A 2021-es MTBGRAVELMINDENES újdonság :
A macskás az abszolút befutó.
A 2021-es MTBGRAVELMINDENES újdonság :
A macskás az abszolút befutó.
fox live valve elektronikus vezerles, iden sem valtotta meg a vilagot:
https://www.pinkbike...onvenience.html
jo ez a giant bico, de hogy 8500 dollarba xts alkatreszek ferjenek csak...
arn módosította - 2020. november 26. - 18:00
Köszönöm szépen az információt, ez nekem teljesen kimaradt eddig. Volt olyan 26"-os időkben, mikor azt sugallaták, hogy a 120 mm-es fully a igazi mindenes, tényleg. Nem sz@rral gurít a cimbid sem :-) Jó csapat lehettek, egy másik haverodnál volt egy durva zöld acél sárkány is, jól emlékszem?
par evvel ezelotti allmountain csak kellett egy uj nev es kategoria a marketing miatt.
Új Merida 96, XC és downcountry/Trail verziók. Egészen rendben van.
https://bikerumor.co...r-xc-and-trail/
és csak mellékesen,,,,középcsapágy.
Na nem az unatkozó rózsadombi milkós bike club vagyunk mi... Az Intense bringa egy előző évi modell volt a spanyol forgalmazónál, aki ki akarta üríteni a raktárat, ezért elég jó áron jött a gép. (nem az a konfig,ami a linken van, azzal csak a vázat akartam mutatni)
A 29+ -os Niner Zöldsárkány is eBaj-os lövés, 290e Ft-ért el kellett hoznia a srácnak, mivel genetikusan undorodik a teleszkópoktól és amúgy is acélváz mániás. Még mindig fullmerev 26oson tekert (igaz azt úgy, hogy még a Trilogy versenyt is megcsinálta vele) , hát most megnyomta a frissítés gombot és most már fullyval jár ő is. (a 3.0 gumik miatt, mert azok kb úgy kivasalják a terepet)
Nem bukom a full-telós bringákra, egyszerűen rondának tartom kb mindet de ezek a Meridák valóban szépek lettek.
Ez most egy új trend, hogy ha csinálnak egy XC bringát, akkor kb ugyanazt a vázat kiadják 20mm-el hosszabb rugóutas verzióban és akkor az lesz könnyű-trail v downcountry verzió. Pl. havernak ennek van a 120mm-es verziója: https://intensecycle...sniper-xc-elite
Köszönöm szépen az információt, ez nekem teljesen kimaradt eddig. Volt olyan 26"-os időkben, mikor azt sugallaták, hogy a 120 mm-es fully a igazi mindenes, tényleg. Nem sz@rral gurít a cimbid sem :-) Jó csapat lehettek, egy másik haverodnál volt egy durva zöld acél sárkány is, jól emlékszem?
Nem bukom a full-telós bringákra, egyszerűen rondának tartom kb mindet de ezek a Meridák valóban szépek lettek.
Ez most egy új trend, hogy ha csinálnak egy XC bringát, akkor kb ugyanazt a vázat kiadják 20mm-el hosszabb rugóutas verzióban és akkor az lesz könnyű-trail v downcountry verzió. Pl. havernak ennek van a 120mm-es verziója: https://intensecycle...sniper-xc-elite
Hú, de szépek, pláne az a majdnem Yeti szín.
Nem tudom szó nélkül hagyni, mi a macskafüle az a downcountry kategória? CC-ből lett XC, freeride-ból trail.. De ez?
Elismerem, a gravellel is nehezen barátkoztam meg, de a backroad után már nem fájt annyira.
Új Merida 96, XC és downcountry/Trail verziók. Egészen rendben van.
https://bikerumor.co...r-xc-and-trail/
vajon, hogy gondoltak ennek a toltogeteset? beugrik a tulaj a vaci uti messerhez?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
jo ez a link ott valamelyik kommentben:https://www.pinkbike...derailleur.html
mar csak elore kell egy atdobo, 26os kerekek, aztan lehet csinalni egy oldschool montit
vajon, hogy gondoltak ennek a toltogeteset? beugrik a tulaj a vaci uti messerhez?"INFO:
The switching group is from the production year 1999 and is in new condition in original packaging.
We cannot guarantee functionality due to age. Use is at your own risk. The Shimano AIRLINES group is sold to valued enthusiasts, collectors and nerds"
blash módosította - 2020. november 01. - 00:34
https://www.pinkbike...derailleur.html
mar csak elore kell egy atdobo, 26os kerekek, aztan lehet csinalni egy oldschool montit
Ez tetszik nekem: https://ratiotechnology.com/
https://road.cc/cont...roupsets-278169
Sram 11-es országúti váltókarba 12 sebis belsőség.
ZolkoW módosította - 2020. október 23. - 10:20
Azt hiszem a Gumitopic-ban már szeptemberben is ezen kacagtunk + már jóval korábban is volt valamelyik topicban - de szerintem is örökérvényű, mindig szívesen látjuk.
Kell hozzá egy minimáls angol, de megéri:
Már csak az kellene, ne törjenek, repedjenek!
Bizony, nekem is több Mavic felnim (717, 717 Ceramic,...) elrepedt hosszában belül a felniszalag alatt vagy legalább a küllők mellett elindultak a repedések. És haverom is több felnivel így járt. Én nem siratnám a céget. Azért ezek nagyon drága felnik voltak, kicsit többet vártam volna tőlük. Nem vagyok egy kicsi, vékony alkat de ne mondja senki hogy 80 kg túl sok egy felninek. Vagy írják rá a súlyhatárt, akkor nem pofázhatok.
Most úgy tűnik, a DT felnik jobban bírják sokkal a strapát.
A majdnem megszűnés után még a végén magára talál a Mavic. https://www.bikerada...crossmax-sl-xl/
Árak már-már egészen jók más márkákhoz képest (például Crossmax SL R és XL R), de új agyak (kvázi star rachet), egészen vállalható belső szélesség (Crossmax XL R), Crossmax SL R egy küllőhosszal fűzve, satöbbi.
2019-es Mavic XA trail kerekemben 3100 km van már, és eddig hibátlanok.
A rachet másolat mechanika remekül működik, az agy nem kotyog, a küllők nem lazulnak, a strapát jól bírják.
Repedésnek még nincs nyoma, aztán majd meglátjuk...
A majdnem megszűnés után még a végén magára talál a Mavic. https://www.bikerada...crossmax-sl-xl/
Árak már-már egészen jók más márkákhoz képest (például Crossmax SL R és XL R), de új agyak (kvázi star rachet), egészen vállalható belső szélesség (Crossmax XL R), Crossmax SL R egy küllőhosszal fűzve, satöbbi.
Már csak az kellene, ne törjenek, repedjenek!
A majdnem megszűnés után még a végén magára talál a Mavic. https://www.bikerada...crossmax-sl-xl/
Árak már-már egészen jók más márkákhoz képest (például Crossmax SL R és XL R), de új agyak (kvázi star rachet), egészen vállalható belső szélesség (Crossmax XL R), Crossmax SL R egy küllőhosszal fűzve, satöbbi.