

_____________________________________________
AM rlz
RAUH-Welt
B E G R I F F
Öltönyhöz biciklit...
http://www.vatera.hu..._158044472.html
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Nekem T2-m van, nagyon jó gép... Bár országúti mércével nem kifejezetten könnyû, a súlya aligha fog gondot okozni, és rendkívül kényelmes.
Ami a sárvédõt illeti, van rögzítõszem elöl-hátul.
A váltó Tiagra, nekem eddig nem volt bajom vele. Pontos, gyors.
Az áttétekrõl meg csak annyit tudok mondani, hogy nekem nagyon kényelmes, de ez teljesen személyes dolog hogy kinek mi jön be az erõnlétéhez meg a megszokott pedálozási stílusához. Én pl. nem vagyok versenyzõ, de viszonylag edzett a lábam.
Ja igen, még valami. Ez városi bicajnak lett tervezve, szóval strapabíró és viszonylag terepálló, már amennyire egy egyeneskormányos outitól az elvárható, de magyar viszonyok közt nem ajánlatos utcán kinthagyni.
Igazából engem speciel még érdekelne,hogy milyenek rajta az alkatrészek.Itt leginkább a váltó az ami nagyon nagyon fontos.Sora.Országútisok?Meg másik,hogy miért van a Merida hiv.oldalán olyan kép amin nincs patenszem az elsõ villán itt pedig miért van?Csak ezt a 2 dolgot árulja el valaki.
inkább azt hogy a T2 hez célszerûbb kissé erõsebbnek lenni
inkább azt hogy a T2 hez célszerûbb kissé erõsebbnek lenniAkkor ezt azt jelentené,hogy a T2-nek strapabíróbb technikája van?
A T1 elõl 48-38-28, hátul 12-24
A T2 elõl 52-42-30, hátul 11-25