http://apro.bikemag....io-l286265.html ki lehet azt a nyeregcsövet húzni
Jelentkezz be Regisztrálj

Milyen bringát vegyek?
#1021
Írta 2015. május 26. - 12:45

- bazs80 kedveli ezt
#1022
Írta 2015. május 26. - 12:19

amugy az az atlanta az felejtos?
vagy erre velemeny meg ha kerhetnek?
elnézést hogy spammelek de a genesis atlantat azt eladtak...szoval a kerdesem még maradt de az elozo bicora
az is atlanta
erre gondoltam
http://www.bringapia..._ferfi_trekking
bazs80 módosította - 2015. május 26. - 12:23
#1023
Írta 2015. május 26. - 08:57

178-180cm. magas vagyok.
megtekeinteni sajnos cska ott lehet...szoval max csak tobb kepet kerhetek...vagy el kell utaznom oda...
amugy az az atlanta az felejtos?
vagy erre velemeny meg ha kerhetnek?
http://apro.bikemag....ta-l289134.html
bazs80 módosította - 2015. május 26. - 09:12
#1024
Írta 2015. május 25. - 21:42

a 3. ktm ha nincs legyilkolva és 180 fölött vagy teljesen jó.
178-180cm. magas vagyok.
megtekeinteni sajnos cska ott lehet...szoval max csak tobb kepet kerhetek...vagy el kell utaznom oda...
#1025
Írta 2015. május 25. - 21:34

meg azert probalkozom!
srac aki 70ert ajanlota es adtam neki 35-40es ajanlatot egybol lement 50re...de maradtam a 40nel...valszeg nem nekem adja el...
megyek tovabb...szrintetek ezek:
http://www.bringapia...fi_trekking.htm
http://www.bringapia...uminiumSzep.htm
http://www.bringapia...luminium_28.htm
ezeknek mennyi lenne a realis aruk? milyen sorrendet allitanatok?
az atlantanal nem tudom mekkora a vaz azt megkerdezem.
koszi
udv
b-
a 3. ktm ha nincs legyilkolva és 180 fölött vagy teljesen jó.
- bazs80 kedveli ezt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1026
Írta 2015. május 25. - 21:27

Bikertigger: köszönöm! hat akkor keresek tovabb mert nem hinnem hogy odaadna 35-40ert
na az lesz a vege, hogy 60ert veszek valami ujonnan es hagyom a hasznaltpiacot..
meg azert probalkozom!
srac aki 70ert ajanlota es adtam neki 35-40es ajanlatot egybol lement 50re...de maradtam a 40nel...valszeg nem nekem adja el...
megyek tovabb...szrintetek ezek:
http://www.bringapia...fi_trekking.htm
http://www.bringapia...uminiumSzep.htm
http://www.bringapia...luminium_28.htm
ezeknek mennyi lenne a realis aruk? milyen sorrendet allitanatok?
az atlantanal nem tudom mekkora a vaz azt megkerdezem.
koszi
udv
b-
#1027
Írta 2015. május 25. - 20:44

Köszönöm a segítséget, végül a CTM márka mellett döntöttem, ár/érték arányban verte a kelly's-t és a meridát, remélem beválik!
#1028
Írta 2015. május 22. - 13:44

Bikertigger: köszönöm! hat akkor keresek tovabb mert nem hinnem hogy odaadna 35-40ert na az lesz a vege, hogy 60ert veszek valami ujonnan es hagyom a hasznaltpiacot..
#1029
Írta 2015. május 22. - 13:40

A vázméret jó, inkább a geometriával lehet a gond. Köszönöm a segítséget, megpróbálom valahogy megkedvelni akkor a trekkinget.
egyébként max 200k-ig tudtok valamit ajánlani?
http://www.kellysbik...30#.VV8T5VKwfao
http://www.kellysbik...mp#.VV8UGFKwfao
http://ridebike.hu/t...cross-kerekpar/
http://ridebike.hu/t...cross-kerekpar/
http://ridebike.hu/t...cross-kerekpar/ (magasnak kell lenni hozzá)
http://bikefun.hu/pr...ete-zoeld-feher
http://ridebike.hu/t...cross-kerekpar/
sziasztok!
http://apro.bikemag....do-l286329.html
erre velemeny? megeri az arat? lehet ebbol faragni? valto az marokvaltos ami nekem annyira nem jon be, de megalkuszom...
valtor az sh tourney ha minden igaz.
udv
b.
a felét
Bikertigger módosította - 2015. május 22. - 13:41
- bazs80 kedveli ezt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1030
Írta 2015. május 22. - 13:15

