Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#2121
Posted 2010. June 27. - 11:57

gyanítom, h Jani erre célzott
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2122
Posted 2010. June 27. - 09:05



tech. dolgok mindig érdekelnek, érdekel az észrevételed...én csak annyit szûrtem le eddig h csúnya, annyira nem nyaltam át
#2123
Posted 2010. June 27. - 09:03

MInidg lesz valaki akinek nem tetszik....de egyszerû a megoldás, nem shimano-t veszel
van már választék bõvenvagy még mindig alkíthatsz át magad 3-ast 2-esre
Fogalmad sincs hogy mirõl beszélek...


A sebesség mindent megold.
#2124
Posted 2010. June 27. - 08:51

2011-es Specik:Infos VTT : Nouveaut
Lap alján angolul a Demo változásai:
Infos VTT : Nouveaut
Zõõõõd stumpit ide kérném!
#2125
Posted 2010. June 27. - 07:00

a gepidanak is van néhány bringája, ami körbejárja az ország néhány bringaboltját. de kétségkívül nem olyan komoly, mint amit a merida csinálTúl sok esély nincs rá. Csak a meridának van komolyabb tesztprogramja itthon.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2126
Posted 2010. June 27. - 00:02


van már választék bõven

#2127
Posted 2010. June 26. - 23:31

Akárhogy is nézzük az bõven nem 30, nemde?
Elérhetõek lesznek vajon a 29-es össztelós gépek (bármilyen gyártó) valahol az országban tesztbicajként?
Igen.

Túl sok esély nincs rá. Csak a meridának van komolyabb tesztprogramja itthon.
Inkább a mûszaki dokumentációt nézzétek, ott sokkal több a meglepetés:
- újra kétcsavaros karrögzítés
- új rögzítésû agyak
- kétféle SPD pedál
- váltókar kéttányéros rendszerhez
Az egyik pedál gondolom AM pedál. Az elsõváltónál beszédes, hogy lehet állítani a nagytanyér méretéhez, lesz sokféle hajtómû.
Mondjuk, ahogy elnézem, hogy milyen 2 tányéros hajtómûvek lesznek, meg kell állapítanom, hogy a shimanonál még mindig nem tudnak számolni.
A sebesség mindent megold.
#2128
Posted 2010. June 26. - 23:29

- újra kétcsavaros karrögzítés
- új rögzítésû agyak
- kétféle SPD pedál
- váltókar kéttányéros rendszerhez
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2129
Posted 2010. June 26. - 23:28


Elérhetõek lesznek vajon a 29-es össztelós gépek (bármilyen gyártó) valahol az országban tesztbicajként?
#2130
Posted 2010. June 26. - 23:16

15 az XT és 20 az X9 a németeknél.@Maggi X.9 váltókar(pár) 'csak' 25 ezer pénz. XT meg 22. Nem értem...
Ettõl függetlenül nekem az X.0/XX/XTR dolgok amúgy sem jelentenének semmi többletteljesítményt, bár a néhánnyal lejjebb linkelt XTR cuccok design-ja tetszik, nagyon (kivéve a hajtómû). :-]
A sebesség mindent megold.
#2131
Posted 2010. June 26. - 23:13

#2132
Posted 2010. June 26. - 22:56

Ettõl függetlenül nekem az X.0/XX/XTR dolgok amúgy sem jelentenének semmi többletteljesítményt, bár a néhánnyal lejjebb linkelt XTR cuccok design-ja tetszik, nagyon (kivéve a hajtómû). :-]
#2133
Posted 2010. June 26. - 22:26

#2134
Posted 2010. June 26. - 22:16

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2135
Posted 2010. June 26. - 20:11

2011 First Look: Specialized S-Works Stumpjumper HT & S-Works Epic 29er Carbon | Specialized HQ Tour on CyclingDirt
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2136
Posted 2010. June 26. - 01:48

#2137
Posted 2010. June 25. - 20:59

#2138
Posted 2010. June 25. - 19:13

#2139
Posted 2010. June 25. - 17:53

váltókarok fékek szépek, a hajtókar hasonlít a saint-emre, súlyban valsz nem

a váltó nem tetszik, nekem olyan gagyi hatása van, attol persze beztos jó
#2140
Posted 2010. June 25. - 17:36
