Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#5481
Írta 2008. február 16. - 19:51

#5482
Írta 2008. február 16. - 19:43

Nem is baj, hogy kétfelé választották, így legalább kevesebb a kényszerû kompromisszum. Az LX könnyed, az SLX keményebb stílust képvisel.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5483
Írta 2008. február 16. - 19:35

Lehet, hogy félreérthetõen írtam, én a fékkarral történõ váltásra gondolok. Amikor a Shimano kijött vele, temették a RapidFire-t, aztén a '07-'08-as modellek többsége mégis RF váltokarral volt/van szerelve.
Igen, én is a dual controlról beszélek.
Viszik, veszik

LX: számtalan bringát szerelnek trekkingnek - integrált LX trekking hajtómûvel. Illetve vitték is õket rendesen.
Ezek szerint ez a tendencia olyan erõs volt kint, hogy emiatt tértek át rá.
Cserébe SLX, illetve LX-el megegyezõ Hone

A múlton meg tovább illik lépni

#5484
Írta 2008. február 16. - 19:33

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#5485
Írta 2008. február 16. - 19:30


Ez szentségtörés :-/
#5486
Írta 2008. február 16. - 19:07

Inkább valami könnyû agyváltót mutatnának be...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5487
Írta 2008. február 16. - 18:50

#5488
vendég_Berger_*
Írta 2008. február 16. - 18:43

Utóbbi meg azért egy apróbb ferdítés;) Sokan mennek hegyikerékpárral váltófékkarral!
(Mind hagyományossal, mint a Sh féle Dual Controllal)
Lehet, hogy félreérthetõen írtam, én a fékkarral történõ váltásra gondolok. Amikor a Shimano kijött vele, temették a RapidFire-t, aztén a '07-'08-as modellek többsége mégis RF váltokarral volt/van szerelve.
#5489
Írta 2008. február 16. - 16:06

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5490
Írta 2008. február 16. - 15:39

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5491
Írta 2008. február 16. - 10:10

A konzolos elsõ váltó montira teljesen értelmetlen. Szerintem a vázgyártók nem fognak rajongani az ötletért és pár év múlva ez is megy a lecsóba, mint az mtb-s fékváltókar.
Elöbbi kiderül, annó az országútisok se rajongtak érte:)
Utóbbi meg azért egy apróbb ferdítés;) Sokan mennek hegyikerékpárral váltófékkarral!
(Mind hagyományossal, mint a Sh féle Dual Controllal)
#5492
Írta 2008. február 16. - 07:50

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5493
vendég_Berger_*
Írta 2008. február 16. - 06:17

#5494
Írta 2008. február 15. - 21:35

Tehát: az lx a jövõben trekking-cuccokat fog jelenteni, a hone és az eddigi lx helyére pedig jön az slx széria. Ha jól értem

#5495
Írta 2008. február 15. - 16:23

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5496
Írta 2008. február 12. - 18:01

http://reviews.mtbr.com/nahbs/
http://www.bikemagic...le/mps/uan/6060
#5497
Írta 2008. február 05. - 10:11

#5498
vendég_Berger_*
Írta 2008. február 04. - 07:52

Bár nem jövõ évi, de friss.
Remélem nem baj, ha benyomom ide is a Magellan topic után a 2008-as vázakat.
hát a design kicsit a kilencvenes évek feelingje
#5499
Írta 2008. február 03. - 22:16

Remélem nem baj, ha benyomom ide is a Magellan topic után a 2008-as vázakat.
#5500
Írta 2008. február 03. - 20:40


RAUH-Welt
B E G R I F F