Jelentkezz be Regisztrálj
Milyen bringát vegyek?
#9281
Posted 2007. March 22. - 10:29
#9282
Posted 2007. March 22. - 08:35
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#9283
Posted 2007. March 21. - 23:08
Hello, szerintem vegyel egy vagy ket bikemagot es nyalazd at, hogy kicsit kepbe kerulj, bicok/arak/stilusok/alkatreszek/miegymas.Helló srácok!
pár napja érdeklõdtem, hogy AM felhasználásra milyen bringa lenne a legjobb 100 eFt környékén. Vmelyikõtök a Merida Hardy-t ajánlotta. Tök jó, meg minden, de ez egy dirt bicó. Nem lesz ezzel nagyon kellemetlen felfelé menni, vagy egyáltalán csak úgy kerekezni? Egyáltalán van ezekben olyan hosszú nyeregcsõ, amit egy egészséges magasságig fel lehet húzni, ha épp arról van szó?
Ja és izé, mi az a dirt? gyakorlatilag szlalom ugrálással fûszerezve? El se t'om képzelni...
Vagy hasznald a netet...
#9284
Posted 2007. March 21. - 21:01
pár napja érdeklõdtem, hogy AM felhasználásra milyen bringa lenne a legjobb 100 eFt környékén. Vmelyikõtök a Merida Hardy-t ajánlotta. Tök jó, meg minden, de ez egy dirt bicó. Nem lesz ezzel nagyon kellemetlen felfelé menni, vagy egyáltalán csak úgy kerekezni? Egyáltalán van ezekben olyan hosszú nyeregcsõ, amit egy egészséges magasságig fel lehet húzni, ha épp arról van szó?
Ja és izé, mi az a dirt? gyakorlatilag szlalom ugrálással fûszerezve? El se t'om képzelni...
#9285
Posted 2007. March 21. - 10:44
Na, váz, kormány csapágy és elsõ váltó is megvan, így 295 környékén tartunk, alakul... Még azt nem tudom, hogy LX-e monoblokkoshoz maradhat-e az integrált 44/32/22es Truvativ hajtómû; utánalesek...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#9286
Posted 2007. March 21. - 00:50
Szintén V fék van hátul, szintén mindenre elég (3 felületõ pofával sárban és esõban is (szinte) azonnal fog)... de új gépen hátra inkább egy BB5 lassítóféknek, meg még jobb a sártûrés, meg nem kopik a felni, ééés szebb disces felnit rakhatok rá, és majdnem annyiba kerül mint egy nomrális V fék...
igen végülis én is azért nem váltok, mert:
- új agy kéne, és akkormár új felni szal új hátsókerék
plusz ugye az új fék (én mondjuk vmi használt hidrot nézegetnék az apróba)
de mivel a vfék mindent megfog tök feleslegesnek érzem 30k kidobását az ablakon
#9287
Posted 2007. March 21. - 00:32
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#9288
Posted 2007. March 20. - 23:59
BB7em van most, ki van csukva az ennél nagyobb fékerõ - pedig csak 160as és 95 kilót kell lassítania.
Utánajártam a bowdenesek hátrányainak, és mikor mondtam hogy ez se meg ez se jellemzõ morogtak hogy jóvan', azé' mer' ez bébéhét. Jó bowdennel nem nyúlik, jól adagolható, erõs, igénytelen, sár nem eszi a pofákat... szal én nagyon szeretem. És nem rajtam mosolyognak mikor nagyobb hõmérséklet ingadozáskor (tavasz) a hátsó fék fog, mert még kéne reszteni az olajból, stb )
Szal légtelenítést, szimeringeket, fincsi elszökõ csavarokat és a többik meghagyom másnak ! (azóta kopik az elsõ gumim mióta BB7 van elöl )
LX agyak korrektek? Mert van mikor ezeket meg XTket is szídják hogy a súlyra mentek a tartósággal szemben; elsõ agy az ami most nekem is van, ez viszont nem egy fillingrán darab . De még utánajárok alaposabban is ennek...
nyilván mindenkinek más jön be.
nekem bb5-öm volt de a mostani hidrás xt-hez képest azért ég és föld.
ránézek a fékre és mûködik és nem kell tépnem (én is 100kg körül vagyok).
nekem nagyon bejött a csere
(hátra meg nekem bõven elég egy lx v-fék, simán blokkol az is mindent)
#9289
Posted 2007. March 20. - 23:18
én az avid mech helyett deore hidrát vennék (a mostanit)
sok helyen lehet akciósan kapni kb 20e/db.
a másik hogy sztem b+ agyak helyett xt vagy lx agyak.
annyiért mint amennyit leírtál.
jóval jobb fékerõ sztem
BB7em van most, ki van csukva az ennél nagyobb fékerõ - pedig csak 160as és 95 kilót kell lassítania.
