Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Please log in to reply
9167 replies to this topic

#3181
Rebell-78

Rebell-78

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,977 posts
Tam, nem kell venni buzi Lapierret :).

Olyan ötletem született, hogy kicseréljük a 575 és a 514-st egy 3-4 hétre.

Elpostázuk egymásnak és utánna vissza cifra.
Természetesen hiba nélkül jön és megy is a bringa.

Ami problémás volna az a nagyság. a Zesty 42-es a tiéd meg M -es.


Most, hogy olyan teoria is létezik, hogy asszonyt meg stb.-t nem adnak kölcsön...
Egy ajánlat tölem

#3182
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
nekem ujdonsag volt :)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#3183
jocek03

jocek03

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,125 posts

kepek kozott egy erdekes dolog, nem csak karbon valtovedo lapocskajuk van, de tarcsavedo is...

tárcsavédõ már régóta:)



#3184
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
a trek fuel ex szeria nekem mindig is tetszett. szoktam mondani hogy ha nem lennek ilyen yetibuzi akkor biztos olyanom lenne. foleg mivel a vazam arabol mar kijott volna egy slx-szint felszereltsegu fuel. ami biztosan nem szabna korlatokat az en tudasomnak :D

de most hogy a lapierre kihozta ezeket a fincsi fulltelosokat mar nem is tudom mit valasztanek. szerencse hogy nem kell uj bringat vennem

kepek kozott egy erdekes dolog, nem csak karbon valtovedo lapocskajuk van, de tarcsavedo is...

Feltöltött kép
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#3185
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9,274 posts

nem erdekel hogy ezek jok vagy nem [bar gyanitom nem kaka egyik sem] valami elmondhatatlanul gyonyoruek! dizajn, forma, szinek...

Trek Remedy Carbon

Magura 2010

Trek Fuel EX9.9 - http://www.bikeradar...its-paces-22468 - szerintem szebb, mint az új Remedy.
http://www.velovert....carbone-arrive-
http://www.velovert....-des-evolutions

Lapierre nagyon ott van a szeren. Még van belõlük: http://www.pinkbike....ierre-2010.html

Nakamura 2010: http://www.velovert....nouvelle-gamme-


#3186
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
nem erdekel hogy ezek jok vagy nem [bar gyanitom nem kaka egyik sem] valami elmondhatatlanul gyonyoruek! dizajn, forma, szinek...

Trek Remedy Carbon

Magura 2010
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#3187
cseresznye

cseresznye

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 759 posts
ez a 920 dh nagyon állat! Plusz az alsó csõbe beépített kis ütközõ is elég okos dolog szerintem....:)
A valóság azoknak való, akik nem bírják a kábítószert.

#3188
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,770 posts
jó sok Lapierre:

http://www.pinkbike....ierre-2010.html

ilyenek pl: 180 mm út, 2.99 kg

Feltöltött kép

meg ilyen:

Feltöltött kép

#3189
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
lol, masfelszer annyiba kerul mint a masik ketto es jobb naluk? milyen meglepo :D

Hopp, a nyertes egy Pinarello Prince ($12.000). Nagyon olasznak tûnik . Második Specialized Tarmac SL2 ($8500), harmadik Trek Madone 6.9 Pro ($8.250);


YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#3190
arpi07

arpi07

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,413 posts

Remélem, számomra kissé érthetetlen indulatod mögött szintén nem feszül érdek. Ha viszont igen, pl. Specialized nagykereskedõ vagy (találgatok, nem ismerlek), érdemes kitenni a kártyát.


Itthon Rob a Specialized maga :)

#3191
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 posts

te a hazai willier forgalmazó vagy?

Nem, tisztelettel. Semmi közöm a kerékpár-kereskedelemhez. Remélem, számomra kissé érthetetlen indulatod mögött szintén nem feszül érdek. Ha viszont igen, pl. Specialized nagykereskedõ vagy (találgatok, nem ismerlek), érdemes kitenni a kártyát.

az, hogy átveszel egy technológiát, amit nem te találtál ki, az nem tekinthetõ innovativnak. ha nem alkotsz semmit, akkor pedig nem különbözül egyik taiwani gyártótól sem. fõleg, hogy a montijaid egy-az-egyben katalógusvázak. nyiss ki egy tbg-t, benne van mind. értem én, hogy kell montis vonal is egy nagynevû gyártónak, de mindenáron?

Ez vajon kinek szól és miért? Hegyi biciklirõl nem beszéltem, egy országúti tesztet olvastam, egy, még tán a Bikemagnál is komolyabb újságban, megosztottam a nagyközönséggel (hisz hátha más épp nem olvasta, s nem volt alkalmas link), hogy mit szóltok hozzá.

nem sok cég van, aki országúton komoly fejlesztéseket hajt végre. nem titkolom, hogy a specializedet ezek egyikének tartom, és a "nagy olasz" cégek egyikét sem. cervelo, look, trek, scott, specialized... egyik sem nagynevû olasz, de a fejlesztések jó ideje már csak tõlük jönnek.

