a gepidanak is van néhány bringája, ami körbejárja az ország néhány bringaboltját. de kétségkívül nem olyan komoly, mint amit a merida csinálTúl sok esély nincs rá. Csak a meridának van komolyabb tesztprogramja itthon.
Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#2121
Írta 2010. június 27. - 07:00
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2122
Írta 2010. június 27. - 00:02
van már választék bõven vagy még mindig alkíthatsz át magad 3-ast 2-esre
#2123
Írta 2010. június 26. - 23:31
Akárhogy is nézzük az bõven nem 30, nemde?
Elérhetõek lesznek vajon a 29-es össztelós gépek (bármilyen gyártó) valahol az országban tesztbicajként?
Igen.
Túl sok esély nincs rá. Csak a meridának van komolyabb tesztprogramja itthon.
Inkább a mûszaki dokumentációt nézzétek, ott sokkal több a meglepetés:
- újra kétcsavaros karrögzítés
- új rögzítésû agyak
- kétféle SPD pedál
- váltókar kéttányéros rendszerhez
Az egyik pedál gondolom AM pedál. Az elsõváltónál beszédes, hogy lehet állítani a nagytanyér méretéhez, lesz sokféle hajtómû.
Mondjuk, ahogy elnézem, hogy milyen 2 tányéros hajtómûvek lesznek, meg kell állapítanom, hogy a shimanonál még mindig nem tudnak számolni.
A sebesség mindent megold.
#2124
Írta 2010. június 26. - 23:29
- újra kétcsavaros karrögzítés
- új rögzítésû agyak
- kétféle SPD pedál
- váltókar kéttányéros rendszerhez
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2125
Írta 2010. június 26. - 23:28
Elérhetõek lesznek vajon a 29-es össztelós gépek (bármilyen gyártó) valahol az országban tesztbicajként?
#2126
Írta 2010. június 26. - 23:16
15 az XT és 20 az X9 a németeknél.@Maggi X.9 váltókar(pár) 'csak' 25 ezer pénz. XT meg 22. Nem értem...
Ettõl függetlenül nekem az X.0/XX/XTR dolgok amúgy sem jelentenének semmi többletteljesítményt, bár a néhánnyal lejjebb linkelt XTR cuccok design-ja tetszik, nagyon (kivéve a hajtómû). :-]
A sebesség mindent megold.
#2127
Írta 2010. június 26. - 23:13
#2128
Írta 2010. június 26. - 22:56
Ettõl függetlenül nekem az X.0/XX/XTR dolgok amúgy sem jelentenének semmi többletteljesítményt, bár a néhánnyal lejjebb linkelt XTR cuccok design-ja tetszik, nagyon (kivéve a hajtómû). :-]
#2129
Írta 2010. június 26. - 22:26
#2130
Írta 2010. június 26. - 22:16
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2131
Írta 2010. június 26. - 20:11
2011 First Look: Specialized S-Works Stumpjumper HT & S-Works Epic 29er Carbon | Specialized HQ Tour on CyclingDirt
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2132
Írta 2010. június 26. - 01:48
#2133
Írta 2010. június 25. - 20:59
#2134
Írta 2010. június 25. - 19:13
#2135
Írta 2010. június 25. - 17:53
váltókarok fékek szépek, a hajtókar hasonlít a saint-emre, súlyban valsz nem
a váltó nem tetszik, nekem olyan gagyi hatása van, attol persze beztos jó
#2136
Írta 2010. június 25. - 17:36
#2137
Írta 2010. június 25. - 11:10
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.