a 3. ktm ha nincs legyilkolva és 180 fölött vagy teljesen jó.
178-180cm. magas vagyok.
megtekeinteni sajnos cska ott lehet...szoval max csak tobb kepet kerhetek...vagy el kell utaznom oda...
a 3. ktm ha nincs legyilkolva és 180 fölött vagy teljesen jó.
178-180cm. magas vagyok.
megtekeinteni sajnos cska ott lehet...szoval max csak tobb kepet kerhetek...vagy el kell utaznom oda...
meg azert probalkozom!
srac aki 70ert ajanlota es adtam neki 35-40es ajanlatot egybol lement 50re...de maradtam a 40nel...valszeg nem nekem adja el...
megyek tovabb...szrintetek ezek:
http://www.bringapia...fi_trekking.htm
http://www.bringapia...uminiumSzep.htm
http://www.bringapia...luminium_28.htm
ezeknek mennyi lenne a realis aruk? milyen sorrendet allitanatok?
az atlantanal nem tudom mekkora a vaz azt megkerdezem.
koszi
udv
b-
a 3. ktm ha nincs legyilkolva és 180 fölött vagy teljesen jó.
Bikertigger: köszönöm! hat akkor keresek tovabb mert nem hinnem hogy odaadna 35-40ert na az lesz a vege, hogy 60ert veszek valami ujonnan es hagyom a hasznaltpiacot..
meg azert probalkozom!
srac aki 70ert ajanlota es adtam neki 35-40es ajanlatot egybol lement 50re...de maradtam a 40nel...valszeg nem nekem adja el...
megyek tovabb...szrintetek ezek:
http://www.bringapia...fi_trekking.htm
http://www.bringapia...uminiumSzep.htm
http://www.bringapia...luminium_28.htm
ezeknek mennyi lenne a realis aruk? milyen sorrendet allitanatok?
az atlantanal nem tudom mekkora a vaz azt megkerdezem.
koszi
udv
b-
Köszönöm a segítséget, végül a CTM márka mellett döntöttem, ár/érték arányban verte a kelly's-t és a meridát, remélem beválik!
Bikertigger: köszönöm! hat akkor keresek tovabb mert nem hinnem hogy odaadna 35-40ert na az lesz a vege, hogy 60ert veszek valami ujonnan es hagyom a hasznaltpiacot..
A vázméret jó, inkább a geometriával lehet a gond. Köszönöm a segítséget, megpróbálom valahogy megkedvelni akkor a trekkinget. egyébként max 200k-ig tudtok valamit ajánlani?
http://www.kellysbik...30#.VV8T5VKwfao
http://www.kellysbik...mp#.VV8UGFKwfao
http://ridebike.hu/t...cross-kerekpar/
http://ridebike.hu/t...cross-kerekpar/
http://ridebike.hu/t...cross-kerekpar/ (magasnak kell lenni hozzá)
http://bikefun.hu/pr...ete-zoeld-feher
http://ridebike.hu/t...cross-kerekpar/
sziasztok!
http://apro.bikemag....do-l286329.html
erre velemeny? megeri az arat? lehet ebbol faragni? valto az marokvaltos ami nekem annyira nem jon be, de megalkuszom...
valtor az sh tourney ha minden igaz.
udv
b.
a felét
Bikertigger módosította - 2015. május 22. - 13:41
sziasztok!
http://apro.bikemag....do-l286329.html
erre velemeny? megeri az arat? lehet ebbol faragni? valto az marokvaltos ami nekem annyira nem jon be, de megalkuszom...
valtor az sh tourney ha minden igaz.
udv
b.
A vázméret jó, inkább a geometriával lehet a gond. Köszönöm a segítséget, megpróbálom valahogy megkedvelni akkor a trekkinget. egyébként max 200k-ig tudtok valamit ajánlani?
pl. amit dobtam lentebb, illetve érdemes itt szaglászni:
http://www.akosbike....y,product_price
Jé, végigfutva a felszereltségen:
http://www.bike-disc...38873/wg_id-656
lazán bevállalnám, ha ilyesmit keresnék..
Üdv Mindenkinek!
Nagy segítségre lenne szükségem, mert a sok kerékpárboltos "eladó"-tól már rám jön a cifra..... Ahányan vannak annyifélét mondanak, úgy hogy inkább a fórum segítségét kérem.
