A stop táblát magadtól mesélted el vagy a nõ mondta? Mert így van rá esély hogy 50-50re hozzák ki és egyikõtök sem kap pénzt. Te egyedül biztos nem leszel hibás.
Stop táblánál való nem megállás, nem befolyásolja az esetet.
A stop táblát magadtól mesélted el vagy a nõ mondta? Mert így van rá esély hogy 50-50re hozzák ki és egyikõtök sem kap pénzt. Te egyedül biztos nem leszel hibás.
A sebesség mindent megold.
nézz utána, hogy a lakásbiztosításotok erre nem terjed-e ki.Ha én leszek a vétkes, akkor egy félig szétbombázott (asszem) ford-ot ki kell fizetnem. Szép lenne...
További fejleményekrõl késõbb...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
Emlékszel mit mondtam neked, mikor Parti Contiról => Schwalbe-ra váltott ... ezt a két fajta gumit nem lehet ugyan olyan nyomáson használni (még UST-ben sem). A fecske oldalfala gyengébb ezért nagyobb nyomás kell bele.
Na ez volt Parti Lúzer díja ....
Jobbulást drusza!
Az amit õ nem tud.
Addig jár a korsó a kútra míg el nem törik.
A VK futam pont rossz példa. Ott a súly a lényeg. Ja és Parti tavaly, emlékszel? Ha valaki kimegy a hegységbe bringázni szerinted szeretné kockázatani folyamatosan a defektet? Nem. Ráadásul a Velencei-hegység tele van gumiszaggatós ösvényekkel.
Sajnos nem tudok csatlakozni.
A 2 hónapja szétvert térdem eléggé megviselte a karambol.
A többi csak csúnya és véres sérülés.
Reggel munkába menet egy autós erõsebbnek bizonyult nálam. Parkolásból kikanyarodott, én meg átrepültem a motorházon. Én megúsztam pár komolyabb zúzódással, az öreg Puch bringám viszont totálkár. Váz, villa, kerék, kormány kuka.
További beszámoló késöbb.
Bé
Sajnos nem tudok csatlakozni.Sajnálom. Mennyire komolyabbak a zúzódásaid? Hétvégi balatonkörre tudsz azért jönni?
Szombat reggel 7-kor indulunk Veszprémböl, de most felmerült, hogy átrakjuk vasárnapra az idõjárás miatt.
Azért viszonylag szerencsésen megúsztad. Ha tényleg csak úgy kijött eléd akkor egyértelmû lesz a döntés.
Reggel munkába menet egy autós erõsebbnek bizonyult nálam. Parkolásból kikanyarodott, én meg átrepültem a motorházon. Én megúsztam pár komolyabb zúzódással, az öreg Puch bringám viszont totálkár. Váz, villa, kerék, kormány kuka.
További beszámoló késöbb.
Bé
Persze. Jegyzõkönyv, helyszínelés, stb.
Eljárás indult, mert a nõ nem ismerte el a dolgot, mondjuk a baleset helyszíne elõtt úgy 50-100 méterre én nem álltam meg egy stop táblánál, bár kétlem, hogy ennek lenne bármi köze az elém kanyarodásnak.
1-2 hónap az eljárás menete.
Nem mondtak a rendõrik semmit, csak részletesen kikérdeztek.Meglátjuk hogyan döntenek.
A sebesség mindent megold.
Rendõrt hívtál?
Reggel munkába menet egy autós erõsebbnek bizonyult nálam. Parkolásból kikanyarodott, én meg átrepültem a motorházon. Én megúsztam pár komolyabb zúzódással, az öreg Puch bringám viszont totálkár. Váz, villa, kerék, kormány kuka.
További beszámoló késöbb.
Bé
A sebesség mindent megold.
De az biztos, hogy elõtte meg kell tanulni lefelé menni, és nem odaverni mindenhez a bringát!
Egy része igaz, az, hogy erõsebb az oldalfala, mert van rajta egy butil vagy nyomás záró réteg ... vagy minden VK és VB futamon eldefektel az összes rájder és csak az nyer aki UST-vel megy? (most magam ellen beszélek, de az élet jópárszor igazolta, hogy az UST light életképes)
A sebesség mindent megold.
sziasztok hétvégi tekerészre valaki?
esetleg a gumikból nem a super hiper verziót megvenni hanem pölö Buruczkinál is lehet látni hogy performance verziót használ ami valamivel nehezebb ezért az anyag is több benne de sztem ha olyan 2,5 bár környékén használod az még viszonylag alacsony nyomás meg talán felütés sem lesz
amúgy én belsõs 2,1es Nobby Nicet használtam 2,3 bár nyomáson belsõvel ütöttem vágtam és nem lett defektem soha, sõt még szezon elején versenyen is azzal mentem:)
Urak!
Mi a véleményetek?
Gettó tyúkbél rendszer készítése mellett döntöttem hála a sok szemétláda szúrt és felütéses lik miatt.
Szerintetek jó a hagyományos külsõ gumi vagy mindenképp legyen tubeless?
Tejbõl mi a javaslat/tapasztalat?
(Mavic XC 717-es felniken gondolkodom... )
Ha alacsony nyomáson fogod használni akkor a felnit fogod szétverni és ugyanúgy ki fog szakadni a külsõd, mint a belsõs rendszernél. Az igazi tubeless külsõk elõnye, hogy vastag az oldalfaluk és ezért lehet õket alacsony nyomáson használni, szóval nem azért nem kapsz velük felütéses defektet mert nincs belsõ, hanem azért mert erõs az oldalfal.
Óóóó...
Akkor kénytelen leszek valami komolyabb köpenyt vásárolni.
Óóóó...
Akkor kénytelen leszek valami komolyabb köpenyt vásárolni.
Ha alacsony nyomáson fogod használni akkor a felnit fogod szétverni és ugyanúgy ki fog szakadni a külsõd, mint a belsõs rendszernél. Az igazi tubeless külsõk elõnye, hogy vastag az oldalfaluk és ezért lehet õket alacsony nyomáson használni, szóval nem azért nem kapsz velük felütéses defektet mert nincs belsõ, hanem azért mert erõs az oldalfal.
Urak!
Mi a véleményetek?
Gettó tyúkbél rendszer készítése mellett döntöttem hála a sok szemétláda szúrt és felütéses lik miatt.
Szerintetek jó a hagyományos külsõ gumi vagy mindenképp legyen tubeless?
Tejbõl mi a javaslat/tapasztalat?
(Mavic XC 717-es felniken gondolkodom... )
A sebesség mindent megold.