet, hogy csak nekem tûnik úgy, de mintha a shimano nagyban törekedne arra, hogy az országúti és a montis cuccai formavilága élesen elváljon. pedig nem volt ez így mindig.
floating? csak ne kelljen olyat vennem többet...
#8725
Posted 2006. June 02. - 17:36
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8726
Posted 2006. June 02. - 16:06
#8727
Posted 2006. June 02. - 10:54
szal nekem nagyon teszik, kivetel a dulal control kar
#8728
Posted 2006. June 02. - 09:46
lehet, hogy csak nekem tûnik úgy, de mintha a shimano nagyban törekedne arra, hogy az országúti és a montis cuccai formavilága élesen elváljon. pedig nem volt ez így mindig.
#8729
Posted 2006. June 02. - 05:10
vagyis csupan azert kell osszeszoritani a ket kart egymassal, hogy ne essen szet.
csapagy pl egy melyhornyu csapi ami megvezetei kellokepp a ket oldalt csak ekkor hezagolni kell.
de pl egyik oldal szoros illlesztessel (vezeto csapagy) masik laza illesztessel (tamaszto csapagy) mar kesz is.
kala teged nem ertelek
/mar ha nekem szolt/
esetleges hiabakert bocs sok volt a rum.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#8730
Posted 2006. June 02. - 02:34
A tengely vége az Octalink rendszerhez hasonló kialakítású, de nem tudom, hogy a kis szorítógyûrû mire való. Biztos, hogy jó döntés volt mert, a Hollowtech II-es teljes hajtómû tömege csak 776 gr. A középtányér karbonlap, a fogak titánból vannak, állítólag kétszer olyan merev mint az azonos tömegû alu volt. Nagytányérja nikkelbevonatú, a karok anodizáltak. A karokat 165/167,5/170/172,5/175/177,5 és 180 mm hosszúságban, csak négycsillagos verzióban gyártják, 44-32-22T vagy 44-32-24T tányérokkal
Egy kis extra:
http://www.paul-lang...DF/xtr_2006.wmv
ezek számora azt jelenti khogy kdrága lessz a kar...
de nekem bejön pár darabaj
pl féktárcsa,hajtómû,fogaskeréksor bármikor elfogadnám!
fékkar meg tök retro lett szerintem,márha van kerékpáriparban ilyen kifejezés
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#8731
Posted 2006. June 02. - 01:08
Megspóroltak pár csavart is, meg pár hibalehetõséget.
A tengelyek csatlakozása az érdekes, de tuti ki van találva hogy 100%-os legyen a nyomatékátvitel.
Csak a csapágyakat nem vágom, hogy milyenek lehetnek... ugye a tengelyeket elég nagy erõvel össze kell szorítani, hogy a csatlekozásnál faxa legyen a nyomatékátvitel, viszont ha nagy a feszültség a tengelyben, az sztem nem túl jó a csapágyaknak.
#8732
Posted 2006. June 02. - 01:07
Egy kis extra:
http://www.paul-lang...DF/xtr_2006.wmv
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8733
Posted 2006. June 01. - 23:59
az mihez kell, ha az octa/isis karokon nem volt?
ha nem lennének a bordák, megérteném, h szoríjjon a sima felületen, de így?
#8734
Posted 2006. June 01. - 23:55
de valszeg vmi valtozik mert nicns hasitas es ket csavar.
/vagy csak jobb turessel gyartjak, bar ez onmagaban nem nagyon eleg/
orulok, hogy engem nem tartotok simano utalonak.
csak mert kb ezer eve ruhellem egyes cuccait. :-)
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#8735
Posted 2006. June 01. - 23:54
#8736
Posted 2006. June 01. - 23:50
csak még nem tudja senki, mert nem merték szétvágni, amíg mindenki indiántáncot jár körülötte
#8737
Posted 2006. June 01. - 23:44
A hajtókar üreges?
hát elég valószínûnek tartom, hogy nem dobták a kukába hollowtech II-t, és csináltak egy jó kis tömör hatjókart, had legyen jó nehéz..
#8738
Posted 2006. June 01. - 22:47
#8739
Posted 2006. June 01. - 22:10
a súly miatt, hisz ha egyszer 160as akkor nem szükséges a pm adapter az alap fékhez.a fék vajon miért nem PM-os?
#8740
Posted 2006. June 01. - 21:58
kicsit a régi LX-re hasonlít, vagy a még régebbi, "ipari" szettekre
organikus, lekerekített formák rule