Köszi, én is így vagyok vele, 1 cm ide vagy oda és ugrik egy méretet. Jó tudni, hogy 174 cm-re jó az S méret, mert én kisebb vagyok 172 cm (sõt már megyek össze:-)), így marad nekem is az S méret.
Milyen a bringa?
Röviden: állat
Hosszabban:
Az elõzõ Kross Hexagon V4-es bringámhoz (70k huf) tudom mérni, mert más gépen csak az elõzõ évezredben tekertem...
Terepen még nem próbáltam mert féltem szegényt a sártól (szerintem a Szilvás maraton után fogok kigyógyulni ebbõl
)
1. Súly: fényévekkel könnyebb, nem is gondoltam volna, hogy 3kg ilyen sokat számít... nagyon megérezni ezt a különbséget.
2. Villa: bõ 1kg-mal könnyebb mint az elõzõ Suntourom, eddig még nem nagyon próbáltam terepen, de szépen mozog, kormányról lockolható... lockolt állapotban is mozog valamennyit ha kiállok a nyeregbõl, de gondolom ezen lehet javítani ha jobban felfújom.
3: Váltók: az elõzõ Acera váltómhoz képest hatalmas javulás az XT. Gyors, pontos és kevésbé allergiás a meredek emelkedõkön történõ váltásra...
4: Futás: irtó robbanékony, nagyon gyorsan ki tudok lõni vele... egyedük ami furcsa, hogy nehezebben tudom egykerekezéshez kiemelni az elsõ kereket, még nem jöttem rá miért... Lefelé iszonyat jól gurul, az elõzõ bringámmal meg kellett izzadni ha 50 felé akartam menni még slick gumikkal is, ezzel viszont ugyanott simán 60-on vagyok a vastag nobynic/rocketron párossal is.
5: Fék: itt is elég nagy a kontraszt az elõzõ v-fékemhez képest... azt vettem észre, hogy itt többet használom az elsõ féket is mert valahogy nem annyira durva, jobban lehet szabályozni... Így sokkal nagyobb a fékerõ is, gyorsabban meg tudok állni ha necces a helyzet. Persze ott motoszkál bennem, hogy mivan ha menetközben valami csoda folytán elfolyik a fékolaj, de ebbe jobb nem belegondolni...
Szóval 3 hét után eddig nagyon meg vagyok elégedve, bár akkor tudnék hitelesebben értékelni ha az elõzõ bringám nem 3 kategóriával gyengébb lett volna...
Bocs ha bõ lére eresztettem a mondandóm, jó választást!