Jelentkezz be Regisztrálj
Milyen bringát vegyek?
#6061
Írta 2009. december 20. - 22:56
_____________________________________________
AM rlz
#6062
Írta 2009. december 20. - 22:28
#6063
Írta 2009. december 20. - 22:24
MoZo viszont már nincs forgalomban. Ha tárcsaféket akarsz, akkor Avid BB5 vagy Hayes MX4 van olcsón. Apróban kifoghatod egész jó áron.
Azt állítod nem tekersz sokat. Ha van alattad egy jó bicaj hidd el feszítõvassal sem szednek le róla.
Vegyél egy bicót az apróból 70 körül és apránként cserélj le ezt-azt ha szükséges.
#6064
Írta 2009. december 20. - 22:13
#6065
Írta 2009. december 20. - 22:05
Márkákat tudtok mondani, mibe mit nézzek? Barátom szerint teleszkópból SR Suntour, Mozo, váltó és fékbe Bike Positive és Shimano. Ezek viszonylag jobb márkák, nem? Vázba egy Kona Fire-t néztem eddig, de ugye erre lehet nem lesz szükség (korábbi váz miatt).
#6066
Írta 2009. december 20. - 16:03
Ha még esetleg teszel félre akkor 100-110 körül használtan nagyon korrekt gépeket lehet találni.
#6067
Írta 2009. december 20. - 15:10
#6068
Írta 2009. december 20. - 14:39
Nyár elején készülök új bicajt venni. Szinte csak tavasszal-nyáron tekerek, hobbiból, vidéken. Megyek aszfalton, földúton, néha kicsit durvább földúton. Jelenleg egy "Matrix" típusú "szuperbicajt" használok, most nyár végén kapott egy dupla defektet, így úgy döntöttem, nem költök többet már arra a bicóra (leharcolt állapotban van, nem csak gumi kéne rá). Ezért szeretnék egy új MTB-t venni, amivel kapcsolatban véleményeteket szeretném kikérni. 3 dolog fontos:
- elsõ teleszkóp
- vastag gumi (bár ez nem dob sokat az áron)
- tárcsafék
Mind a három nagyon fontos lenne, mert imádom ezt a triót. Árban szeretnék 70 körül kijönni, picit fölé mehet esetleg.
Szerintetek mit érdemes néznem ennyiért? Használtat vegyek, amibõl tudok? Építettet vegyek, vagy egyesével innen onnan rendeljek alkatrészt és úgy rakosgassam össze? Az alkatrészek beszerzésénél külföldi rendelés is szóba jöhet persze (eBay, akármi).
Megköszönöm véleményetek kifejtését!
Üdv.
#6069
Írta 2009. december 15. - 12:44
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6070
Írta 2009. december 15. - 12:42
Öltönyhöz biciklit...
http://www.vatera.hu..._158044472.html
Lol... Minden esetre én a T2-re simán felülnék öltönyben. Ha nem hajtja szét magát az ember, tökéletesen beleillik egy üzleties stílusba.
#6071
Írta 2009. december 14. - 21:22
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6072
Írta 2009. december 14. - 19:36
Nekem T2-m van, nagyon jó gép... Bár országúti mércével nem kifejezetten könnyû, a súlya aligha fog gondot okozni, és rendkívül kényelmes.
Ami a sárvédõt illeti, van rögzítõszem elöl-hátul.
A váltó Tiagra, nekem eddig nem volt bajom vele. Pontos, gyors.
Az áttétekrõl meg csak annyit tudok mondani, hogy nekem nagyon kényelmes, de ez teljesen személyes dolog hogy kinek mi jön be az erõnlétéhez meg a megszokott pedálozási stílusához. Én pl. nem vagyok versenyzõ, de viszonylag edzett a lábam.
Ja igen, még valami. Ez városi bicajnak lett tervezve, szóval strapabíró és viszonylag terepálló, már amennyire egy egyeneskormányos outitól az elvárható, de magyar viszonyok közt nem ajánlatos utcán kinthagyni.
Végre valaki aki használja is és úgy tud véleményt mondani.Inkább maradnék a T1-nél mert nálam nem olyan fontos az áttétel vagyis még nem ez az elsõdleges szempont.Végül is úgy is lecserélném a váltót egy 105-re mert 7e FT ebayrõl.
Köszönöm szépen!
#6073
Írta 2009. december 14. - 16:09
Igazából engem speciel még érdekelne,hogy milyenek rajta az alkatrészek.Itt leginkább a váltó az ami nagyon nagyon fontos.Sora.Országútisok?Meg másik,hogy miért van a Merida hiv.oldalán olyan kép amin nincs patenszem az elsõ villán itt pedig miért van?Csak ezt a 2 dolgot árulja el valaki.
Nekem T2-m van, nagyon jó gép... Bár országúti mércével nem kifejezetten könnyû, a súlya aligha fog gondot okozni, és rendkívül kényelmes.
Ami a sárvédõt illeti, van rögzítõszem elöl-hátul.
A váltó Tiagra, nekem eddig nem volt bajom vele. Pontos, gyors.
Az áttétekrõl meg csak annyit tudok mondani, hogy nekem nagyon kényelmes, de ez teljesen személyes dolog hogy kinek mi jön be az erõnlétéhez meg a megszokott pedálozási stílusához. Én pl. nem vagyok versenyzõ, de viszonylag edzett a lábam.
Ja igen, még valami. Ez városi bicajnak lett tervezve, szóval strapabíró és viszonylag terepálló, már amennyire egy egyeneskormányos outitól az elvárható, de magyar viszonyok közt nem ajánlatos utcán kinthagyni.
#6074
Írta 2009. december 13. - 21:34
Használható újat nem kapsz ennyiért.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#6075
Írta 2009. december 13. - 14:16
Milyen cangát javasolnátok? Föbb jellemzöim.:
-nincs és nem is szánok rá sokat.Max 50.000
-175 magas és 130 kilo vagyok.(nem röhög:D)
-Föleg meloba járnék vele(5km) meg a srácokkal járkálnék a játszotérig.
-azért régen szerettem ugratgatni a járdánál biztos nem álok meg felrakni a kerekeket.El kell birnia.
Ui: akinek konrét ötlete van egy mio550 gps-es pda-m van még cserere ráfizetéssel.
Elöre is köszi.
#6076
Írta 2009. november 28. - 19:50
#6077
Írta 2009. november 28. - 17:41
#6078
Írta 2009. november 28. - 17:33
inkább azt hogy a T2 hez célszerûbb kissé erõsebbnek lenni
Érdekes.Ki kellene próbálni mind a kettõt.
Ez alatt,hogy erõsebb ez mit takar?
#6079
Írta 2009. november 28. - 12:59
inkább azt hogy a T2 hez célszerûbb kissé erõsebbnek lenniAkkor ezt azt jelentené,hogy a T2-nek strapabíróbb technikája van?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6080
Írta 2009. november 28. - 12:52
A T1 elõl 48-38-28, hátul 12-24
A T2 elõl 52-42-30, hátul 11-25
Akkor ezt azt jelentené,hogy a T2-nek strapabíróbb technikája van?