Ezzel azé' vitatkoznék.olyan lesz lassan mar ez is, mint az autoipar. a nagyhalak megeszik a kicsiket... kozos platform, tomeggyartas... nem lesznek rosszabbak a cumok, csak elvesztik a "lelkuket"
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
Indította
iljicS
, 2005. szeptember 16. 21:33
#7721
Írta 2006. november 10. - 15:50
"In idem flumen bis non descendimus"
#7722
Írta 2006. november 10. - 15:43
egyetertek Endroo-val, a Manitou mar nem nagyon tud lejjebb szakadni a 3 rivalistol, szerintem jot fog tenni nekik egy kis verfrissites.
Plusz a RS se lett rosszabb. valamiben igen, de van egy csomo olyan dolog is, ami Sram fuzio nelkul nem tortent volna meg. szerintem.
Plusz a RS se lett rosszabb. valamiben igen, de van egy csomo olyan dolog is, ami Sram fuzio nelkul nem tortent volna meg. szerintem.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7723
Írta 2006. november 10. - 15:25
majd pont a heys nem fog beleszolni a dolgokba
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#7724
Írta 2006. november 10. - 15:06
mármint az sram/rs-nél mi is szar konkrétan? az mcd, a maxxle, az 1.5-ös telók (végre), stb.? a manitou meg már elég régen csak vegetál és elég gyenge ötletekkel rukkol elõ csilió drágán, ideje lesz kicsit felrázódniuk.
#7725
Írta 2006. november 10. - 15:06
nem a legjobb okfejtés, de mindenkinek van véleménye.
Hayes azért egy picit nagyobb cég mint a sram, legalábbis amiket hallani róla. lehet bele se fog szólni, egyszerüen csak azt akarja hogy egy nagy cég legyen, és mindent gyártson bringához.
edit:
@Ádám: de gyönyörûek!!!
#7726
Írta 2006. november 10. - 15:01
hÁT nem tom ti h vagytok én kimondottan nem örülök h felvásárolja a hayes az answer t. annakidején a rs t is felvásálota a sram és mi lett belõlük egy nagy kalap.... na jó nem midegyik de a legtöbb. szerintem a manitou ra is ez várXD
#7727
Írta 2006. november 10. - 11:44
Tény, hogy nagyon jók lesznek a jövõ évi XTRek, de akkor is maradok a SRAMnál. A legkézreállóbb váltókar viszont még mindig a rapidfire a 90es évek elejérõl. Nem véletlen, hogy a sram után jövõre a shimano is szinte ugyanazt a karhelyzetet hozza vissza, persze ügyesen elegyítve a rapidfire plus lehetõséggel.
#7728
Írta 2006. november 10. - 00:43
kala: extíárt szeretnék majdan. hétfõn asszem megyek is fürgediákhoz munkáért
helyes:D az van nekem is a dh gépen, igaz nem dual controlos:)
#7729
Írta 2006. november 10. - 00:25
#7730
Írta 2006. november 10. - 00:23
tudom nem érdekel senkit, de:
én megveszem tõlük tárcsaféket. ezt a zújat'. de persze goodridge kanóccal
én támogatom õket. de mással nem igazán
kala: extíárt szeretnék majdan. hétfõn asszem megyek is fürgediákhoz munkáért
én megveszem tõlük tárcsaféket. ezt a zújat'. de persze goodridge kanóccal
én támogatom õket. de mással nem igazán
kala: extíárt szeretnék majdan. hétfõn asszem megyek is fürgediákhoz munkáért
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#7731
Írta 2006. november 09. - 23:41
mint ahogy a SRAM is. teljes bringát tud építeni, külsõ segítség nélkül.
mi fog ebbõl még kisülni?
shimanot ki veszi meg?
mi fog ebbõl még kisülni?
shimanot ki veszi meg?
