Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#8201
Posted 2006. August 30. - 14:39

xtr angliaban oktobertol lesz elerheto.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8202
Posted 2006. August 30. - 14:38

van 2 szingós kerékszettem, és 1 sima és durván alá lehet menni a szingósokkal a sima nyomásának
#8203
Posted 2006. August 30. - 11:08

Az elõnye elvileg az hogy kis nyomáson lehet használni
Hmmm... Az országútis szingókat tudtommal nem lehet kis nyomáson használni, mert az elsõ kanyarban lefordul a gumi a felnirõl, a ragasztás dacára. (Nagy nyomást viszont könnyedén elbírnak, akár 12 bar-t is.) Meglepõ lenne, ha a montisok nem ezt csinálnák. Nem ismerem az MTB szingókat, csak beledumálok:)
Felütni állítólag tényleg nem nagyon lehet egy szingót, úgyhogy afelõl mehetne a kis nyomás.
#8204
Posted 2006. August 30. - 10:56

jövõ évi XTR-t mikortól lehet kapni? és az árakat mikor lehet tudni? mert akkor úgy spórolok rá...

még valami. az új XTR hajtómûnek ugye már 64/104 mm-es a láncányér izéje. tehát már nem olyan bizbaszos, mint a tavalyi
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#8205
Posted 2006. August 30. - 03:47

Tapasztalata nem lesz itt senkinek montis szingóval mivel a világon csak egy maréknyi ember (pár profi) használ ilyet. Az elõnye elvileg az hogy kis nyomáson lehet használni valamint elméletileg egy szingós felni könnyebb mint egy peremes. Felütéses defektre nincs sok esély vele szúrásos defekt ellen pedig általában Stan's vagy más hasonló lötyit raknak bele. Kifejezetten montis szingós felnit tudtommal a Reynold's gyárt, gumit pedig a fent említett Dougast és a Tufo(bár az õ gumijuk peremes felnihez való).
Ez itt egy szingós MTB kerék, a Van Tuyl bringán Tufo szingóval szerelik és látszik, hogy nem peremes. Ráfogom, hogy 2007-es.


"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8206
Posted 2006. August 28. - 22:37

Cruxos, de már nincs Cruxom.http://www.aerozinebike.com/ - taiwaniak
neked mi volt a nicked eddig?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8207
Posted 2006. August 28. - 22:37

neked mi volt a nicked eddig?
cruxos
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#8208
Posted 2006. August 28. - 22:31

neked mi volt a nicked eddig?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8209
Posted 2006. August 28. - 21:14

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8210
Posted 2006. August 28. - 19:54

#8211
Posted 2006. August 28. - 19:50

sala travise régóta bírja, remélem az enyém is hasonlóan tesz majd...
#8212
Posted 2006. August 28. - 18:29

A Manitou szakít a fekete becsúszóval, annyira sokkal szebbek barnával, és nem is kopik le egy szezon után, csak a Marzó, meg a Pace tud normális fekete bevonatot képezni a becsúszószárakra....lehet mégis Black lesz Reba helyett....(már ha meg lesz rá a písz..

#8213
Posted 2006. August 28. - 17:27

Montis szingóból van többféle gyártmány is?
Mi az a minimális nyomás amin még használható? Nem peremes? Hogy marad fönn?
Ha a felütésvédettsége megegyezik a tubeless-szel és levegõ eleresztésre nem hajlamos lehet benne jövõ.
Van vkinek bármiféle montis szingóval tapasztalata? Mert nekem semmiféle szingóval sincs, így ha lámákat kérdeztem bocs.
Tapasztalata nem lesz itt senkinek montis szingóval mivel a világon csak egy maréknyi ember (pár profi) használ ilyet. Az elõnye elvileg az hogy kis nyomáson lehet használni valamint elméletileg egy szingós felni könnyebb mint egy peremes. Felütéses defektre nincs sok esély vele szúrásos defekt ellen pedig általában Stan's vagy más hasonló lötyit raknak bele. Kifejezetten montis szingós felnit tudtommal a Reynold's gyárt, gumit pedig a fent említett Dougast és a Tufo(bár az õ gumijuk peremes felnihez való).
Csak hogy on legyek itt van pár 07-es Trek: http://weightweenies...pic.php?t=19912
#8214
Posted 2006. August 28. - 17:01

http://www.use1.com/...more_detail.php
szombaton beoperáltam egy ilyet egy intense-be...a világ leggyönyörûbb villája, tuti lesz egyszer ilyenem...kár hogy 800font:(
A legmegdöbbentõbb hogy ez az anti dive dolog tényleg egy mûködõ valami, ohne bólintás fékezésnél. Egy köves leejtõn megnézném mit csinál fékezés közben, a tulaj aszonta h olyankor csillapít rendesen.
Asszem valami német cég is csinál hasonlót, csak nemtommá melyik
#8215
Posted 2006. August 28. - 14:01

Ha amerikában veszed majd meg akkor az oda-vissza út ára is kijön a különbözetbõl!

#8216
Posted 2006. August 28. - 07:38

jaja pace-k mindik muanyag aljuak voltak... csak a papucs alu.
ez meg uj scott tag? remelem jobb mint az equalizer, mert az eleg szoros... mondhatnam nem mozogmarmint a kettobol egyikse, amin en ultem.
szingo montikereknek meg mi ertelme van? az orszaguti szingoba is kell vagy 18bar nyomas, akkor ez se szalad el 2.5-en. ergo tapadas zero.
de ugyanugy meg vagy love ha kiszakitod terepen, mint a belsonelkulit. ami viszont vidaman elmegy akar 1.5baron is...
amugy jo otletnek tartom.
Szingóba pont, hogy elegendõ az alacsonyabb nyomás is, mert nincs, ami felüsse, ezért sokkal kényelmesebb az outiknál az ilyen változat a külsõ-belsõ párosításnál!
De montis szingót idáig csak peremes változatban láttam, hagyományos felnihez, amit valszeg tényleg nem lehet olyan alacsony nyomáson küldeni, mint egy UST-s kereket.
Ragasztott változatban állná a versenyt tapadásban, kényelemben, de egyszerûségben, szervízelhetõségben továbbra sem

#8217
Posted 2006. August 28. - 05:11

csoka csinalt egy format rola es ugy keszitette el karbonbol
papucs es tarcsafek felfogatas alu ossze van ragasztva
belso resz kicsit konyitve
vmi olasz f1-es szakerto faszi csinalta
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#8218
Posted 2006. August 28. - 01:01

mondjuk sztem a specialized villak es tagok is matricas foxok...
hát én úgy tudom hogy a fox,rs,maverick arc M.McAndrews fejlesztette.az uj barienekt meg a foxtol hozzák csak ez a csóka kicsit átdolgozza igy emgy speci matricálva
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#8219
Posted 2006. August 27. - 23:36

nem csak betekertek egy reteg karbonszovettel? ha mar csinaltak volna neki vallat, akkor sztem a karbon nyak is bejaccott volna.
dt tag az mar jobban hangzik, vegre rajottek, hogy nem megy nekik? lasd genius es ransom
mondjuk sztem a specialized villak es tagok is matricas foxok...
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8220
Posted 2006. August 27. - 23:25

Az FRM Airway 83 FullCarbon nagyrészt karbonból van, de a papucsa alu:kiváncsi vagyok mikor csinál valaki fullkarbon alsószárat egy villának

Ez a Fox szerintem belül magnézium, de legalább szép:

http://www.leichtbau.../08/fox-carbon/
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]