Jelentkezz be Regisztrálj
Milyen bringát vegyek?
#5241
Posted 2010. May 24. - 08:32
Tapasztalat, vélemény a Kona Dew Drop-ról?
Sajnos nem tudom kipróbálni, de meg se tudom nézni. Jó kis haladós gépnek tunik, csak kicsit félek a gornyedos uléspozitól. ezt úgy értem, hogy városban OK, de egy hétvégi tekergésre kényelmes még a bicó?
Koszi elore is.
#5242
Posted 2010. May 23. - 17:05
#5243
Posted 2010. May 23. - 16:59
Ker
#5244
Posted 2010. May 23. - 16:54
Végre egy bölcs ember. Acélvázas országúti nem jöhet szóba?
Hát, igazából mivel régen montiztam, meg úgy szeretek lendületesen közlekedni (bunny járdára föl-le), ezért inkább a megszokott üléspozícióhoz-stílushoz ragaszkodnék, meg az egyenes kormányhoz. Akármennyire is céleszköz, mert a közlekedés az nem sportcélú felhasználás, de nekem az is bicajozás, nem tudom másképp, és mint ilyen fontos hogy a bicajra szívesen üljek föl, meg illeszkedjen a stílusomhoz
#5245
Posted 2010. May 23. - 16:36
Sziasztok!
Gondolkozom egy városi bringa építésén, amit arra használnék, hogy mindenhova azzal menjek, tehát szempont az igénytelenség és legyen is minél gagyibb, hogy ne lopják el, meg ott merjem hagyni, de a sportosság is hogy azért ne 20 kiló legyen, meg szívesen nyomassam vele, mert városban se nagymami tempóban szeretek közlekedni, szóval egy ezer éves schwinn csepel nem játszik
Tudnátok szempontokat mondani, mik számítanak?
Én amikre eddig gondoltam: valami cr-mo váz, mert kényelmesebb, merev villával, valami 3 vagy 7 seb. shimano agyváltó, sárvédõk, nem gyorszáras kerekek stb. Meg valami jó lakat.
Szerintetek mik számítanak még?
Végre egy bölcs ember. Acélvázas országúti nem jöhet szóba?
#5246
Posted 2010. May 23. - 16:32
Gondolkozom egy városi bringa építésén, amit arra használnék, hogy mindenhova azzal menjek, tehát szempont az igénytelenség és legyen is minél gagyibb, hogy ne lopják el, meg ott merjem hagyni, de a sportosság is hogy azért ne 20 kiló legyen, meg szívesen nyomassam vele, mert városban se nagymami tempóban szeretek közlekedni, szóval egy ezer éves schwinn csepel nem játszik
Tudnátok szempontokat mondani, mik számítanak?
Én amikre eddig gondoltam: valami cr-mo váz, mert kényelmesebb, merev villával, valami 3 vagy 7 seb. shimano agyváltó, sárvédõk, nem gyorszáras kerekek stb. Meg valami jó lakat.
Szerintetek mik számítanak még?
#5247
Posted 2010. May 23. - 16:10
a válaszokat elõre kösz.
Petya
#5248
Posted 2010. May 23. - 11:20
Hi!
Elgondolkodtam új bringa vásárlásán. 90%-ban aszfalton járok a jelenlegi magellan hydrammal (2006-os modell talán, alu váz, teló nélkül). Két éve vettem 40ért ujonnan. Ezen most cserélni kéne hajtómüvet, fogaskoszorút, láncot, elsõ váltót, nyerget, markolatot, na meg kéne rá teló is, mert az nincs, a hátsó váltó talán még elmegy. Kérdés hogy megéri e erre költeni, vagy vegyek inkább egy új cross trekking gépet ???