#7732
Írta 2006. november 09. - 22:24
Kicsit jobban belemélyedve a Hayes Group felvásárlási üzletpolitikájába, látható, hogy a "hajtás" oldal felõl indította meg a bõvítést. Van felni, küllõ, agy (komplet kerék is), fékrendszerek, teleszkóp, rugóstag és némi irányításrendszeri alkatrész (kormány és stucni). Meglátásom szerint innen a tényleges hajtásrendszer felé fogják venni az irányt, és látva az eddigi felvásárlások célpontjait, nem lepõdnék meg, ha az éppen korábban említett FSA lenne a következõ célpont, de nem látom kizártnak a Race Face-t sem. Sõt inkább az utóbbi mellé tenném a voksom, mert a Hayes Group eddig kizárólag a tengerentúlon mozgott.
#7733
Írta 2006. november 07. - 00:41
Taiwan Bicycle GuideTaiwan Bicycle Catalog
(De nincs benne minden, hiszen a licenszre gyártott dolgokat másoknak nem adhatják el...)
#7734
Írta 2006. november 06. - 23:02
ja, a szentírás:)
Taiwan Bicycle Catalog.
mekkora nyálcsorgatások voltak néha rá....
Taiwan Bicycle Catalog.
mekkora nyálcsorgatások voltak néha rá....
#7735
Írta 2006. november 06. - 22:54
ha meg ugy megy mint anno, akkor sok ceg van, de egy katalogusbol lehet rendelni oket. a nagy tajvani katalogusbol. ami kb 800 oldal es 4 kilo. van benne vega elsoresztol kezdve csavaron at rugostagig minden. fel lehet ismerni benne a ma megkaphato bicikliipari termekek 80%-at. nyingnyung neven.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7736
Írta 2006. november 06. - 22:53
kb 2-3 cég gyárt agyat, ezekbõl szemezgetnek a "gyártók"
ezért ez a kisérteties hasonlóság számtalan agy között.
na erre SEM képes a sram;)
ezért ez a kisérteties hasonlóság számtalan agy között.
na erre SEM képes a sram;)
#7737
Írta 2006. november 06. - 22:51
Thez, a Bikenegatív agyak mind egy gyárból jönnek, vagy több márka választékából szelektálnak?
#7738
Írta 2006. november 06. - 22:43
sram tanulhatna a bikepozitivtól, õk jó agyakat matricáznak, sramnak ez nem sikerül:)
Naja, ezért leszek énis kiváncsi. vajon mi nyom többet a latba, a 3 féle hayes fék forgalmazása, vagy egy kivülrõl jónak tûnõ komplett márka forgalmazása..
Meg lehetne oldani, de ha nem veszik át a jelenlegi háttérember/eket akkor elég nagy bukta lehet a dologból:)
Naja, ezért leszek énis kiváncsi. vajon mi nyom többet a latba, a 3 féle hayes fék forgalmazása, vagy egy kivülrõl jónak tûnõ komplett márka forgalmazása..
Meg lehetne oldani, de ha nem veszik át a jelenlegi háttérember/eket akkor elég nagy bukta lehet a dologból:)
#7739
Írta 2006. november 06. - 22:42
#7740
Írta 2006. november 06. - 22:39
chris king?
fsa sztem nem akkora nagy buli, hogy megvegyenek barkit is. en azon csodalkoztam, hogy a sram anno nem oket vette meg a truva helyett.
Jon Whyte is eladta a lelket a Marinnak, most meg visszavonult, szal ezek az angolok elobb utobb ugyis beolvadnak valaki masba [hope, pace]. nem eleg nagyok.
fsa sztem nem akkora nagy buli, hogy megvegyenek barkit is. en azon csodalkoztam, hogy a sram anno nem oket vette meg a truva helyett.
Jon Whyte is eladta a lelket a Marinnak, most meg visszavonult, szal ezek az angolok elobb utobb ugyis beolvadnak valaki masba [hope, pace]. nem eleg nagyok.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F