Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#262
Posted 2020. April 15. - 10:03

ugyan nem rázza meg az ipart viszont szép
a papír katalogban már benne voltak tavaly nyár végén de már ott kelezték hogy később jönnek, webre meg csak mostanság kerültek fel.
https://www.konaworl.../hei_hei_cr.cfm
https://www.konaworl...i_hei_cr_dl.cfm
https://www.bikerada...0-kona-hei-hei/
érdekes lenne egy párhuzamos teszt gyakorlatilag azonos bringákben lehet a rugózó elemek különbségeit vizsgálni
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#263
Posted 2020. April 10. - 15:40

SID 2021 lineup, minden technikai információ és sok méréssel:
reszeltek kicsit a "nagyfiúkon" is
https://www.bikerada...ir-spring-2021/
foxéknál meg kellett még egy átmérő/család (s, hogy miért nem tudnak évek óta egy nem okádék külső dízájnt kreálni a feketén kívűl ?)
https://www.bikerada...ws/fox-38-fork/
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#264
Posted 2020. March 20. - 10:07

SID 2021 lineup, minden technikai információ és sok méréssel:
https://bikerumor.co...uxe-rear-shock/
#265
Posted 2020. January 23. - 12:43

ez erdekes cucc...
https://www.indiegog...020/coming_soon
ha ket kerek hajtott az erdekes lehet... de megcsuszas szempontjabol nem elonyos.
#266
Posted 2020. January 14. - 00:28

#267
Posted 2019. December 23. - 23:11

The fastest-growing bikes of 2019 (as judged by year-on-year growth) throws up a few surprises, and suggests that riders are increasingly seeking their jollies off-road. The popular Trek Checkpoint gravel bike leads the pack, followed by Orbea’s Oiz cross country MTB, the Canyon Neuron trail MTB, another Orbea (the Terra gravel bike) and Trek’s trail MTB, the Marlin.
It’s interesting to see the trends around the devices that are being used to record rides as well. Anecdotally, we’d have expected a shift away from Garmin in the favour of Wahoo, but the leading new cycling device is the Garmin Edge 530, followed by the Edge 830 and Wahoo Elemnt Roam.
https://cyclingtips....cycling-habits/
#268
Posted 2019. December 19. - 16:25

futott cipotalp megoldhato lenne...
#269
Posted 2019. December 19. - 16:08

https://blog.jonesbi..._eid=3334ea794f
Nyilván mindenki erre várt és sokat fogunk látni a ki_mivel totyikban, de azért...
a retinám!! omg a retinám!!!
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#270
Posted 2019. December 17. - 21:32

Nyilván mindenki erre várt és sokat fogunk látni a ki_mivel totyikban, de azért... 😆
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#272
Posted 2019. December 15. - 12:55

#273
Posted 2019. December 15. - 09:54

#275
Posted 2019. December 13. - 20:10

a bikemagos teszten túl egy másik:
A konfigurátor szerint "csak" 180000, előrendelési akcióban.
(Bár szerintem a konfigurátor is hibás néhol. Például mi indokolja az Alivio és a Deore felszereltség közti 140e Ft-os árkülönbséget? A két groupset közti különbség biztos nem. De még az sem, hogy a nyereg nem Brooks, csak Csepel VAK. Hacsak az nem, hogy az Alivióshoz valójában nem jár a ratchetes kerékszett, csak az olcsóbbik...)
Én is végigjátszottam fejben ugyanazt, amit e cikk írója. A Cotic Escapade, Genesis Croix Le Fer-hez képest végül is relatíve a helyén van árban, pláne DT kerekekkel. (De még a teljes listaárú Merida Silexhez képest is, pedig az nem is acél.) Csak abszolúte ugye...
De nálam benne volt a pakliban. (Még az is megfordult a fejemben, hogy megrendelem az Aliviósat, egyúttal lementem a konfigurátort, aztán, ha megjön, megreklamálom, hogy "hé, hol van belőle az ER1600 Spline?") Csak aztán lejjebb adtam...
Edited by Exile, 2019. December 13. - 20:11.
#276
Posted 2019. December 13. - 12:04

Azt a 200ezres váz árat jól láttam ?
a bikemagos teszten túl egy másik:
https://bringabuzi.b...ce#more15302632
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#277
Posted 2019. December 06. - 10:54

na, ez már tényleg érdekes lesz! bár asszem terep(en komolyan használt)motorokon nem nagyon használnak ilyesmit, mert ott kontraproduktív, de aszfalton akár jó is lehet. nice find!
hatso kereknel en sem latom ertelmet, ott resze a jateknak, de az elso kerekemet ritkan szeretem megcsusztatni
#278
Posted 2019. November 15. - 15:51

na, ez már tényleg érdekes lesz! bár asszem terep(en komolyan használt)motorokon nem nagyon használnak ilyesmit, mert ott kontraproduktív, de aszfalton akár jó is lehet. nice find!
ha valami miatt, akkor az 50+ korosztály által vásárolt trekking/városi ebike-ok miatt jól jöhet az ABS
van amúgy a Bosch-én kívül egy másik működő, értelmezhető mennyiségben már eladott ABS rendszer, a bluebrake.it ami egy olasz startup, de kézen-közön a Brembo-nak is van benne részesedése.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#279
Posted 2019. November 14. - 22:16

#280
Posted 2019. October 30. - 10:39

ez allat lenne
shimano abs. hatso fekre szerintem nem nagyon kellene, de elore baromi hasznos lenne, foleg veszfekezesnel.
Hát a pedelec bringákon a Magurával a Bosch már alkalmaz ilyesmit egy ideje, szóval lépnie kellett a Shimano-nak is:
https://www.bosch-eb...n/products/abs/