Jelentkezz be Regisztrálj
Milyen bringát vegyek?
#10321
Posted 2006. March 14. - 09:35
de nézd meg még az Endroo által említett authort is illetve tán a kellysnek is van ilyen modellje....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10322
Posted 2006. March 14. - 08:58
kerekpar.hu kínálata ebben a kategóriában
author akik szintén elég jól nyomják a cross bringákat
#10323
Posted 2006. March 14. - 01:56
Valószínûleg így szabadulnak az elfekvõ készletekbõl. Összeraknak egy turmix-bringát. Nézd meg a tavalyi Merida katalógust, egy olyan bringát sem látszt benne. Mi a honlap címe?De pedig a vázra az volt írva hogy Kalahari, szombaton megnéztem megint. A hajtómüü meg Hollowtech-es, de közelebbit nem tudok, annyira azért nem néztem meg. Amúgy a Matts Special Edition V-ben Suntour villa van (legalábbis a honlapon), ebben meg Manitou Axel.
Annak Avid fékkarjai vannak, az általam látottnak meg XT fékváltókarja (ha jól emlékszem egyben volt a váltó a fékkel, de ez nem biztos).
Szóval nem Matts Special Edition V-t láttam, mert a váz Kalahari, de nem is Kalaharit, mert a felszereltsége egészen más. Legalábbis a honlapon nem láttam pont ilyen felszerltségüü bicajt. Ki érti ezt?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#10324
Posted 2006. March 14. - 01:37
Eddigi keresgélések, bringapróbák alapján eddig 3 esélyes van: Scott Sportster P3 (ez egy régi szerelem kompromisszumos változata), Merida Crossway 8800 (ennek az eleganciája tetszik, bár azt hiszem egy picit túl szigorúan néz ki), Dema Esperia (ezt nem kinevetni, noname ugyan, de nekem nagyon megtetszett, amennyire meg tudom állapítani, tényleg jó felszereltségûnek tûnik, no és meglepõen könnyû).
Nagyjából ezeket a bicikliket szeretném, ha véleményeznétek, illetve újabb ötletekre is fogékony vagyok, elsõsorban Merida vonalon. Azért csak itt, mert bár a Scott vonalon lennének még ötleteim, itt csak az egyszerûbb kategóriát tudom megfizetni, úgyhogy sok variációs lehetõség az alapötletemen kívül nincs. A noname - Dema - vonalon pedig biztosan nincs több járgány, ami szóba jöhet, de ez az egy tényleg tetszik, leginkább az egységes Deore cuccok és a meglepõen könnyû váz miatt.
A szívemhez, a felsoroltak közül a Scott áll a legközelebb (kb. 15 éve volt nálam néhány hónapig egy Scott bicó, ami valószínûleg egy egyszerû közép, vagy alapkategóriás Scott lehetett abban az idõben, de nekem maga volt a menyország és azóta valahogy ez a márka rögzült, mint mérce). Sajnálattal szembesültem azonban azzal, hogy ezek a biciklik már-már megfizethetlenek, legalábbis az igazán igényes darabok, úgyhogy jobb híján ezt a Sportster P3-ast néztem ki magamnak, elsõsorban ezzel kapcsolatban várnék véleményt. Igazából nem értek annyira a biciklikhez (1 bites felhasználó vagyok, bár naponta tekerek jó rég óta, de nem sikerült fejlõdnöm), hogy meg tudnám állapítani, hogy mennyire kompromisszumos megoldás ez a járgány, tényleg csak a neve cseng jól, és a felszereltsége pocsék, avagy nincs semmi gond a felszereltséggel, vegyem meg bátran, a mindennapi, de nem túl intenzív igénybevételt simán bírni fogja!?
A Merida Crossway 880 csak azért került bele a szórásba, mert ezt találtam olyan gépnek, ami nem nagyanyám Csepel bringájára emlékeztet, viszont nem is klasszikus monti. Ez utóbbiak, bár nagyon tetszenek, alapvetõen városi használatra nyilván nem praktikusak. A Merida úgy összességében tetszik, úgyhogy ha valaki tud ajánlani valami egyebet ebben az árkategóriában, ami olyan, mintha monti klón lenne, de valójában kicsit kényelmesebb áttétellel is bír, és nem olyan robosztus a váza, no és nem néz ki rajta bitang hülyén egy pár sárvédõ, azaz városba is tökéletes, akkor várom az ötleteket.
A Dema Esperia... (www.dema.sk) Hmmm... Hogy is szabadkozzak!? Nyilván nem említhetõ együtt az elõzõ kettõvel, nekem mégis szimpi. A kérdés, megkockáztatható egy totál ismeretlen jószág, még ha jó is a felszereltsége, vagy maradjak inkább a biztos jónál?
Na ezt jó bonyolultan sikerült leírni, de azért remélem érthetõ. Elõre is köszönöm a fejtágítást! N.
#10325
Posted 2006. March 13. - 11:41
Amúgy a Matts Special Edition V-ben Suntour villa van (legalábbis a honlapon), ebben meg Manitou Axel.
Annak Avid fékkarjai vannak, az általam látottnak meg XT fékváltókarja (ha jól emlékszem egyben volt a váltó a fékkel, de ez nem biztos).
Szóval nem Matts Special Edition V-t láttam, mert a váz Kalahari, de nem is Kalaharit, mert a felszereltsége egészen más. Legalábbis a honlapon nem láttam pont ilyen felszerltségüü bicajt. Ki érti ezt?
Az biztos, hogy ezért az árért, ránézésre, felszereltség alapján alázza a bikemag-ban legutóbb megjelent összehasonlító tesztben lévöö összes bringát.