Sommás állítás, a ,,csak tõlük'' kitételt nem értem, de részletesebb vitához nem vagyok megfelelõen felkészülve: azaz el tudom képzelni, hogy igazad lehet (borítékolom a kérdést, ha mást hallok, szólok).

a tesztet meg szivesen megismételtetném a világ más részén is, mert tuti nem ez az eredmény jönne ki a résztvevõket látva. (ráadásul eleve hogy lesz valami a "legjobb" ha nem a csúcsváltozatokat tesztelik??)

Mindkettõben egyetértek. Ilyenek a tesztek: nem istenitéletet adtam hírül, hanem tökéletlen emberit. Emellett tény, hogy profi csapat is gurul Wilier-vel meg az is, hogy a mostani bezzeg gépükkel nyertek nagy versenyt. Ha ezt lenyelnéd, javulna a légzésed.
Lenyúlok a biciklis újságaimhoz, hopp, egy tavalyi, de érdekes Bicycling (Am. Egy. Áll.) szám. Tesztekkel. Izgatottan a Best Race Bike oldalra lapozok (114.).
Hopp, a nyertes egy Pinarello Prince ($12.000). Nagyon olasznak tûnik :). Második Specialized Tarmac SL2 ($8500), harmadik Trek Madone 6.9 Pro ($8.250); ugye ez Lance Armstrong gépe. Ebben megfogadták tanácsodat (és thommey-ét), a legújabbat nézték.

és még mindig ott az a dolog, ami minden kerékpárgyártó szégyene, az OEM alkatrész értékesítés az aftermarket piacon. az olaszok mindig is ilyenek voltak, villantod a pénzt és hirtelen minden eladó, de a wilier ezek közül is kiemelkedik (igen, tudom mirõl beszélek köszi) és tényleg minden eladó.
ezek után csodálkozol, hogy szemeben semmi ez a cég? megvettek egy francia tesztet/tesztelõt, hurrá.

Minden eladó? Az én kis világomban nem, igaz, nem vagyok sem bicikligyártó sem kereskedõ. Ha így van, ahogy írod, szomorú. Nagyon azért nem keseredem el, biztos írsz majd (vagy más) jobb oúti gépekrõl, meg amúgyis lassan szabadságom töltöm, ritkán kapcsolódom a Világhálóhoz (jobb a személyes).

#3192
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,344 posts

Milyenek voltak? Részletek?


Ha Robnak van igaza, akkor tényleg jó lenne egy tesztbringa, és az elõzõ kettõvel össze lehetne hasonlítani.

#3193
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
te a hazai willier forgalmazó vagy?
az, hogy átveszel egy technológiát, amit nem te találtál ki, az nem tekinthetõ innovativnak. ha nem alkotsz semmit, akkor pedig nem különbözül egyik taiwani gyártótól sem. fõleg, hogy a montijaid egy-az-egyben katalógusvázak. nyiss ki egy tbg-t, benne van mind. értem én, hogy kell montis vonal is egy nagynevû gyártónak, de mindenáron?
nem sok cég van, aki országúton komoly fejlesztéseket hajt végre. nem titkolom, hogy a specializedet ezek egyikének tartom, és a "nagy olasz" cégek egyikét sem. cervelo, look, trek, scott, specialized... egyik sem nagynevû olasz, de a fejlesztések jó ideje már csak tõlük jönnek.
a tesztet meg szivesen megismételtetném a világ más részén is, mert tuti nem ez az eredmény jönne ki a résztvevõket látva. (ráadásul eleve hogy lesz valami a "legjobb" ha nem a csúcsváltozatokat tesztelik??)
és még mindig ott az a dolog, ami minden kerékpárgyártó szégyene, az OEM alkatrész értékesítés az aftermarket piacon. az olaszok mindig is ilyenek voltak, villantod a pénzt és hirtelen minden eladó, de a wilier ezek közül is kiemelkedik (igen, tudom mirõl beszélek köszi) és tényleg minden eladó.
ezek után csodálkozol, hogy szemeben semmi ez a cég? megvettek egy francia tesztet/tesztelõt, hurrá.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#3194
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 posts

[...] Roubaix Pro megvolt, Madone 5.2 szintén. [...]

Milyenek voltak? Részletek?

#3195
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,344 posts
Na ezek mellett tuti elfogulatlanul is a Wilier lehet a király. A hülzék meg mégis a többit veszik.
Azért az, hogy "sikerült" press fites csapággyal szerelniük a gépet (3 éves konstrukció), meg asszimetrikus hátsó villákkal (8 éves találmány), azzal nem hirdetném magamat.
Amit elhinnék, hogy max ár/érték arányban jó. Ha óccsó.
Roubaix Pro megvolt, Madone 5.2 szintén. Ezek után úgy szeretnék kipróbálni egy Wiliert!

