Elsõre megértettem, nem vagyok hülye. Mindössze leírtam a véleményem, ami ezekszerint neked nem tetszik. Végülis húgod fogja használni, úgyis övé az utolsó szó.
Utánad, én is pontokban írom:
- Deore olcsó. De utána 9-es rendszert kell fenntartani. Ha olcsón kapod meg, akkor ez nem lehet gond. 8-as rendszer nem egyenlõ az új Alivióval.
- Sérült vázat miért vetted meg? Gondolom olcsó volt ez is.
- Most felteszel egy alsó kategóriás hajtómûvet egy egyébként jó vázszettre.
- Megnyugtatlak, nem lesz sokkal elõrébb a tárcsafékkel, ha sárban biciklizik. El tud tömõdni, akkor zabálja a betétet
- WCS markolat= elvileg csúcskategória versenyzõknek. ezért érzem "gizdázásnak".
- Telóban nem vagyok érintett, hülyeséget meg nem írnék
Szerintem meg lehetséges.
2006-ban egy tárcsafékes, tuningolt Pyxissel mentem. LX HT2-es hajtómûvel. 90 körül kijött az egész.
Befejezem a károgást, inkább sok sikert kívánok a bicajhoz! A véleményemmel meg ne foglalkozzatok.
1× megírtam jó hosszan a választ de elszállt a post, most egy rövid változat:
-Elég olcsó volt a Deore/sor, évi 1000-1200Km mellett normálisan kenve nem lesz érezhetõen drágább fenntartani.
-Igen, azrt is vettem ezt a vázat meg így tfékkel került ugyanannyiba mint a másik került volna v-fékkel, de ez még könnyebb is.
-Tudom a hajtómû gyenge láncszemnek számít, de így is majd 20al lógtam túl a keretet.
-Egy éve van tfékem, tudom mi a különbség, és ismerem a BB5-BB7et is. Te is? (fémes betét)
-Tudom hogy a WCS a profibb cuccok a ricsinél, de magasról tojok rá, q***a nem érdekelnek a feliratok, ahogy húgomat sem mert nem ért hozzá. Sem bicikliknél, sem fényképezõknél, sem számítástechnikában, sem audiotechnikában nem érdekelnek a feliratok; **censored**.
-Nem hiszem hogy Sakreb szintû telóval toltad 90körül, illetve szted ez rosszabb lesz? Pláne a hajtómûbõl rettentõ sokat fogok érezni az õ erejével/súlyával(+klipsszel). Erre is gondolj...