Mod: Lehet hogy egy kalahari vázra rápakolták az elfekvööben lévöö XT alkatrészeket? Na de miért mindjárt két bringára?
Amúgy a Matts Special Edition V 249 ezer forintba kerül, legalábbis annál a két boltnál aminek a honlapján néztem, ez a bringa meg csak 182 ezerbe 260-as euróval számolva.
#10326
Posted 2006. March 12. - 12:40
Mert nem is Kalahari, hanem egy Matts Special Edition V, ami itthon is le van árazva.Ha valaki mostanában akar bicajt venni esetleg érdemes kinéznie bécsbe. Még tartanak a téli leárazások. Tegnap láttam 1200 valamennyirööl 700 euróra leárazva egy Merida Kalahari-t (ha jól emlékszem) Full XT-vel szerelve, Avid SD-5 fékkel, XT agyakkal, sajna nem figyeltem meg a hajtómüüvet, de ma lehet megint elmegyek a boltba, majd joban megnézem. Jagwire bowdenek, Manitu Axel villa, igen szépen nézett ki.
A bolt pedig a Gasometerben van.
A furcsa az, hogy a merida honlapján nem láttam ilyen felszereltséggel ezt a bicajt. Lehet, mégsem Kalahari?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#10327
Posted 2006. March 12. - 03:41
nem tudom van-e változás azóta
de a régi Agang (a narancsszín) az tökéletes lesz triál tanulásra
és yóóóó könnyû
Na ja sajna van változás, le lett gagyitva. Voltam a Author központi bemutatóban, a váz felsõ csöve is 4zet keresztmetszetû lett, nem néz ki rossszul, de nincs vízszintes becsúszópapucs (akárcsak az újdonság A-Gang DM (enduro kategória) -nek sincs ami számitásba jött a vételnél), a pedál nemtom miböl volt de szerintem müanyagbol, 119900 ba fájna. Hupikék meg fehérbelehet kapni, szal maradok a tavalyinál (nem a szinek miatt ... )
#10328
Posted 2006. March 12. - 01:41
Ja és mégegy: spanom egy montit akar venni 100e körül, eddig kinézett egy Kelly's magnust és egy Kelly's quartz-t. Vélemény?
No Phõnököm, nekem egy magnusom van! És csak ajánlani tudom ezt a bicajt! igaz még csak két hete van meg, de isteni!!
Nagyon jól megy, könnyû, kényelmes, és full deore!! na jó csak a fékek nem! Azok nem olyan jók, de le lehet cserélni...
A teló az egy SR Suntour xcp-75, ami szintén nem a legjobb, de azért elegendõ, fõleg kezdõként! Ha meg eltörnéd, amit nem hiszek, akkor lehet komolyabbat venni bele, mert a váz megérdemli!
Összesség nagyon jó kis canga!
#10329
Posted 2006. March 11. - 12:49
A bolt pedig a Gasometerben van.
A furcsa az, hogy a merida honlapján nem láttam ilyen felszereltséggel ezt a bicajt. Lehet, mégsem Kalahari?
#10330
Posted 2006. March 10. - 17:01
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10331
Posted 2006. March 10. - 16:56
#10332
Posted 2006. March 10. - 12:58
de a régi Agang (a narancsszín) az tökéletes lesz triál tanulásra
és yóóóó könnyû
#10333
Posted 2006. March 09. - 23:11
#10334
Posted 2006. March 09. - 23:05
#10335
Posted 2006. March 09. - 22:59
less rá ryan leech-re.
vagy kranked sorozat 4ik részére, talán szintén õ tolja, ~18 colos vázzal telóval
aki tud annak tökmind1 hogy milyen bringával megy
aki meg nem tud, az nem a bringától fog tudni.
#10336
Posted 2006. March 09. - 22:57
akkor tehát az ilyen alaptrükkökre jó ez ilyen alapvetõen dirtre készült bicó is?
bár ahogy emlékszem pxbõl is volt triálosított
és telóval pl nem gáz a triál? az a gangban gondolom alapban nem merevvilla van
#10337
Posted 2006. March 09. - 22:54
jól döntöttél.Igazábol még nem tudom hogy hova tovább ha mennek az alapok. Akarok egy strapabiro városi bringát, amivel nyugodtan lemehetek egy lépcsön, kisebb ugrásokat birja, ha már minden megy akkor sztem triál.. meg ha megunnám akkoris maradna egy faxa bicaj
végy ilyet, amit szeretnél. használod amire akarod, lépcsõzések, város, dh ahogy szeretnéd, megtanulsz pedálból ugrani, és amelyik a legjobban tetszik Neked, arra élezed ki a késöbbiekben a dolgokat. elsõre kifejezetten egy szakágra való bringát venni nem szabad, hisz még nem is tudod késõbb milyen téren akarod csinálni, és hogy örömbringázni akarsz e, vagy tényleg komolyan belemászni a sportba
jó döntés!
#10338
Posted 2006. March 09. - 22:54
#10339
Posted 2006. March 09. - 22:52
#10340
Posted 2006. March 09. - 22:52
mindig megtudok újakat ezen a fórumon:)de ahhoz nem ilyen magellan tucana etc bicókra van szükség? én a camponánál olyanokat láttam..
azok másfajta felépítésû bicók mint az ilyen a gang félék.. legalábbis látszatra
más geo, singlespeed, felnik, gumi stb
less rá egy trial 2k1-re, úgyis szereted a magellánokat.
váltó van. felnik erõsség függvényében változnak, ki mit szeret, bármit lehet. gumik is amire épp futja triáléknak.
csak van aki megteheti h vegyen triálbicót, van aki meg nem is akar, mert bringázni is szeret, ezért kompromisszumokat köt. kevésbbé triálváz, de legalább halad is vele.