Új kerékpárt szeretnék vásárolni, viszont nem tudom eldönteni milyen stílus lenne a legjobb. 29-er Mtb lett kiszemelve, de ahogy elmentem az első kerékpárboltba lebeszéltek róla. Alapból egy nagyon mindenes kerékpárt keresek, aszfalt túra (vidéki rossz utakon is) budapesti rohangálásra, munkába járásra, Balatont körbetekerésre, terepezésre, szóval tényleg mindenre kell, de csak egy bringára van pénzem. Sok sok évre jó társat keresek magamnak. A kerékpárboltokba vagy a 29er mtb-t mondják, hogy vigyem nyugodtan vagy a cross-trekkingre akarnak rábeszélni, mondván a 29er mtb-hez kicsi vagyok.(kb. 176cm vagyok és bő 90kg) Már majdnem megvettem egy CTM Rambler 2.0-át, amikor kiderült hogy nem lehet rá csomagtartót tenni, ami nekem fontos lenne mert több napos túrára is megyek és oda kell pakolni...
Tapasztalatom egyikkel sincs, ős 26-os montis vagyok/voltam eddig.
Szóval kérnék némi okítást a témában, hogy tényleg kicsi vagyok a 29er-hez, vagy vehetek nyugodtan olyat amin van csomagtartó szem ha egyszer a cross-trekking a virsli gumival nem annyira jön be?
A mostani 26-al az a baj, hogy hasalok rajta nagyon, és 30km után sajog a nyakam, könyököm, csuklóm stb...
az hogy a mostasni nem jó lehet rossz vázméret
29es montit vehetnél gond nélkül, de azt csak akkor ha tényleg sokat mész terepre (a patakpart, földút, erdészeti dózer az nem terep) viszont akkor , készülj kb negyed millával, nagyjából ott kezdődik a montinak nevezhető tárgy, azalatt kb ipari hulladék, amit utálni foigsz nagyon hamar. és nem lesz rajta csomagtartó szem, mert azért monti. és igen amit leírtál, én is lebeszéltelek volna a montiról, és krosszt ajánlottam volna. és nem azért mert az nekem jó, nekem tökmindegy egyébként.
a 176cm nem zárja ki a 29er-t.
kérdés, hogy mennyi és milyen komolyságú terepezés lesz?
ha most hasalósnak érzed a montit, akkor (feltéve, hogy egyébként jó a mostani bringád mérete és a terepezés nem jelent többet földutaknál és light erdei utaknál) jobb lehet a trekking.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Üdv Mindenkinek!
Nagy segítségre lenne szükségem, mert a sok kerékpárboltos "eladó"-tól már rám jön a cifra..... Ahányan vannak annyifélét mondanak, úgy hogy inkább a fórum segítségét kérem.
Új kerékpárt szeretnék vásárolni, viszont nem tudom eldönteni milyen stílus lenne a legjobb. 29-er Mtb lett kiszemelve, de ahogy elmentem az első kerékpárboltba lebeszéltek róla. Alapból egy nagyon mindenes kerékpárt keresek, aszfalt túra (vidéki rossz utakon is) budapesti rohangálásra, munkába járásra, Balatont körbetekerésre, terepezésre, szóval tényleg mindenre kell, de csak egy bringára van pénzem. Sok sok évre jó társat keresek magamnak. A kerékpárboltokba vagy a 29er mtb-t mondják, hogy vigyem nyugodtan vagy a cross-trekkingre akarnak rábeszélni, mondván a 29er mtb-hez kicsi vagyok.(kb. 176cm vagyok és bő 90kg) Már majdnem megvettem egy CTM Rambler 2.0-át, amikor kiderült hogy nem lehet rá csomagtartót tenni, ami nekem fontos lenne mert több napos túrára is megyek és oda kell pakolni...
Tapasztalatom egyikkel sincs, ős 26-os montis vagyok/voltam eddig.
Szóval kérnék némi okítást a témában, hogy tényleg kicsi vagyok a 29er-hez, vagy vehetek nyugodtan olyat amin van csomagtartó szem ha egyszer a cross-trekking a virsli gumival nem annyira jön be?
A mostani 26-al az a baj, hogy hasalok rajta nagyon, és 30km után sajog a nyakam, könyököm, csuklóm stb...
megvan a tesztje a tour magazinban a 2009-es SuSi váznak, és "csak" negyedik lett (második, mert az első háromban 2 német váz is van)
Súlyban "nem nagy szám", ellenben merevségre és komfortra kiemelték. Főleg a fejcső merevséget, de "következetes" módon legalább a villa kényelmét-tompítását lepontozták, és odaírták, hogy "túl merev"
a 24-es Diamantét azért írtam még ide, mert akitől vettem a gumikat, mondta, hogy ő pl. a saját vázán kifejzetten komfortosabbnak érezte a Diamantét, mint a korábbi 23mm-es gumijait..