Utánajártam a bowdenesek hátrányainak, és mikor mondtam hogy ez se meg ez se jellemzõ morogtak hogy jóvan', azé' mer' ez bébéhét. Jó bowdennel nem nyúlik, jól adagolható, erõs, igénytelen, sár nem eszi a pofákat... szal én nagyon szeretem. És nem rajtam mosolyognak mikor nagyobb hõmérséklet ingadozáskor (tavasz) a hátsó fék fog, mert még kéne reszteni az olajból, stb )
Szal légtelenítést, szimeringeket, fincsi elszökõ csavarokat és a többik meghagyom másnak ! (azóta kopik az elsõ gumim mióta BB7 van elöl )
LX agyak korrektek? Mert van mikor ezeket meg XTket is szídják hogy a súlyra mentek a tartósággal szemben; elsõ agy az ami most nekem is van, ez viszont nem egy fillingrán darab . De még utánajárok alaposabban is ennek...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#9290
Posted 2007. March 20. - 20:38
OFF
Csak van egy pöpp gond: XT kónuszos, B+ iparis Utóbbihoz évekig nem kell nyúlni és teljesen jók is.
ON
ott a pont. valamiért country discre gondoltam
de a féket azt tartom
#9291
Posted 2007. March 20. - 20:21
OFFa másik hogy sztem b+ agyak helyett xt vagy lx agyak.
annyiért mint amennyit leírtál.
Csak van egy pöpp gond: XT kónuszos, B+ iparis Utóbbihoz évekig nem kell nyúlni és teljesen jók is.
ON
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#9292
Posted 2007. March 20. - 20:18
sok helyen lehet akciósan kapni kb 20e/db.
a másik hogy sztem b+ agyak helyett xt vagy lx agyak.
annyiért mint amennyit leírtál.
jóval jobb fékerõ sztem
#9293
Posted 2007. March 20. - 12:04
FSR XC-t egybe kéne kicsengetni, ha még megvan az 1 db, fékek 35, teló 50 (mert sztem nem az igazi bele az Axel Comp), gumik+nyereg 10, az 360, mínusz amennyiért el tudom adni a telót (20). Ééés akkor már szúrná a szemem a v fékes felni, akkor azt is cserélném. Ha több részletbe veszem a cuccokat legalább nem kell eladnom/beszámíttatnom a másikat, mert beszámítani sem tudnak felénk mindent - pl rugóstagot tuti.
Másik verzió a Scutum rugóstag és fék cserével (meg stucni meg nyereg meg külsõ), amivel kijönne kb 290 körül; de akkor a Fischer váz az (elvileg) jobb.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#9294
Posted 2007. March 20. - 11:55
#9295
Posted 2007. March 20. - 11:29
Váz+rugóstag nyeregcsõ bilincs 120K
telónak Tora, elvileg rugós érzékenyebb, akkor TORA 318 U-Turn Disc 50K (ha levegõs akkor TORA 302 SoloAir)
Hátra BB5 Clean Sweepel, elölre BB7 185 Clean Sweepel 35K
Fékváltókar ... hááát ez jó kérdés, sima Deoreok 12K
Elsõ váltó LX 5,5K, hátsó váltó LX 10K (sram megoldások is érdekelnek, jobb sártûrésûnek néznek ki, ill a számos váltófokozat kijelzés is jobban tetszik, de nem ismerem õket...)
Truvativ '06 Firex SL GXP 44-22T integrált hajtómû 22K
pedál Wellgo WAM-A52 platform, ipari csapágyas 6K vagy BikePositive A18 BMX/DH cserélhetõ tüskés 2,5K
hátsó sor Sram 7.0 (PG-970) 9s 6,5K
lánc Sram PC-971 4K
Rigida Disc Bull ×2 12K
B+ Travel disc elsõ agy 8K B+ Trance hátsó agy 15K
Küllõk... még passz... 3K?
gumik 6K (másnem Black Jack 2,1)
kormány BikePositive Rising Fat 660mm/30mm/25,4mm 2K
Ritchey Logic Comp 2 csavaros +/-5fokstucni 3K
szarv BikePositive BEF2 2K
BikePositive Ride 06 nyeregcsõ 2,2K
nyereg BikePositive (selle r.) Contour Gel Xsenium 4,2K
markolat RitcheyTGV 95mmv 125 mm 1,2K
bowdenek 2K
Ez 330K
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#9296
Posted 2007. March 20. - 01:19
#9298
Posted 2007. March 19. - 23:10
pl tavalyi polaris.....vagy vmi használtatmilyen bringát vegyen hawerom 80 ezerért terep,dombok,sár...kezdõnek lenne,kb85-90 kilo a gyerek
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való