sziasztok!
http://apro.bikemag....do-l286329.html
erre velemeny? megeri az arat? lehet ebbol faragni? valto az marokvaltos ami nekem annyira nem jon be, de megalkuszom...
valtor az sh tourney ha minden igaz.
udv
b.
#1031
Írta 2015. május 22. - 10:29

A vázméret jó, inkább a geometriával lehet a gond. Köszönöm a segítséget, megpróbálom valahogy megkedvelni akkor a trekkinget.
egyébként max 200k-ig tudtok valamit ajánlani?
pl. amit dobtam lentebb, illetve érdemes itt szaglászni:
http://www.akosbike....y,product_price
#1032
Írta 2015. május 22. - 07:57


#1033
Írta 2015. május 22. - 07:47

Jé, végigfutva a felszereltségen:
http://www.bike-disc...38873/wg_id-656
lazán bevállalnám, ha ilyesmit keresnék..
#1034
Írta 2015. május 21. - 23:02

Üdv Mindenkinek!
Nagy segítségre lenne szükségem, mert a sok kerékpárboltos "eladó"-tól már rám jön a cifra.....
Ahányan vannak annyifélét mondanak, úgy hogy inkább a fórum segítségét kérem.
Új kerékpárt szeretnék vásárolni, viszont nem tudom eldönteni milyen stílus lenne a legjobb. 29-er Mtb lett kiszemelve, de ahogy elmentem az első kerékpárboltba lebeszéltek róla. Alapból egy nagyon mindenes kerékpárt keresek, aszfalt túra (vidéki rossz utakon is) budapesti rohangálásra, munkába járásra, Balatont körbetekerésre, terepezésre, szóval tényleg mindenre kell, de csak egy bringára van pénzem. Sok sok évre jó társat keresek magamnak. A kerékpárboltokba vagy a 29er mtb-t mondják, hogy vigyem nyugodtan vagy a cross-trekkingre akarnak rábeszélni, mondván a 29er mtb-hez kicsi vagyok.(kb. 176cm vagyok és bő 90kg) Már majdnem megvettem egy CTM Rambler 2.0-át, amikor kiderült hogy nem lehet rá csomagtartót tenni, ami nekem fontos lenne mert több napos túrára is megyek és oda kell pakolni...
Tapasztalatom egyikkel sincs, ős 26-os montis vagyok/voltam eddig.
Szóval kérnék némi okítást a témában, hogy tényleg kicsi vagyok a 29er-hez, vagy vehetek nyugodtan olyat amin van csomagtartó szem ha egyszer a cross-trekking a virsli gumival nem annyira jön be?
A mostani 26-al az a baj, hogy hasalok rajta nagyon, és 30km után sajog a nyakam, könyököm, csuklóm stb...
az hogy a mostasni nem jó lehet rossz vázméret
29es montit vehetnél gond nélkül, de azt csak akkor ha tényleg sokat mész terepre (a patakpart, földút, erdészeti dózer az nem terep) viszont akkor , készülj kb negyed millával, nagyjából ott kezdődik a montinak nevezhető tárgy, azalatt kb ipari hulladék, amit utálni foigsz nagyon hamar. és nem lesz rajta csomagtartó szem, mert azért monti. és igen amit leírtál, én is lebeszéltelek volna a montiról, és krosszt ajánlottam volna. és nem azért mert az nekem jó, nekem tökmindegy egyébként.
- zeezoltano kedveli ezt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1035
Írta 2015. május 21. - 22:30

a 176cm nem zárja ki a 29er-t.
kérdés, hogy mennyi és milyen komolyságú terepezés lesz?
ha most hasalósnak érzed a montit, akkor (feltéve, hogy egyébként jó a mostani bringád mérete és a terepezés nem jelent többet földutaknál és light erdei utaknál) jobb lehet a trekking.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1036
Írta 2015. május 21. - 22:23

