Jelentkezz be Regisztrálj

Milyen bringát vegyek?
#8521
Posted 2007. December 08. - 19:30

#8522
Posted 2007. December 08. - 19:18

151 cm ,szal csak is a nõi vázasok ill. az ejtett vázas gépek jöhetnek számításba..
kb. 120 ezer HUF a határ.. ki mit tanácsol?
ui: nem baj,ha szép a színe;)
#8523
Posted 2007. November 16. - 23:25

#8524
Posted 2007. November 15. - 20:05

hát a felszerelést nézve nekem enduro-nak tünik, de ha vigyázol rá akkor birni fogja, dõt biztos, egész jó felszereltségû
Köszi! Annyit szeretnék még kérdezni, hogy csak L-es vázméret van. Az én magasságomhoz ez viszonylag megfelelõ?
#8525
Posted 2007. November 15. - 19:05

Sziasztok!
Ezzel a bringával kapcsolatban szeretnék infót kérni: http://www.eternity....uck-model-2007/
Én kb 185-190 cm és 95-100 kg vagyok. Light-osabb freeride-ra kellene. Ez nem a rendes ár, leakciózva van máshol kb 230000 ft környékén. Tapasztalatokat, tanácsokat kérnék!
Elõre is köszönöm!
hát a felszerelést nézve nekem enduro-nak tünik, de ha vigyázol rá akkor birni fogja, dõt biztos, egész jó felszereltségû
#8526
Posted 2007. November 15. - 18:58

Ezzel a bringával kapcsolatban szeretnék infót kérni: http://www.eternity....uck-model-2007/
Én kb 185-190 cm és 95-100 kg vagyok. Light-osabb freeride-ra kellene. Ez nem a rendes ár, leakciózva van máshol kb 230000 ft környékén. Tapasztalatokat, tanácsokat kérnék!
Elõre is köszönöm!
#8527
Posted 2007. October 22. - 16:15

#8528
Posted 2007. October 21. - 16:44

Ok, nem, nem.
Ismerõsé, 1.5 hete még megvolt, most nem tudom. Holnap rákérdezek, ha gondolod.
OK Köszi ha van képed rola küld el mail ban
Ne felejtsd! "Csak a táv és a lendület változik, az élmény marad."
#8529
Posted 2007. October 21. - 16:39

Ismerõsé, 1.5 hete még megvolt, most nem tudom. Holnap rákérdezek, ha gondolod.
#8530
Posted 2007. October 21. - 16:24

Tudok 230-ért egy ultegrás CUBE-ot. 0 azaz nulla kilóméteres. 105-ös kerékkel.
talán belefér ! tied ? képet tudsz küldeni ?
Ne felejtsd! "Csak a táv és a lendület változik, az élmény marad."
#8531
Posted 2007. October 21. - 16:21

#8532
Posted 2007. October 21. - 16:12

#8533
Posted 2007. October 21. - 16:08

200 000 ft bol vki tud ajánlani országuti kerékpárt 2006-2007 est, min 105 ös szett lehetöleg !
vagy valamien külföldi oldalt ahol vannak jó áron !
elöre is kösz
Ne felejtsd! "Csak a táv és a lendület változik, az élmény marad."
#8535
Posted 2007. October 20. - 21:46


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8536
Posted 2007. October 20. - 17:33


Váz tömege miatt nem aggódtam (az könnyû

Mindenestre készlett a gépsárkány, gondolom iszonyat kíváncsi mindenki

ez lett:
-Merida Matts HFS 66 16" (fekete, v-fékkel már nem használható)
-Manitou Skareb Comp '05 (TCP-s, rugós-levegõráfújásos)
-B+ ny.csõ B+ nõi sportos kényelmes nyereg
-Deore M510es fékváltóka
-octalinkes Alivio hajtókar lett
-Ritchey Comp 100/6 os stucni
-pedál vmi könnyû, jó sártûrésû, (középen is)tüskés; klipsszel használható darab lett,
-BB5 160 elölre/hátra
-Excavadert 2,1 Compot összejött, köszi Rémhörcsögnek érte
-Mach 1 2.3 disc 36 lukas fekete felnik
-B+ Country disc agyak
-Sram PG950es 9es 11-34es sor
-Sram PC951es lánc
-halálfejes szelepsapka mint húgomnál elmaradhatatlan kellék





"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8537
Posted 2007. October 18. - 22:24

. Én az 1992-es LX szettet 7 évig nyúztam.
off
a mostanit nem fogod

on
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8538
Posted 2007. October 18. - 22:18

1× megírtam jó hosszan a választ de elszállt a post, most egy rövid változat:
-Elég olcsó volt a Deore/sor, évi 1000-1200Km mellett normálisan kenve nem lesz érezhetõen drágább fenntartani.
-Igen, azrt is vettem ezt a vázat meg így tfékkel került ugyanannyiba mint a másik került volna v-fékkel, de ez még könnyebb is.
-Tudom a hajtómû gyenge láncszemnek számít, de így is majd 20al lógtam túl a keretet.
-Egy éve van tfékem, tudom mi a különbség, és ismerem a BB5-BB7et is. Te is? (fémes betét)
-Tudom hogy a WCS a profibb cuccok a ricsinél, de magasról tojok rá, q***a nem érdekelnek a feliratok, ahogy húgomat sem mert nem ért hozzá. Sem bicikliknél, sem fényképezõknél, sem számítástechnikában, sem audiotechnikában nem érdekelnek a feliratok; **censored**.
-Nem hiszem hogy Sakreb szintû telóval toltad 90körül, illetve szted ez rosszabb lesz? Pláne a hajtómûbõl rettentõ sokat fogok érezni az õ erejével/súlyával(+klipsszel). Erre is gondolj...
Akkor meg minek túllihgeni.
Most szerezetem az egyik barátomnak egy Colombus CroMo csövekbõl összerakott Pinarello monti vázat full deore DX szettel, Avenir kerekekkel 15000Ft-ért. Minden mûködik rajta, alig használták. Én az 1992-es LX szettet 7 évig nyúztam.
#8539
Posted 2007. October 18. - 01:37

Szerintem(!) kb 55-56os kell, de ki kell próbálnod, blabla:)
60-90ért már elég jókat kapni. pl: http://piacter.bikem...ct=87264&cat=56
Mondjuk ez futárkodni lehet hogy már túl jó. (gondolok arra hogy ellopják)
Arra kell ügyelni hogy jó állapotban legyen:) Ne legyen a villa, váz elhajolva minden mást tudsz cserélni.
PAPA köszi a tanácsot megvettem, zsírkirály a gép, mindenki betérdelt neki hehe a hegyre fölmegy magátol
TE VELEM VAGY!
#8540
Posted 2007. October 09. - 20:22

Erre is gondolj...
Kicsit lol, hogy a váz tömege miatt aggódsz, mikor simán felteszed a rugós nyeregcsövet pl.
Használtam Avid tféket, pont 2006-ban. Csak 2 versenyenként koptak el a betétek, szóval nem gyõzött meg, ami az idõjárástól függetlenséget illeti. Skarebet meg inkább hanyagolnám. Kb. fél évet bírt alattam, még '05-ben. Ehhez képest többet vártam. Azóta mivel jó telóra nincs keret, marad a merev. Nem mondom, hogy húgodnak rossz lesz a Skareb, nem tudhatom. Lehet neki tökéletes lesz. Csak még mindig furcsa nekem az összeállítás. Néhány szempontra nem is gondolnék, de szívesen tanulok nálam szélesebb látókörûektõl.
Természetesen merevvel volt 90 (teljes költség kb. 110) a Pyxis.
Race, no Rest!