Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
8904 hozzászólás a témában

#21
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 6.867 hozzászólás
  • LocationBécs
Barmilyen vazanyagot lehet rugalmasra meg merevre is csinalni. Csak arra gondoltam, hogy az divat, hogy az ossztelosnal nem csak a csuklopontok mozognak, hanem a csovek is sokat csillapitanak, mint egy ht bringanal.

#22
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.454 hozzászólás

Nem tudom, a végén még kitalálják, hogy az acél jó vázanyag.. 

Azt tudom, hogy én rendesen minden huppanó után még hármat rugózok, de azt már nem, hogy ez a gumi, vagy a váz inkább..Alu merevvázassal nyomom, szóval inkább a gumi lehet, mert a vékony gumissal nem érzem ezt az utóhatást.


  • Kisherceg és talpfa kedveli ezt

#23
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 6.867 hozzászólás
  • LocationBécs
Ez most divat mostanaban... de nem pattogosabb igy az egesz? Ezt nem lehet csillapitani.

#24
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.454 hozzászólás

de még az első is ;-)



#25
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 6.867 hozzászólás
  • LocationBécs

trek... az egesz hatso haromszog hajlik :)

 

https://ev1.pinkbike...bvid-505733.mp4

 

p5pb17686059.jpg

 



#26
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 6.867 hozzászólás
  • LocationBécs

A tömeget abszolút el tudom fogadni érvnek, és a váltás egy kis szokást igényel valóban.


Ebikeba kene...

#27
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.269 hozzászólás

A Pinion nem versenyképes sem tömegben, sem terhelés alatti váltásban. Ez benne lehet abban hogy nem annyira elterjedt.

 

A tömeget abszolút el tudom fogadni érvnek, és a váltás egy kis szokást igényel valóban.  



#28
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.028 hozzászólás

 

Szerelni szerintem ezt nem nagy művészet, egy sima fox tagnál nem hiszem, hogy bonyolultabb. Amíg meg gyártanak a "csőbe" perselyt (ami gyanítom, hogy egy szabvány fox teló persely lehet), addig nem hiszem, hogy nagy gond lenne az egyediségével. Egy húzótag, vagy középen befogatott rugós tag sokkal egyedibb szerkezet szerintem.  

nem is a bonyolultság , csak egyedileg ide gyártott cucc, amire 3 év múlva a trek azt mondja hogy mégsem vált be ,ennyi volt a szériának. na majd utána lesz öröm alkatrészt szerezni hozzá. pont nekik(is) van már olyan amit csak oda gyártott a fox. na olyan bringát se kell venni jutányosan amibe olyan van :)


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#29
fityisz

fityisz

    kapitány

  • fórumtag
  • 988 hozzászólás

Köszi a visszajelzéseket, kiegészítjük a hiányolt adatokkal az oldalt ;-)

Az 50-55mm széles gumikat én már más kategóriába sorolnám. A DeepSpace inkább az országút felől közelíti meg a gravel vonalat így nem a ballonos gumikhoz lett tervezve. Ugyanezen megfontolásból nem került bele a Dropper Seatpost sem de ezek már terv szinten megvannak és egy következő típusban testet is ölthetnek ha úgy alakul minden. 

 

Örülök neki, hogy a Csepel végre alkotott valamit ebben az egyre növekvő Gravel szegmensben, bár erre szerintem már lett volna igény 2-3 éve is.

Egy két lényeges adat a hivatalos honlapról sajnos hiányzik. (meg el is van csúszva pár sor).

  • Vázméret ajánló?
  • Maximális gumi férőhely (sárvédővel, vagy nélküle)?
  • Súlyadatok? (bár ez izgat a legkevésbé).
  • A képek alapján PM fékrögzítés.

A gumi méretekről találtam instán infót, 42x622 / 584x47c.

Miért csak 42? Ez eléggé bekorlátozza a felhasználási területet, 75kg-al csomagok nélkül lehet, hogy elszalad a 42-vel, de 85kg-al, megpakolva, terepen, inkább az 50-55 lenne az ideális, vagy ez már egy másik kategória? A 584 meg olyan aránytalan, ha 540-560-os vázméret fölé megyünk.

 

A 600 EUR ár meg egy kicsit el van szállva, de úgy látom nem a hazai piac a célközönség, bár a neten körülnézve valójában nincs semmi, ami 600 körül alatt van és acél.

 

Már majdnem rákattintottam amúgy az előrendelés gombra, mert tényleg évek óta figyelem a Csepelt és tényleg nagyon vártam már tőlük egy Gravel váz szettet.



#30
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.881 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

De egy nyomorult Pinion hajtású kerékpárt nem tudnak piacra dobni a kedvemért merev XC vonalon   :)  :P  B)

Pedig jók az alu vázaik, szerettem. 

A Pinion nem versenyképes sem tömegben, sem terhelés alatti váltásban. Ez benne lehet abban hogy nem annyira elterjedt.



A sebesség mindent megold.

 


#31
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.269 hozzászólás

Nem baj, nem is kell, ez csak egy kitűnő reklám a Canyonnak és Ceramicspeednek. Sokan beszélnek róla és sokáig - mi másról álmodhatna még egy marketinges? :)

 

De egy nyomorult Pinion hajtású kerékpárt nem tudnak piacra dobni a kedvemért merev XC vonalon   :)  :P  B)

Pedig jók az alu vázaik, szerettem. 


karakoram módosította - 2019. szeptember 09. - 10:07


#32
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 316 hozzászólás

Szerintem az ötlet jó, és a megvalósítás is annak tűnik. Milyen merevre kell már azt a külső "csövet" gyártani, hogy a belső "rúd" simán csússzon benne, és ne torzuljon semmi sehová. 