Üdv Mindenkinek!
Nagy segítségre lenne szükségem, mert a sok kerékpárboltos "eladó"-tól már rám jön a cifra..... Ahányan vannak annyifélét mondanak, úgy hogy inkább a fórum segítségét kérem.
Új kerékpárt szeretnék vásárolni, viszont nem tudom eldönteni milyen stílus lenne a legjobb. 29-er Mtb lett kiszemelve, de ahogy elmentem az első kerékpárboltba lebeszéltek róla. Alapból egy nagyon mindenes kerékpárt keresek, aszfalt túra (vidéki rossz utakon is) budapesti rohangálásra, munkába járásra, Balatont körbetekerésre, terepezésre, szóval tényleg mindenre kell, de csak egy bringára van pénzem. Sok sok évre jó társat keresek magamnak. A kerékpárboltokba vagy a 29er mtb-t mondják, hogy vigyem nyugodtan vagy a cross-trekkingre akarnak rábeszélni, mondván a 29er mtb-hez kicsi vagyok.(kb. 176cm vagyok és bő 90kg) Már majdnem megvettem egy CTM Rambler 2.0-át, amikor kiderült hogy nem lehet rá csomagtartót tenni, ami nekem fontos lenne mert több napos túrára is megyek és oda kell pakolni...
Tapasztalatom egyikkel sincs, ős 26-os montis vagyok/voltam eddig.
Szóval kérnék némi okítást a témában, hogy tényleg kicsi vagyok a 29er-hez, vagy vehetek nyugodtan olyat amin van csomagtartó szem ha egyszer a cross-trekking a virsli gumival nem annyira jön be?
A mostani 26-al az a baj, hogy hasalok rajta nagyon, és 30km után sajog a nyakam, könyököm, csuklóm stb...
#1037
Írta 2015. május 21. - 14:04

megvan a tesztje a tour magazinban a 2009-es SuSi váznak, és "csak" negyedik lett (második, mert az első háromban 2 német váz is van)
Súlyban "nem nagy szám", ellenben merevségre és komfortra kiemelték. Főleg a fejcső merevséget, de "következetes" módon legalább a villa kényelmét-tompítását lepontozták, és odaírták, hogy "túl merev"
a 24-es Diamantét azért írtam még ide, mert akitől vettem a gumikat, mondta, hogy ő pl. a saját vázán kifejzetten komfortosabbnak érezte a Diamantét, mint a korábbi 23mm-es gumijait..
ja a virslis újságot nem veszem, csak a montisokat
ott meg ez a sorrend általában.
- Vejne kedveli ezt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1038
Írta 2015. május 21. - 13:59

hát azt rég tudtuk hogy a kancsó, azon kevesek egyike akik meg tudják hágni a fizikát..
fritzek szoktak mérni a merevség meg a súly mellett a vázak mennyit moccannak meg függöben, és amellett hogy általában a kancsó a legkönnyebb és a legmerevebb, ez az értéke ais a legmagasabb (7-9 mm) .
ja amúgy ezt szoktam pofázni itt -montisvonalon főleg- , hogy inkább jó váz jó villa deore szettel mint xt szett egy szarkupacon.
de itt van most "kezemben " 2 virslis, eltérő márka, az egyik full tiagra a másik 105, és a tiagrás sokkal finomabban műxik. leginkább az elbaszott bovdenvezetés miatt.
megvan a tesztje a tour magazinban a 2009-es SuSi váznak, és "csak" negyedik lett (második, mert az első háromban 2 német váz is van)
Súlyban "nem nagy szám", ellenben merevségre és komfortra kiemelték. Főleg a fejcső merevséget, de "következetes" módon legalább a villa kényelmét-tompítását lepontozták, és odaírták, hogy "túl merev"
a 24-es Diamantét azért írtam még ide, mert akitől vettem a gumikat, mondta, hogy ő pl. a saját vázán kifejzetten komfortosabbnak érezte a Diamantét, mint a korábbi 23mm-es gumijait..
#1039
Írta 2015. május 21. - 13:50