a felhasználás abszolut egy cross/trekkinget indokolna. de azért ezt felújatin tán még mindig olcsóbb. kopóalaktrészt (lánckerekek, lánc, fékpofa)az újon is cserélni kell idõvel.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5249
Posted 2010. May 23. - 11:03
#5250
Posted 2010. May 23. - 10:16
#5251
Posted 2010. May 23. - 01:30
Elgondolkodtam új bringa vásárlásán. 90%-ban aszfalton járok a jelenlegi magellan hydrammal (2006-os modell talán, alu váz, teló nélkül). Két éve vettem 40ért ujonnan. Ezen most cserélni kéne hajtómüvet, fogaskoszorút, láncot, elsõ váltót, nyerget, markolatot, na meg kéne rá teló is, mert az nincs, a hátsó váltó talán még elmegy. Kérdés hogy megéri e erre költeni, vagy vegyek inkább egy új cross trekking gépet ???
#5252
Posted 2010. May 19. - 20:19
#5253
Posted 2010. May 19. - 13:17
Ha valaki országúti túrázáshoz keresne biciklit, akkor mit ajánlanátok neki? Olyasmi kéne, mint egy trekking, csak sportosabb kivitelben. Tehát egy országúti kerékpár sárvédõvel és csomagtartóval. Egyedül a Trek 520-at találtam, ami tökéletesen lefedi ezt a kategóriát. Más gyártóknak miért nincsenek hasonló bringái a termékpalettán?
kona sutra
konaworld
honky
konaworld
konaworld
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5254
Posted 2010. May 19. - 13:00
#5255
Posted 2010. May 19. - 01:08
Sziasztok!
Nem, a trekking semmiképp nem jó nekem annál durvább dolgokra használom a bicót. Max. 120.000-et szánok rá. A 150.000 Ft-os Genesist már 120.000-ért is el lehet vinni, a Meridát pedig 108.000-ben számítaná meg a srác. Ez alapján viszont asszem a Genesis a legjobb vétel. Deore/XT váltók, hidraulikus tárcsafék (Tektro), a teló Rock Shox Dart 2 (talán ez a leggyengébb láncszem) és állatul néz ki. A Merida is, de ez a Genesis sztem sokkal jobb vétel.
Szerintetek?
Üdv mindenkinek!
Ha 120-ért meg tudod venni, akkor az tényleg jó vétel
"just chillin killin"
#5256
Posted 2010. May 18. - 22:38
Nem, a trekking semmiképp nem jó nekem annál durvább dolgokra használom a bicót. Max. 120.000-et szánok rá. A 150.000 Ft-os Genesist már 120.000-ért is el lehet vinni, a Meridát pedig 108.000-ben számítaná meg a srác. Ez alapján viszont asszem a Genesis a legjobb vétel. Deore/XT váltók, hidraulikus tárcsafék (Tektro), a teló Rock Shox Dart 2 (talán ez a leggyengébb láncszem) és állatul néz ki. A Merida is, de ez a Genesis sztem sokkal jobb vétel.
Szerintetek?
Üdv mindenkinek!
#5257
Posted 2010. May 18. - 15:28
Eldöntheted, hogy stílusos klasszikus, vagy modernebb nyúzógépet veszel.
Sõt használt alkatrészekbõl még építeni is tudsz igazán hozzád passzolót.
#5258
Posted 2010. May 17. - 21:51
Aztán sok ezret bele !
Avval nem lesz hiba....nyomom kegyetlenül. Az elsõ komoly beavatása szilvásvárad lesz:)
#5259
Posted 2010. May 17. - 20:48
Sziasztok, szeretnék áttérni mountain bikeról városi/országúti biciklire. Múlthéten törtem össze az eddigi kerépkáromat és a szervízben ajánlottak egy felújított versenybiciklit, amirõl nem tudom megítélni, hogy a 60000 Ft irányár reális e, csatoltam pár fotót, hátha segít. A válaszokat elõre is köszönöm!
Ebben mi kerül 60 ezerbe??? Csak én látom úgy vagy tényleg MTB fogaskeréksor és agyak vannak rajta?