#3196
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 posts

[...]ahol adott esetben a piac komoly szereplõi meg sem jelentek? [...] vakok közt a félszemû a király[...]
a világbajnokok mindig azzal mennek, amit a szponzor ad alájuk, ez nem szerelem kérdése. de az már jól jelez valamit, ha a szponzor nem tud olyan vázat adni, ami a világbajnoknak legalább alapszinten megfelel, és emiatt átmatricáznak egyet a jónevû konkurrenciától. [...]
az integrált középrész pedig kb 3 éves történet, már a BB30 elõtt elindult.

Az átmatricázás pedig 6 évvel ezelõtt történt (ismétlem, elitélem!), s _nem_ az idézett 2008-as világbajnok biciklijével; azaz még azt hihetné valaki, hogy ebben csúsztatsz. Ha nem, akkor tájékoztathatnál jobban is arról, miért is nem _elég_ jó _most_ a Wilier (s nem hat éve). Jó eséllyel igazad is lehet, de az egész fórumnak meggyõzõbb, ha érvek segítik a lapidáris állításokat.
Az integrált középrészben számomra az integrációja az érdekes, azaz hogy pl. az idézett tesztben nem volt mindenkinek; nekik sikerült, ettõl a váz valamivel nehezebb, de az egész bicikli könnyebb. Ezzel dicsekszik is a Wilier, azaz ezt nevezik a tervezés vezetõ szempontjának: mindent integrálnak. (Nekem ez amúgy kétséges, magamnak nem akarnék egybeöntött, eldobható biciklit, de lehet, hogy versenyekre jó lesz az ilyen.)
Dicsekszenek még aszimmetrikus hátsó villával - jó ötletnek tûnik.
Egyetértek, ez csak egy teszt volt; az érdekesség kedvéért írtam be, s tanulságosak a hozzászólások. Nyilván egyéni izlést is tükröz, de mutassatok még jobb gépeket!
A ,,vakok közt király'' megjegyzés miatt fölsorolom a teszt részvevõit:
1, Gir's G max
2. Lapierre X-Lite 2
3. Wilier Cento 1
4. Colnago CLX
5. BH G4 L75
6. Look 566
7. Cannondale Synapse Hi Mod
8. B'twin FC 900
9. Trek Madone 5.2
10. Specialized Roubaix Pro

#3197
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,715 posts
A vázmatricázás meg régi dolog. DH-ban évekig sok nagy gyártó az Intense M1 vázát adta a csapata alá átfestve/matricázva. Pl.: Giant, Carrera, ... stb. Mert az sokkal jobb volt, mint, amit adhattak a szponzorált versenyzõik alá. És még ezer példa van (pl Kona - Turner, stb...)

#3198
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts

A semminél épp több már az általam idézett (2009-es) hír is; no meg Alessandro Ballan kerékpáros világbajnok 2008-ban Wilier-n? Új szelek vagy hattyúdal? Fél-laikus szemmel pl. az integrált középcsapágy (azaz a csapágyak is belül) is eléggé újdonság.

egy magazin tesztje alapján nyert? ahol adott esetben a piac komoly szereplõi meg sem jelentek? vakok közt a félszemû a király érzésem van.
a világbajnokok mindig azzal mennek, amit a szponzor ad alájuk, ez nem szerelem kérdése. de az már jól jelez valamit, ha a szponzor nem tud olyan vázat adni, ami a világbajnoknak legalább alapszinten megfelel, és emiatt átmatricáznak egyet a jónevû konkurrenciától.
az integrált középrész pedig kb 3 éves történet, már a BB30 elõtt elindult.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#3199
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,344 posts
Németországban a német Bike tesztjében meg a Bulls, és a Red Bull "tud" Specikkel, meg Giantokkal egyezõ helyen végezni. Nem kevésbé megfizetett ott sem a dolog.
Az integrált (Press Fit) középcsapágy meg már nem is új dolog.

#3200
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 posts

a willier [...]
évek óta semmit nem tettek le az asztalra [...]

A semminél épp több már az általam idézett (2009-es) hír is; no meg Alessandro Ballan kerékpáros világbajnok 2008-ban Wilier-n? Új szelek vagy hattyúdal? Fél-laikus szemmel pl. az integrált középcsapágy (azaz a csapágyak is belül) is eléggé újdonság.
Miket megtud itt az ember, jobb, mint az újságolvasás, komolyan: ha igaz ez az átmatricázás, az bizony álnokság. Számomra érdekes, hogy a Wilier Fro-ban két francia bicikli elõtt lett elsõ a teszteken. Amúgy nem vagyok Wilier szakértõ, sem karbon, utóbbiból eddig leginkább az SLC 01 svájci bicikli érdekelne (bár Colnago... Pinarello... stb. is), de számomra az igazi eddig mégis az a titán Serotta (amerikai gyártó; Dura Ace; Speedplay pedállal), amit tavaly volt szerencsém kipróbálni.