Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Please log in to reply
9164 replies to this topic

#7721
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5,740 posts

olyan lesz lassan mar ez is, mint az autoipar. a nagyhalak megeszik a kicsiket... kozos platform, tomeggyartas... nem lesznek rosszabbak a cumok, csak elvesztik a "lelkuket"

Ezzel azé' vitatkoznék.
"In idem flumen bis non descendimus"

#7722
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
egyetertek Endroo-val, a Manitou mar nem nagyon tud lejjebb szakadni a 3 rivalistol, szerintem jot fog tenni nekik egy kis verfrissites.

Plusz a RS se lett rosszabb. valamiben igen, de van egy csomo olyan dolog is, ami Sram fuzio nelkul nem tortent volna meg. szerintem.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#7723
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
majd pont a heys nem fog beleszolni a dolgokba

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#7724
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,030 posts
mármint az sram/rs-nél mi is szar konkrétan? az mcd, a maxxle, az 1.5-ös telók (végre), stb.? a manitou meg már elég régen csak vegetál és elég gyenge ötletekkel rukkol elõ csilió drágán, ideje lesz kicsit felrázódniuk.

#7725
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts
:)
nem a legjobb okfejtés, de mindenkinek van véleménye.
Hayes azért egy picit nagyobb cég mint a sram, legalábbis amiket hallani róla. lehet bele se fog szólni, egyszerüen csak azt akarja hogy egy nagy cég legyen, és mindent gyártson bringához.


edit:
@Ádám: de gyönyörûek!!!

#7726
xenonadio

xenonadio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 329 posts
hÁT nem tom ti h vagytok én kimondottan nem örülök h felvásárolja a hayes az answer t. annakidején a rs t is felvásálota a sram és mi lett belõlük egy nagy kalap.... na jó nem midegyik de a legtöbb. szerintem a manitou ra is ez várXD

#7727
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,715 posts
Tény, hogy nagyon jók lesznek a jövõ évi XTRek, de akkor is maradok a SRAMnál. A legkézreállóbb váltókar viszont még mindig a rapidfire a 90es évek elejérõl. Nem véletlen, hogy a sram után jövõre a shimano is szinte ugyanazt a karhelyzetet hozza vissza, persze ügyesen elegyítve a rapidfire plus lehetõséggel.

#7728
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts

kala: extíárt szeretnék majdan. hétfõn asszem megyek is fürgediákhoz munkáért :)


helyes:D az van nekem is a dh gépen, igaz nem dual controlos:)

#7729
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11,904 posts
a hayestõl?
melyiket?

#7730
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts
tudom nem érdekel senkit, de:

én megveszem tõlük tárcsaféket. ezt a zújat'. de persze goodridge kanóccal
én támogatom õket. de mással nem igazán :)

kala: extíárt szeretnék majdan. hétfõn asszem megyek is fürgediákhoz munkáért :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#7731
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts
mint ahogy a SRAM is. teljes bringát tud építeni, külsõ segítség nélkül.
mi fog ebbõl még kisülni?
shimanot ki veszi meg?:D

#7732
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9,274 posts
Kicsit jobban belemélyedve a Hayes Group felvásárlási üzletpolitikájába, látható, hogy a "hajtás" oldal felõl indította meg a bõvítést. Van felni, küllõ, agy (komplet kerék is), fékrendszerek, teleszkóp, rugóstag és némi irányításrendszeri alkatrész (kormány és stucni). Meglátásom szerint innen a tényleges hajtásrendszer felé fogják venni az irányt, és látva az eddigi felvásárlások célpontjait, nem lepõdnék meg, ha az éppen korábban említett FSA lenne a következõ célpont, de nem látom kizártnak a Race Face-t sem. Sõt inkább az utóbbi mellé tenném a voksom, mert a Hayes Group eddig kizárólag a tengerentúlon mozgott.


#7733
zsolo

zsolo

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,627 posts

Taiwan Bicycle Catalog

Taiwan Bicycle Guide
(De nincs benne minden, hiszen a licenszre gyártott dolgokat másoknak nem adhatják el...)

#7734
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts
ja, a szentírás:)

Taiwan Bicycle Catalog.
mekkora nyálcsorgatások voltak néha rá....:)

#7735
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
ha meg ugy megy mint anno, akkor sok ceg van, de egy katalogusbol lehet rendelni oket. a nagy tajvani katalogusbol. ami kb 800 oldal es 4 kilo. van benne vega elsoresztol kezdve csavaron at rugostagig minden. fel lehet ismerni benne a ma megkaphato bicikliipari termekek 80%-at. nyingnyung neven.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#7736
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts
kb 2-3 cég gyárt agyat, ezekbõl szemezgetnek a "gyártók"
ezért ez a kisérteties hasonlóság számtalan agy között.
na erre SEM képes a sram;)

#7737
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11,904 posts
Thez, a Bikenegatív agyak mind egy gyárból jönnek, vagy több márka választékából szelektálnak?

#7738
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts
sram tanulhatna a bikepozitivtól, õk jó agyakat matricáznak, sramnak ez nem sikerül:)

Naja, ezért leszek énis kiváncsi. vajon mi nyom többet a latba, a 3 féle hayes fék forgalmazása, vagy egy kivülrõl jónak tûnõ komplett márka forgalmazása..:)

Meg lehetne oldani, de ha nem veszik át a jelenlegi háttérember/eket akkor elég nagy bukta lehet a dologból:)

#7739
legszebbcsavo

legszebbcsavo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,125 posts
...és a vásárlók jól járnak :)

#7740
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
chris king? :D

fsa sztem nem akkora nagy buli, hogy megvegyenek barkit is. en azon csodalkoztam, hogy a sram anno nem oket vette meg a truva helyett.

Jon Whyte is eladta a lelket a Marinnak, most meg visszavonult, szal ezek az angolok elobb utobb ugyis beolvadnak valaki masba [hope, pace]. nem eleg nagyok.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F