ja a virslis újságot nem veszem, csak a montisokat
ott meg ez a sorrend általában.
hát azt rég tudtuk hogy a kancsó, azon kevesek egyike akik meg tudják hágni a fizikát..
fritzek szoktak mérni a merevség meg a súly mellett a vázak mennyit moccannak meg függöben, és amellett hogy általában a kancsó a legkönnyebb és a legmerevebb, ez az értéke ais a legmagasabb (7-9 mm) .
ja amúgy ezt szoktam pofázni itt -montisvonalon főleg- , hogy inkább jó váz jó villa deore szettel mint xt szett egy szarkupacon.
de itt van most "kezemben " 2 virslis, eltérő márka, az egyik full tiagra a másik 105, és a tiagrás sokkal finomabban műxik. leginkább az elbaszott bovdenvezetés miatt.
megvan a tesztje a tour magazinban a 2009-es SuSi váznak, és "csak" negyedik lett (második, mert az első háromban 2 német váz is van)
Súlyban "nem nagy szám", ellenben merevségre és komfortra kiemelték. Főleg a fejcső merevséget, de "következetes" módon legalább a villa kényelmét-tompítását lepontozták, és odaírták, hogy "túl merev"
a 24-es Diamantét azért írtam még ide, mert akitől vettem a gumikat, mondta, hogy ő pl. a saját vázán kifejzetten komfortosabbnak érezte a Diamantét, mint a korábbi 23mm-es gumijait..
Wilier La Triestina aluváz-ugyan karbonvilla-karbon nyeregszár, 270szövetsűrűségű gumi, de.. minden kis úthibát átad a csuklódnak-pattog az eleje (nem egyszer "repült föl" egy-egy rázósabb útszakaszon) folyamatosan közvetíti a magas frekvenciájú vibrációt az aszfalt felől.
Kartonvázas Kancsódell SuperSix (régebbi, 2009-es HiMod) : mintha lebegne, úthibát nem érezni, nem pattog, stabil, iszonyat jól fekszi az utat-főleg kanyarban, mellette merevebb-jobban gyorsítható. Még 31.6-os alu nyeregszárral ÉS OS nagyon vastag csőátmérőjű kormánnyal (syntace racelite) is messzemenően komfortosabb, sőt, az acélvázas bringámat is veri komfortra (a többi kvalitásról ne is szóljunk: kanyarban hihetetlenül tetten érhető a colos-menetes vs. kúpos integrált-OS rendszer különbsége..)
bár némi csalás: 24-es gumik vannak fent 220-as szövetsűrűséggel 8 barra fújva.
Szóval, ha országúti, akkor:
-VÁZ. VÁZ.
-Kerékszett-gumi-kiegészítők
...
...
...
...
szett.
A hierarchia. Egy váz alapvetően határozza meg az élményt, a kerékszett-gumi az "első kapcsolat az anyafölddel", a kontaktpontok (nyereg-kormány-nyeregszár-bandázs) a megfelelő pozícióban-kényelemben hihetetlen fontosak.
A szett meg teszi a dolgát még Verocse-Mirázs-Tiagra szinten is. Max. nehéz, kevésbé tartós.
szerk: amúgy hülye mindenki, én meg kiváltképp a főbalfék úr vagyok.. ajánlgatjuk itt városba a trekking-városi gépeket, szélesebb gumit, sárvédőt, gatyaszárvédőt, mikor köztudott, hogy városban egyetlen ideális bringa létezik:
-40 mm magas színes fékfelület nélküli neonrikító 700 grammos felni radiálba fűzve fehér küllőkkel színes kék agyra
-neonződ hitenacél váz hátrafelé nyíló csúszópapuccsal, max. 23mm-es gumihoz való férőhellyel, 23mm-es színes deestone külső 9 barra fújva
-30 cm-re levágott kormány, hogy "ne akadj fenn a villamosk közt"
-fék niccs! szabadonfutó szintén niccs. Áttét 52-16-szigorúan 40 fölötti vágtához.
