Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#5441
Posted 2008. February 18. - 21:42

#5442
Posted 2008. February 18. - 21:39

meg ezek a merevséges viták is mókásak szerintem picit, akinek rugalmas egy sid az vesz rebát, akinek az is az meg vesz egy monster-t (

#5443
Posted 2008. February 18. - 21:36

sõt már van is:) csak még országútibanhamarabb lesz press-in monoblokk
http://www.cyclingne...SL_Team_BB_cups
http://techdocs.shim...69830625426.pdf
#5444
Posted 2008. February 18. - 21:28

hamarabb lesz press-in monoblokkA menetes kormánycsapágyat vajon mikor találják fel?
Ugyanúgy kellene becsavarni mint a HT II-es középcsapágyakat.

én amugy 14-es átmenõtengelyre számítottam valami miatt (súly) de ez sem lesz rossz.
és 175 grammos átütõtengelyes agy már van, 130 gramm nem elérhetetlen
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5445
Posted 2008. February 18. - 21:20

az lehet, de én itthon most már csak CL XT ket látok szaladgálni.
6 csavarosbol meg már csak az a széián kivüli sokkal nehezebb meg gyengébb minöségü fm-495 vagy mi kapható..
az más kérdés.. még a katalógusban is bennevan;)
AMúgy: FH-M756 és HB-M756 -os agyak
XT, 6 csavaros, ezüst fekete színben, 36 és 32 lyuk.
Készletrõl, szinte mindegyik van folyamatosan.

#5446
Posted 2008. February 18. - 21:12

Azonban az irányítkatóság nem csak a tengelytõl (agytól) és a villától függ, hanem a keréktõl is ám.
Kedves Rémhörcsög kolléga nem tudom milyen kereket használsz, de lehet neked akár merev villád is 20mm-es átütõs tengellyel, ha a kereked gyenge, az ugyanúgy kolbászolni fog, márpedig a könnyû, hagyományos acélküllõs kerekek tekerednek. A túlzott merevség meg sem a váznak, sem a ridernek nem jó hosszútávon. Azt aláírom hogy DH/4x/AM felhasználásnál van létjogosultsága, de egy merev XC gépben túlzásnak érzem.
#5447
Posted 2008. February 18. - 21:08

Ugyanúgy kellene becsavarni mint a HT II-es középcsapágyakat.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5448
Posted 2008. February 18. - 20:37


off
Nem véletlenül tépem _sosem_ a számat. 1000 km-nél többet mentem 2004es évjáratú SID-el, arra a tapasztalatra alapozok. Pedig még nem is tárcsával használtam. Hajlékonyabb volt mint a Skarebem pedig az sem a merevség bajnoka. Próbálj ki egyszer egy Fox-ot, vagy Rebát, esetleg egy merevvillát. Jéé, arra megy amerre a stucni mutat defuraaa... Am. 68 kg vagyok és sztem a lejtõzési stílusunk is különbözik "picit".ú
ON
#5449
Posted 2008. February 18. - 20:13

egyébként a fritz újság szerint a marzo is benne van a fox-szal ebbe a 15 mm -es témában.....
de pont ideje volt.
lemerem tenni egy borítékba hogy 5-6 év múlva csak kuriozum lesz a gyorszár , a még elvétve fellelhetõ v-féket használó elborult grammhuszárok fognak hozzá ragaszkodni..
Basszus, nem mertem leírni, kétszer is kitöröltem valami hasonlót az elõzõ irományomból... Féltem, hogy megköveznek.

#5450
Posted 2008. February 18. - 20:08

az idén is gyártás alatt van!
az lehet, de én itthon most már csak CL XT ket látok szaladgálni.
6 csavarosbol meg már csak az a széián kivüli sokkal nehezebb meg gyengébb minöségü fm-495 vagy mi kapható..
#5451
Posted 2008. February 18. - 20:05

de pont ideje volt.
lemerem tenni egy borítékba hogy 5-6 év múlva csak kuriozum lesz a gyorszár , a még elvétve fellelhetõ v-féket használó elborult grammhuszárok fognak hozzá ragaszkodni..

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5452
Posted 2008. February 18. - 19:55


A kétkedõknek (lehet itt mindenféle teóriákat gyártani és cáfolni az irányíthatóságról meg a felhasználók kilóiról):
A sima gyorszáras rögzítés olyan elavult technológia amit az országútról vettek át gyakorlatilag változtatás nélkül annak idején. Korlátai a tárcsafék megjelenésével nyilvánvalóvá váltak, bizonyítékként nézze meg bárki a teleszkópja bal saruját, huzamos tárcsafék használat után.
Ennek nincs köze a telóúthoz, így a felhasználási területhez sem, maximum közvetve a tárcsaátmérõ révén.
Persze mindez hatványozottan az elsõ keréknél jelentkezik, a puhább saruanyag (telólá

Pillanatnyilag az áthidaló megoldás meglévõ szabványok mellett a DT féle "thru bolt", melynek elõnyeirõl VV-t kérdezhetjük, talán sikerült pozitiv tapasztalatokat szereznie sajnálatos balesete elõtt az új 340-es hátsó kerekével kapcsolatban.
#5453
Posted 2008. February 18. - 19:50

#5454
Posted 2008. February 18. - 19:50

ja és: "XT-level hubs will be available with Centerlock or six-bolt rotor mount options."
azaz: Xt szintü agy lesz 6 csavarosba is :clap:
az idén is gyártás alatt van!

#5455
Posted 2008. February 18. - 19:47


#5456
Posted 2008. February 18. - 19:31

ja a foxnál irják h 15 %-al merevebb elcsavarodás tekintetében, és 25 % al merevebb az "átlórinyú nyírásban" mint egy hagyományos 9 mm es gyz-as.
ja és: "XT-level hubs will be available with Centerlock or six-bolt rotor mount options."
azaz: Xt szintü agy lesz 6 csavarosba is :clap:
#5457
Posted 2008. February 18. - 19:16

a marzo ujítása az mi is?
az a mind2 oldali gyz szerüség a lábak alján?
Itt rá tudsz lesni:
http://www.marzocchi...&LN=UK&Sito=mtb
Manual-ban olvasni is lehet róla. Hasonló a rögzítési elv, mint a DT RWS thru bolt gyorszárnál.
#5458
Posted 2008. February 18. - 19:14

nincs itt semmi gond. masszivabb maraton meg enduro bringákba jo lesz ez.
akinek meg eddig se volt gondja (mint nekem) a hagyományos gyz-al az ugyis marad annál.
azért is mondtam elöbb h remélem még jópár évig foják gyártani azt is...
a marzo ujítása az mi is? :chin:
az a mind2 oldali gyz szerüség a lábak alján?
#5459
Posted 2008. February 18. - 18:59

#5460
Posted 2008. February 18. - 18:44

Vole-nál és Jocek-nél a pont. Igen, az új Marzo rögzítés is jó, ahogy a Fox-nak a 36-nál bevezetett változata is, melyhez hasonló lesz az új 15mm-s megoldás. A meglévõ típusok közül a Maxle van a felsorolt szempontok alapján az utolsó helyen.