Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#6601
Írta 2007. július 06. - 08:59
#6602
Írta 2007. július 06. - 08:51
bizonyisd be, hogy az.
az elso es az utolso lanckereken, mintha kilincsfogak lennenek kialakitva.
bar igy vacsora utan mar latok egy pozicionalo hornyot is.
ami uti az elozo gondolatot.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#6603
Írta 2007. július 06. - 08:38
Látszólag sima kazettás agyra való a cucc.
#6604
Írta 2007. július 06. - 08:16
#6605
Írta 2007. július 06. - 08:14
a Sram nagyon belehúzott országúton
Double Tap, reach adjustment és cassette completely hollow
@lor; mi ez a reteszelés dolog?
ha jól látom, ott, ahol a kazettatest bordái szoktak lenni, most racsnifogak vannak...
viszont hogy a rákba gyártanak egy ilyet fogsort, full CNC? mer' akkor szép kis meló lehet..
...vagy ez a racsnifog lehet hogy hülyeség, mindenesetre nem szokványos alakúak a körmök.
#6606
Írta 2007. július 06. - 08:03
Double Tap, reach adjustment és cassette completely hollow
@lor; mi ez a reteszelés dolog?
#6607
Írta 2007. július 06. - 07:06
Nem levegõs (ugye akkor még nem volt levegõs teló sem), hanem paralelogramma rendszerû volt,
hogy mi?
egybe lanckereksor
mashol reteszel
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#6608
Írta 2007. július 05. - 23:37
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6609
Írta 2007. július 05. - 23:33
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6610
Írta 2007. július 05. - 23:22
akkor meg miert olyan draga?valaki mesélte hogy Kanadában az Ironhorse elég bevásárlóközpontos márka...
#6611
Írta 2007. július 05. - 21:20
de...nem. de az nem gyari szin...
a site-ról idézve :
"Colors: Anodized Black, Raw, Turquoise, White, Red (Spring 2007)"
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6612
Írta 2007. július 05. - 21:17
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6613
Írta 2007. július 05. - 21:13
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6614
Írta 2007. július 05. - 21:06
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6615
Írta 2007. július 05. - 20:58
ha már kinában gyártják, mi lennesinister is már vagy 4 éve ugyanazt gyártja. Bár annnyi különbség van hogy most már van short meg long váz
valaki mesélte hogy Kanadában az Ironhorse elég bevásárlóközpontos márka...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6616
Írta 2007. július 05. - 20:52
valaki mesélte hogy Kanadában az Ironhorse elég bevásárlóközpontos márka...
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#6617
Írta 2007. július 05. - 20:48
Azt tudtuk.
De mi a helyzet a 2008-as merevseggû Yetikkel?
eddig osszesen egy Ciklokrossz gepet hoztak ki.
Yeti-eknel nem nagyon divik a modellevhez valo kotodes. Szoval nincs az a nagy evszamozos "minden evben ki kell hozni valami ujat" laz.
Fejlesztenek folyamatosan, aztan ha valamivel kesz vannak, akkor azt kiadjak. Mint pl most a ciklokrossz verdat. Regen volt Road Projekt is, asszem az is lesz ujra valamikor.
Az AS-R SL most mar SLC, gondolom mert atdolgoztak a karbon hatsoreszt.
szerintem nagyon kijovoben van a 303 rendszeru uj 575, mivel mar csak az az egy az ami meg a regi festessel jon. Meg amugy is mondta Conroy bacsi hogy szeretnek ezt a sines technikat a rovidebb utas gepekbe atultetni.
Az ARC, es az ASX mar vagy 5, a fourcross gepek "meg csak" kb 3 eve valtozatlan formaban vannak, ami jo minek baszkuralni alapon.
ennyi
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6618
Írta 2007. július 05. - 19:14
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6619
Írta 2007. július 05. - 18:59
Jó látni, h a GT újra versenyképes dolgokat tesz le az asztalra és kezdi magát megint belopni a köztudatba.
Azért a Zaskar 3. háromszögét nem lehetett egyszerû megoldani, de gyönyörû és reméljük jól is mûködik majd!
#6620
Írta 2007. július 05. - 14:59
a kormányról állíthadod az ülés magasságát.
8-10 évvel ezelõtt azt hiszem az USE-nek már volt ilyenje.
[highlight] The bike way of life [/highlight]