Ugyanakkor az értelmét nem nagyon látom a dolognak. Ez így könnyebb, mint egy hagyományos tagos rendszer? Mondjuk, ez csak egy forgáspont összesen. A 60 mm út sem teljesen világos. Nem merev, szóval tuti zárják felfelé, ugyanakkor lefelé biztos kompromisszum egy normál 100 mm-s rendszerrel szemben. 

Szerelni szerintem ezt nem nagy művészet, egy sima fox tagnál nem hiszem, hogy bonyolultabb. Amíg meg gyártanak a "csőbe" perselyt (ami gyanítom, hogy egy szabvány fox teló persely lehet), addig nem hiszem, hogy nagy gond lenne az egyediségével. Egy húzótag, vagy középen befogatott rugós tag sokkal egyedibb szerkezet szerintem.  



#33
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2.331 hozzászólás

jó lesz hozzá 5-6 múlva alkatrészt szerezni, meg embert aki hekkeli (már nem a Jolandát, őt én is bármikor :))

Hacsak nem lesz trend belőle, ne csak a rejtett bowdenekkel és fékcsövekkel szopizanak a szerelők, legyen rejtve a tag is...

Jolandánál valószerűtlenül hosszú sorba kellene be állnod, szerintem!  :)


  • karakoram kedveli ezt

#34
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.028 hozzászólás

jó lesz hozzá 5-6 múlva alkatrészt szerezni, meg embert aki hekkeli (már nem a Jolandát, őt én is bármikor :))


  • karakoram kedveli ezt
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#35
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.454 hozzászólás

A gumi méretekről találtam instán infót, 42x622 / 584x47c.

Ezek már ki vannak találva, úgy értem, mindegyik eléggé "ipari szabvány" a kategóriában, biztos van igény szélesebbre is, láttunk is a másik topicban, de ahogy írod, szerintem az már másik kategória kezd lenni.



#36
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2.331 hozzászólás

https://www.youtube....viRSWKT2JMi4vck



#37
FRIZ 22

FRIZ 22

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 263 hozzászólás

Ez is Csepel lesz, nem önálló márka azon belül, viszont egy magasabb szintre pozicionált típus család lesz ehhez megfelelő minőségi ás ár szinten. 
Elsődleges célpont a külföldi piac de lesz lehetőség itthon is rendelni belőle ha valaki szeretne. Napokon belül elindul a honlap és ott minden látható lesz.

Örülök neki, hogy a Csepel végre alkotott valamit ebben az egyre növekvő Gravel szegmensben, bár erre szerintem már lett volna igény 2-3 éve is.

Egy két lényeges adat a hivatalos honlapról sajnos hiányzik. (meg el is van csúszva pár sor).

  • Vázméret ajánló?
  • Maximális gumi férőhely (sárvédővel, vagy nélküle)?
  • Súlyadatok? (bár ez izgat a legkevésbé).
  • A képek alapján PM fékrögzítés.

A gumi méretekről találtam instán infót, 42x622 / 584x47c.

Miért csak 42? Ez eléggé bekorlátozza a felhasználási területet, 75kg-al csomagok nélkül lehet, hogy elszalad a 42-vel, de 85kg-al, megpakolva, terepen, inkább az 50-55 lenne az ideális, vagy ez már egy másik kategória? A 584 meg olyan aránytalan, ha 540-560-os vázméret fölé megyünk.

 

A 600 EUR ár meg egy kicsit el van szállva, de úgy látom nem a hazai piac a célközönség, bár a neten körülnézve valójában nincs semmi, ami 600 körül alatt van és acél.

 

Már majdnem rákattintottam amúgy az előrendelés gombra, mert tényleg évek óta figyelem a Csepelt és tényleg nagyon vártam már tőlük egy Gravel váz szettet.


FRIZ 22 módosította - 2019. szeptember 08. - 21:51


#38
RelakS

RelakS

    vendég

  • fórumtag
  • 525 hozzászólás

https://youtu.be/fkjKgnUTSeE

 

Egyetértek a videóval. A rendszer ami soha nem fog működni :)

 

Mérget azért ne vegyél rá :D
Ma gondolkoztam azon, nem járnának-e jobban, ha az egész katyvaszból megtartanák a ... mi legyen ez? Fogaskerék? Szóval megtartanák az egészet egysebességesnek, és magába a tengelybe építenének be egymást segítő bolygóműveket. Kb úgy, mint ahogy egyes autós automata váltókat felépítettek. Lehet, jobban járnának, és kevesebb buktatója lenne.



#39
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 2.800 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Nem baj, nem is kell, ez csak egy kitűnő reklám a Canyonnak és Ceramicspeednek. Sokan beszélnek róla és sokáig - mi másról álmodhatna még egy marketinges? :)


---

1. Canyon Lux CF 2018, 1x12 Sram XX1 Eagle AXS
2. Canyon GrandC CF SL 2016, 1x12 Sram XX1 Eagle AXS

3. Canyon Inflite AL 8.0S - CX/roadbike, SRAM Red eTap, 2014

4. Canyon Ultimate CF SL 9.0s - roadbike, SRAM Red eTap, 2019

https://www.strava.c...thletes/2373507


#40
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.881 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

https://youtu.be/fkjKgnUTSeE

 

Egyetértek a videóval. A rendszer ami soha nem fog működni :)



A sebesség mindent megold.