Wilier La Triestina aluváz-ugyan karbonvilla-karbon nyeregszár, 270szövetsűrűségű gumi, de.. minden kis úthibát átad a csuklódnak-pattog az eleje (nem egyszer "repült föl" egy-egy rázósabb útszakaszon) folyamatosan közvetíti a magas frekvenciájú vibrációt az aszfalt felől.
Kartonvázas Kancsódell SuperSix (régebbi, 2009-es HiMod) : mintha lebegne, úthibát nem érezni, nem pattog, stabil, iszonyat jól fekszi az utat-főleg kanyarban, mellette merevebb-jobban gyorsítható. Még 31.6-os alu nyeregszárral ÉS OS nagyon vastag csőátmérőjű kormánnyal (syntace racelite) is messzemenően komfortosabb, sőt, az acélvázas bringámat is veri komfortra (a többi kvalitásról ne is szóljunk: kanyarban hihetetlenül tetten érhető a colos-menetes vs. kúpos integrált-OS rendszer különbsége..)
bár némi csalás: 24-es gumik vannak fent 220-as szövetsűrűséggel 8 barra fújva.
Szóval, ha országúti, akkor:
-VÁZ. VÁZ.
-Kerékszett-gumi-kiegészítők
...
...
...
...
szett.
A hierarchia. Egy váz alapvetően határozza meg az élményt, a kerékszett-gumi az "első kapcsolat az anyafölddel", a kontaktpontok (nyereg-kormány-nyeregszár-bandázs) a megfelelő pozícióban-kényelemben hihetetlen fontosak.
A szett meg teszi a dolgát még Verocse-Mirázs-Tiagra szinten is. Max. nehéz, kevésbé tartós.
szerk: amúgy hülye mindenki, én meg kiváltképp a főbalfék úr vagyok.. ajánlgatjuk itt városba a trekking-városi gépeket, szélesebb gumit, sárvédőt, gatyaszárvédőt, mikor köztudott, hogy városban egyetlen ideális bringa létezik:
-40 mm magas színes fékfelület nélküli neonrikító 700 grammos felni radiálba fűzve fehér küllőkkel színes kék agyra
-neonződ hitenacél váz hátrafelé nyíló csúszópapuccsal, max. 23mm-es gumihoz való férőhellyel, 23mm-es színes deestone külső 9 barra fújva
-30 cm-re levágott kormány, hogy "ne akadj fenn a villamosk közt"
-fék niccs! szabadonfutó szintén niccs. Áttét 52-16-szigorúan 40 fölötti vágtához.
-csomagtartó-sárvédő-láncvédő: ammegminek? trackstand, kártyák a küllők közé!
hát azt rég tudtuk hogy a kancsó, azon kevesek egyike akik meg tudják hágni a fizikát..
fritzek szoktak mérni a merevség meg a súly mellett a vázak mennyit moccannak meg függöben, és amellett hogy általában a kancsó a legkönnyebb és a legmerevebb, ez az értéke ais a legmagasabb (7-9 mm) .
ja amúgy ezt szoktam pofázni itt -montisvonalon főleg- , hogy inkább jó váz jó villa deore szettel mint xt szett egy szarkupacon.
de itt van most "kezemben " 2 virslis, eltérő márka, az egyik full tiagra a másik 105, és a tiagrás sokkal finomabban műxik. leginkább az elbaszott bovdenvezetés miatt.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1040
Írta 2015. május 21. - 13:23

meglett volna a hajlandóság az is-is iránt, ezért vettem meg a bringát. egyszerűen nem jött be. látom a pozitív oldalát is a dolognak, de nem ellensúlyozza a hátulütőit. s ha nem jön be, minek töltsem a drága időt olyasmivel, ami nem tetszik?
s ha már is-is, szerintem egy aszfaltosított monti jobb, élvezetesebb aszfalton. nekem.
na erre én is kíváncsi leszek. gimis koromban street-dirt(-dh) volt a mindenség, mostanra meg slick gumis fullmerev agyváltós 29er montim van. persze annyit nem bírtam levetkőzni a múltból, hogy ne legyenek strapabírók az alkatrészek
vettem én is egy országúti vázszettet, ha lesz még pénzem, összerakok belőle vszeg egy egysebist. érdekel, hogy mennyire fog bejönni hosszabb távon