Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#221
Posted 2020. October 09. - 13:25
De ennek mi koze van ahhoz, amit irtam? Attol, hogy ezen a kornyeken valtozasok vannak, miert kell osszemosni a kategoriahatarokat es feljebbtolni? Ki tudom valasztani a korabbibol is a megfelelot.
#222
Posted 2020. October 09. - 12:28
stumpjumper. 150-160mm, 63 fok fejcsoszog
miert ereznek a gyartok beteges kenyszert arra, hogy az adott kategoriat feljebb toljak? aki xc bringat hasznalt az ezentul allmountaint akar? vagy aki allmountaint akar, az endurozni fog a jovoben? eddig is lehetett durvabb bringat venni egeszen a downhillig, ha vkinek olyanja volt.
https://www.pinkbike...jumper-evo.html
a múltkor ment itt a "rinya", hogy a régi letaposott ösvények nem is letaposottak és nem is olyanok mint tíz éve (csak nekem ), mert_az_esőzések_meg_az_errózió_és_annyira_kimosott_köves_lett_hogy_kell_a_sok_rugóút_mer_különben_sodródik_és_leveri_a_vesém, most meg egy ideje túl sok a rugóút meg lapos a szög. semmi se jó?*
*ne vedd magadra, de azért te is hozzáteszel ilyeneket.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#223
Posted 2020. October 09. - 11:23
stumpjumper. 150-160mm, 63 fok fejcsoszog
miert ereznek a gyartok beteges kenyszert arra, hogy az adott kategoriat feljebb toljak? aki xc bringat hasznalt az ezentul allmountaint akar? vagy aki allmountaint akar, az endurozni fog a jovoben? eddig is lehetett durvabb bringat venni egeszen a downhillig, ha vkinek olyanja volt.
https://www.pinkbike...jumper-evo.html
#224
Posted 2020. September 23. - 12:11
Néha hátra kell nézni az outisoknak is :-)) (két éve járok speed pedeleccel, nagyon tudnak csodálkozni)
Arra céloztam, hogy a támogatás miatt egy "jó nagy merítés" lesz mindenféle emberből és nem feltétlen csak azok ülnek e-bike-ra, akik autóval, motorral vagy akár gyalogosan szabálykövetőek, előzékenyek. Mert ugye a Kresz alapvetően a közös, a közlekedésben egymást segítő együttmükődést hivatott támogatni.
Hogy ki ki mellett megy el és a megelőzőtt hogyan csodálkozik, az nem tartozik az előttem felsejlő lehetséges problémák közé.
(Hja, nekem mindig vicces a "de hát nekem volt elsőbbségem!" kijelentés valahol, különösen, ha a másik felet hirtelen irányváltásra és/vagy fékezésre kényszerítette a felháborodott sporttárs/autós/motoros...)
Edit:
Meg azon se lepődnék meg, ha hirtelen kiderülne, egy bizonyos cég vagy egy emberhez köthető cégeken keresztül lehet majd a támogatott, elektromos rásegítéses kerékpárokhoz jutni.
Edited by zscs, 2020. September 23. - 12:13.
- Kisherceg, Rabbit, gaboca1 and 1 other like this
#225
Posted 2020. September 23. - 11:39
ismerve a magyar közlekedési kultúrát, ezentúl biztos még jobb lesz majd közlekedni bringásként!
Néha hátra kell nézni az outisoknak is :-)) (két éve járok speed pedeleccel, nagyon tudnak csodálkozni)
#226
Posted 2020. September 23. - 10:18
ismerve a magyar közlekedési kultúrát, ezentúl biztos még jobb lesz majd közlekedni bringásként!
- Kisherceg and gaboca1 like this
#228
Posted 2020. September 01. - 17:57
ugyan nem bringa, de lanc
https://totalbike.hu...smentes_lancot/
Edited by arn, 2020. September 01. - 17:57.
#229
Posted 2020. August 10. - 19:44
Nagyon kéne ez a BMC, régóta szeretnék egy hasonló geometriával rendelkező bringát..
en meg feher vazat, najo, szep-szep, de otthora nem kene, mint talan ez az elektromos agyvalto, kulon vicc az egyedi kazettatest, bar ilyen ar mellett mar tok mindegy:
bikerumor.com/2020/08/06/found-classified-wireless-internal-gear-hub-shifts-2x-range-on-your-1x-gravel-bike/
Edited by blash, 2020. August 10. - 19:45.
