Fitre don írt tavaly szép szövevényeket, az ő beállításai tök jó kiindulási alapok, nem versenyzősre, hanem "allrounderre" veszi a figurát. Szóval komfort előnyben, de haladni is lehessen vele.
Sajnos nem fogom tudni linkelni a kommenteket, de elég jó útmutató volt, képekkel illusztrálva.
Amit én fontosnak érzek, hogy ha alsó fogásban hajlított könyökkel fogod a kormányt, akkor se érezd azt, hogy mélyen vagy, s ne érezd nyújtózkodásnak. Felső fogásban meg komfortosan, de sosem nyújtott könyékkel, hanem szépen hajlítva, lazán. A kezeden nem támaszkodsz, a súlyod jórészt az ülőgumókon nyugszik, a karjaid kormányoznak-váltanak-fékeznek, de nem támasztanak.
A nyeregmagasságot jól be kell lőni, sajnos, a zemberek 90%-a túl magasan ül, ami miatt hosszúnak-távolinak érződik a gép eleje, s kényelmetlennek az alsó fogás.
Én mindenképp a kisebb vázat venném, mert egyrészt bitang mennyiségű távtartóval adják a bringákat-vágatlan villanyakkal, másrészt, kisebb méretnél tudsz kompenzálni, míg, nagynál az életben nem jutsz közelebb a kormányhoz legális módokon.
Inkább kisebb vázhoz plusz 10mm távtartó, mint nagyobb vázhoz a rövidebb stucni.
Plusz kisebb vázon jobban rugózik a nyeregcső