-csomagtartó-sárvédő-láncvédő: ammegminek? trackstand, kártyák a küllők közé!
hát azt rég tudtuk hogy a kancsó, azon kevesek egyike akik meg tudják hágni a fizikát..
fritzek szoktak mérni a merevség meg a súly mellett a vázak mennyit moccannak meg függöben, és amellett hogy általában a kancsó a legkönnyebb és a legmerevebb, ez az értéke ais a legmagasabb (7-9 mm) .
ja amúgy ezt szoktam pofázni itt -montisvonalon főleg- , hogy inkább jó váz jó villa deore szettel mint xt szett egy szarkupacon.
de itt van most "kezemben " 2 virslis, eltérő márka, az egyik full tiagra a másik 105, és a tiagrás sokkal finomabban műxik. leginkább az elbaszott bovdenvezetés miatt.
meglett volna a hajlandóság az is-is iránt, ezért vettem meg a bringát. egyszerűen nem jött be. látom a pozitív oldalát is a dolognak, de nem ellensúlyozza a hátulütőit. s ha nem jön be, minek töltsem a drága időt olyasmivel, ami nem tetszik?
s ha már is-is, szerintem egy aszfaltosított monti jobb, élvezetesebb aszfalton. nekem.
na erre én is kíváncsi leszek. gimis koromban street-dirt(-dh) volt a mindenség, mostanra meg slick gumis fullmerev agyváltós 29er montim van. persze annyit nem bírtam levetkőzni a múltból, hogy ne legyenek strapabírók az alkatrészek
vettem én is egy országúti vázszettet, ha lesz még pénzem, összerakok belőle vszeg egy egysebist. érdekel, hogy mennyire fog bejönni hosszabb távon
Wilier La Triestina aluváz-ugyan karbonvilla-karbon nyeregszár, 270szövetsűrűségű gumi, de.. minden kis úthibát átad a csuklódnak-pattog az eleje (nem egyszer "repült föl" egy-egy rázósabb útszakaszon) folyamatosan közvetíti a magas frekvenciájú vibrációt az aszfalt felől.
Kartonvázas Kancsódell SuperSix (régebbi, 2009-es HiMod) : mintha lebegne, úthibát nem érezni, nem pattog, stabil, iszonyat jól fekszi az utat-főleg kanyarban, mellette merevebb-jobban gyorsítható. Még 31.6-os alu nyeregszárral ÉS OS nagyon vastag csőátmérőjű kormánnyal (syntace racelite) is messzemenően komfortosabb, sőt, az acélvázas bringámat is veri komfortra (a többi kvalitásról ne is szóljunk: kanyarban hihetetlenül tetten érhető a colos-menetes vs. kúpos integrált-OS rendszer különbsége..)
bár némi csalás: 24-es gumik vannak fent 220-as szövetsűrűséggel 8 barra fújva.
Szóval, ha országúti, akkor:
-VÁZ. VÁZ.
-Kerékszett-gumi-kiegészítők
...
...
...
...
szett.
A hierarchia. Egy váz alapvetően határozza meg az élményt, a kerékszett-gumi az "első kapcsolat az anyafölddel", a kontaktpontok (nyereg-kormány-nyeregszár-bandázs) a megfelelő pozícióban-kényelemben hihetetlen fontosak.
A szett meg teszi a dolgát még Verocse-Mirázs-Tiagra szinten is. Max. nehéz, kevésbé tartós.
szerk: amúgy hülye mindenki, én meg kiváltképp a főbalfék úr vagyok.. ajánlgatjuk itt városba a trekking-városi gépeket, szélesebb gumit, sárvédőt, gatyaszárvédőt, mikor köztudott, hogy városban egyetlen ideális bringa létezik:
-40 mm magas színes fékfelület nélküli neonrikító 700 grammos felni radiálba fűzve fehér küllőkkel színes kék agyra
-neonződ hitenacél váz hátrafelé nyíló csúszópapuccsal, max. 23mm-es gumihoz való férőhellyel, 23mm-es színes deestone külső 9 barra fújva
-30 cm-re levágott kormány, hogy "ne akadj fenn a villamosk közt"
-fék niccs! szabadonfutó szintén niccs. Áttét 52-16-szigorúan 40 fölötti vágtához.
-csomagtartó-sárvédő-láncvédő: ammegminek? trackstand, kártyák a küllők közé!
Vejne módosította - 2015. május 21. - 10:20
Hú de messze kanyarodtunk (peres gumikon meg magnézium felniken )
Én is "vágyok" egy rendes országútira, az acél, simagumis monti helyett. Ha sok zsém lenne biztos vennék is, de szerencsére nincs. Így marad a vágy titokzatos elérhetetlen tárgya.
Amúgy meg az 1.6-os gumi is ráz 5 bárra fújva, mint a fene.
Tegnap láttam egy megemelt Range Rovert kb 20" felnikkel nagyon peres gumikkal na annak mi értelme van ? Instabil még a padkára sem lehet felállni vele, és még igazából gyorsan sem. Ja és szarul nézett ki , nem is kicsit.
zeezoltano módosította - 2015. május 21. - 08:36