Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

2006 - Újdonságok

- - - - -

  • Lezárt topik Lezárt topik
1609 hozzászólás a témában

#41
iljicS

iljicS

    zsonglõr

  • fórumtag
  • 6.613 hozzászólás
Csak az a baj, hogy másfeles a fejcsöve...

Mer' egy állat vagyok !

Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.


#42
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
demo 7. azaz valszeg 7'. azaz 17.78 mm. azaz egy kis fr gép az áldozat, valszeg a sok hegesztést a súly kordában tartásáért spórolták ki, így kaptak egy könnyû, nem vészesen sokat mozgó bringát szimplavállas villához..:)
nekem még tetszene is kisbringának:)

#43
F1

F1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 422 hozzászólás
Az a demo tényleg új,bár ránézésre ebbõl is kispórolták az agyonkovácsolt részeket és helyette csöveket raktak bele mint az új Bighitben.A hátsó keréknél az FSR felirat alatt is szemre kevés az a két kis "nyúlvány"amivel az alsó láncvilla forgáspontjához csatlakozik.Persze õk biztos jobban értenek hozzá mint én de a régihez képest sztem rosszebb lett.
NO OFF,USE SEARCH

#44
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

az h már nem gyõzi sorolni a betanult boltos marketingszövegeket, és kettõt eggyé olvasztott.
fékezés közbeni bla bla bla.
az a baj h ez is tépi a láncot. elég megnézni a mozgási swf-et.
nem tépi kevésbbé, mint bármely más hasonló szintü váz.



jaja, azt akartam irni, csak a kezem gyorsabban jart, mint az agyam.

Iljics :P

sose lesz olyanom, meg ha penzem is lesz ra, mert nekem tok folosleges, de annyira szep, hogy alig akartam letenni. ugy kellett elzavarniuk a yeti standrol... :D
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#45
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10.884 hozzászólás
Hát így elsõre erõsen szokni kell a kinézetét, legalábbis nekem, de biztos jó!:)
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#46
nkarcsi

nkarcsi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.380 hozzászólás
Demo7

http://www.pinkbike.com/photo/827792/
http://www.pinkbike.com/photo/827791/
ez új?

#47
iljicS

iljicS

    zsonglõr

  • fórumtag
  • 6.613 hozzászólás

en spec a kezemben is fogtam, es elegge meggyozott.


Megérinthetlek ? :love1:

Mer' egy állat vagyok !

Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.


#48
peppe

peppe

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 312 hozzászólás

...ami tenylegesen kikuszoboli a rugozas kozbeni tagfelkemenyedest, es a lanc cibalodasat.

Egy jó kis rugózásnak kimondottan kelléke a tag felkeményedése:D, de ez a lonc cibálás nekem új...
Meg hát sztem fékezéskor keményedik fel, de ezt ti össztelósok úgyis jobban tudjátok.
a második p néma!

#49
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
az h már nem gyõzi sorolni a betanult boltos marketingszövegeket, és kettõt eggyé olvasztott.
fékezés közbeni bla bla bla.
az a baj h ez is tépi a láncot. elég megnézni a mozgási swf-et.
nem tépi kevésbbé, mint bármely más hasonló szintü váz.

#50
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás

hogy az az egyetlen rendszer, ami tenylegesen kikuszoboli a rugozas kozbeni tagfelkemenyedest, es a lanc cibalodasat.

Hö? Lánctépésnek egyetlen ellenszere van; fix agy-mono távolság (akár merevvázként, akár a Brooklyn-os, Nicolaios megoldásként, vagy mono körüli forgáspontként)
Mi a rugózás közbeni tagfelkeményedés?

#51
abotika

abotika

    vendég

  • fórumtag
  • 120 hozzászólás
Na jó elhiszem neked. Biztos nem csinál rosszat a yeti.

#52
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

Különben az a csúszócsapágy a Yetiben simán eltömõdik sárral.


mondjuk ekkora blodseget igy latatlanba nem nagyon kene mondani. legalabb olvass utana, vagy valami. en spec a kezemben is fogtam, es elegge meggyozott. meg mar egy ideje nyomjak a VK szintu versenyeket is vele...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#53
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10.884 hozzászólás
jajaj nagy szar!
Szerencse, hogy senkit sem fenyeget a veszély, hogy ilyen szart vegyen..
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#54
abotika

abotika

    vendég

  • fórumtag
  • 120 hozzászólás
Ja, mind hazudik. Különben az a csúszócsapágy a Yetiben simán eltömõdik sárral.

#55
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
tok jo, hogy ezen kivul a specialized az FSR-rol, a SC meg az intense a VPP-rol, a Giant a maestro-rol, az IH meg a DW-linkrol allitja azt, hogy az az egyetlen rendszer, ami tenylegesen kikuszoboli a rugozas kozbeni tagfelkemenyedest, es a lanc cibalodasat.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#56
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
meg hogy jó marketingdumát lehet írni róla, és foglalkoznak vele az újságok.
meg mi is:)

#57
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10.884 hozzászólás
Hát hogy jó.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#58
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás
Mar csak azt kene tudni, pontosan mi is ennek a vaznak az ertelme? ;)
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#59
iljicS

iljicS

    zsonglõr

  • fórumtag
  • 6.613 hozzászólás
Egyrészt megújult a Yeti honlapja, másrészt itt lehet nézegetni a 303-t, mindent elmagyaráznak róla, CAD rajz, stb.

http://www.yeticycle.../Bikes303dh.cfm

Mer' egy állat vagyok !

Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.


#60
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.030 hozzászólás
jó, akkor nyissatok neki topicot ;), a további offokat törlöm. köszi