#230
Posted 2020. August 07. - 11:24
Nagyon kéne ez a BMC, régóta szeretnék egy hasonló geometriával rendelkező bringát..
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#231
Posted 2020. August 07. - 08:09
- zeezoltano likes this
#232
Posted 2020. July 26. - 15:05
index.hu/kerekagy/2020/07/25/e-bike_teszt_mountain_bike_harmashatar_hegy/
"Az utcai próbakörön az első furcsaság a váztól távolinak tűnő első villa és robosztus első kerék miatti fejnehéz-érzet volt, ami darabossá tette a kormányozhatóságot, amíg hozzá nem szoktam."
tecik ez az oszinte racsodalkozas a 65 fokos fejcsoszogre, de az is, hogy a 69,5 fokos walmartos geometria mar nem meno :DD
pinkbike.com/news/hardtail-shootout-specialized-epic-vs-viathon-m1.html
Is Buying A $6500 MTB From Walmart Worth It? | Viathon M1 XX1 AXS vs. Specialized S-Works Epic HT
- Kisherceg likes this
#234
Posted 2020. July 22. - 14:55
#235
Posted 2020. July 21. - 14:46
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#237
Posted 2020. July 14. - 21:07
Hát ez annyira proto, hogy 1 db van belőle.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#238
Posted 2020. July 14. - 19:37
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#239
Posted 2020. July 14. - 17:59
Paraferinél volt ez a bringa neki tetszett, nekem is, egy prototípuson szerintem meg lehet akármilyen alkatrész mert úgyse azért van hogy meg vedd, hanem azért hogy tesztelgessék. Az már csak az én személyes véleményem hogy arra teljesen jó volt az a kormány csapi is, amit hiányoltam az a droopost, pedig a helye megvan.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#240
Posted 2020. July 09. - 07:47
Mondjuk egy geo tábla jó lett volna.
Amúgy bírom a Csepelnél ezeket a soha sorozatgyártásba nem kerülő prototípusokat. Mintha egy-két belsős arc magának rendelgetné ezeket a vázakat...
A neve kínos, a színe véleményes, geo tábla nincs, esetleges méretválaszték nincs, és oké, hogy kompletten sosem érdekelne egy ilyen bringa, de ezek az 1 forintos kiegészítők, mint kormánycsapágy, nyeregcsőbilincs, stb, rettentő megvezetésnek is tűnik egy 600 eft-os bringában... Illetve nyilván ez réteg igény, de volt már a csepelnél rendes, 29-es csúszópapucsos monti acélváz (mondjuk az sem élt meg nagy sorozatgyártást, és méret abból sem készült, pedig vettem volna...), nem értem, hogy erre miért nem lehetett a sokoldalúság kedvéért állítható csúszópapucsot tenni.
A gravel deepspace is egy alapvetően szuper vázszett szerintem, kapacitálom is a vásárlására az erre a műfajra fogékony barátaimat, de ott is rettenetes, hogy egy 200eft-os vázszettbe 1 forintos kormánycsapágy, nem taperedes villa, kacat nyeregcsőbilincs, stb fér csak bele az árba.
Érthetetlen, hogy egy (állítólag, és gyakorlatilag is) főleg külföldön jól futó cég miért szorul rá arra, hogy rejtett hulladékot áruljon az egyébként szuper tervezésű és kivitelezésű acél vázain. A tömegtermelésű trekking/városi/gyerek vonalon had fogyjon a csepel matricás kacat, aki azokat veszi, az elégedett lesz, és amire kell neki, arra tökéletesen jó lesz az is.
Ha pedig úgy dönt a gyártó, hogy mtb és gravel vonalon kihoz valami színvonalasat, akkor abban ne legyen már hibrid filléres kormánycsapágy csak azért, hogy belemenjen a nem taperedes villa, és ne legyen rajta hulladékfémből préselt nyeregcső 10 forintos nyereggel 500 ezerért. Vagy legyen csak vázszett és akkor nem kell hozzá adni feltétlenül semmi kiegészítőt. Vagy igen is kerüljön rá márkás nyeregcső, kormánycsapágy meg bilincs. A sora-sra jó egy alap ricsi (az legalább közismert és elismert) egy ultegrásra 900 ezerért viszont férjen bele valami nívósabb, vagy ne legyen 900 ezres ultegrás bringa...
- talpfa likes this