Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

2006 - Újdonságok

- - - - -

  • Lezárt topik Lezárt topik
1609 hozzászólás a témában

#1
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
szerintem folytassuk a témát a teljesen párhuzamos "Jövõ évi ujdonságok" topicban.
ezt ezennel lezárom.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#2
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
szerintem nezzetek meg milyen vastag egy sima no tengelye.
kozpontositani kell a ket csonkot (erre barmi jo) rogziteni a tengelyiranyu elmozdulas ellen es kesz.

nem latom miert jobb, de azt sem, hogy miert rosszabb.

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#3
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Lattam ebbol egy masik verziot is korabban, ott nem volt ennyi borda, csak negy, de mar nem tudom az kinek a muve. Lehet hogy ennek az elodje, nemtom.

Az egy Negmass protottípus vagy talán már széria kar volt. Korábban titánnal próbálták, de úgy tûnt a karbon jobb. Úgy tudom az új XTR-en már elhagyták a duplacsavaros rögzítést.

Azért az érdekes, hogy egy Mirage karon mutattták be az új rendszert. Szép kis terhelés kap a központi csavar és a fogak.
Feltöltött kép
- the internal diameter of the bottom bundle is a massive 25mm
- the interface in the center has 20 teeth approximately 5mm deep on each side of the spindle that mesh much like two gears
- a hollow alloy bolt holds the two sides together at 42 N.m
- Record cranks are narrower and flat in order to keep the Q-factor the same as the current crank/bb setup.
- Chorus cranks are nearly identical to Record but won't be hollow, Centaur and lower range cranks go to a forged alloy arm with a concave backside, in a similar shape from the front as the carbon cranks. Centaur will be available in black.
- this new system is 100gr lighter than the current crankset/bb setup

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#4
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás
Lattam ebbol egy masik verziot is korabban, ott nem volt ennyi borda, csak negy, de mar nem tudom az kinek a muve. Lehet hogy ennek az elodje, nemtom.

Az biztos hogy tovabbra is a Shimano fele rendszer a legjobb.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#5
Mohus

Mohus

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.156 hozzászólás

2 kis csavar súlya és a papír vastagságú tengely helyett lespórolják a röhejesen könnyû, akár titáncsavarokat is, és helyébe betesznek egy kõnehéz marha vastag tengelyt, amit ki tudja milyen még nehezebb eszközzel húznak majd össze. de legalább nem állnak be a könnyû hajtómûvek sorjába, jaja:)



azért ott nem csak a csavarok jelentenek súlyt, mert plusz anyag kell a csavar rögzítés kialakításához is. de tény, hogy elcseszett egy megoldást találtak ki...

#6
peppe

peppe

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 312 hozzászólás

2 kis csavar súlya és a papír vastagságú tengely helyett lespórolják a röhejesen könnyû, akár titáncsavarokat is, és helyébe betesznek egy kõnehéz marha vastag tengelyt, amit ki tudja milyen még nehezebb eszközzel húznak majd össze. de legalább nem állnak be a könnyû hajtómûvek sorjába, jaja:)

Ha jól látom a tengely csak a csatlakozásnál extra vastag, máshol nem. Ha nem lesz tökéletes az illeszkedés a csapágyak rendesen megszenvedik, meg a középrész (menete) amibe betekerik.
Szóval: mire is jó ez?
a második p néma!

#7
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
2 kis csavar súlya és a papír vastagságú tengely helyett lespórolják a röhejesen könnyû, akár titáncsavarokat is, és helyébe betesznek egy kõnehéz marha vastag tengelyt, amit ki tudja milyen még nehezebb eszközzel húznak majd össze. de legalább nem állnak be a könnyû hajtómûvek sorjába, jaja:)

#8
Mohus

Mohus

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.156 hozzászólás
én sem látom sok értelmét. tény, hogy megspórolják a bal kar felcsavarozását ezzel anyagot és súlyt csökkentenek, de a bordás kapcsolat ugyan úgy + súlyt jelent és esetleg ki is kotyogósodhat idõvel. De a Campa legaslább nem áll be a sorba:)

#9
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás

Az új Campagnolo hajtómûrendszer:
Feltöltött kép


na, ez nagy f.szság. akkor már miért nem megy bele az egyik tengely a másikba valami bordás kapcsolódással. ha már mindenképp újítani akartak. mellesleg ehhez elég komoly falvastagságú tengely kell.

#10
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
Feltöltött kép


Ilyet akarok :love1:

A váltás nyilván úgy megy, hogy a kistányérra akkor vált le, amikor egy rövid pöckölés után visszaengeded a kart.

#11
Csikasz

Csikasz

    vendég

  • fórumtag
  • 145 hozzászólás
http://www.velonews....les/9036.0.html

akkor most hogy is van ez? ha nagyon nyomod akkor vált fel ha csak kicsit akkor le vagymi?, de akkor meg felváltás elött levált egyet vagy hogy is van ez?

... ja és bocs ha már volt
FuLL SpEEd oR NoThiNg

#12
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

Mintha a jobb kar tengelyében lenne valami menetféle, lehet, hogy valamit át kell csavarni rajta ami összehúzza a két féltengelyt...

én is csak ezt tudom elképzelni...

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#13
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

súlyban nem jobb....

A Campát a súlynál jobban érdekli a mûködés.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#14
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
súlyban nem jobb....

#15
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
Mintha a jobb kar tengelyében lenne valami menetféle, lehet, hogy valamit át kell csavarni rajta ami összehúzza a két féltengelyt.....vagy ez baromság?..:D

#16
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

Az új Campagnolo hajtómûrendszer:

mi tartja össze?

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#17
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Az új Campagnolo hajtómûrendszer:
Feltöltött kép

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#18
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

Lehet, hogy nem újdonság, nekem az. A cseke nem forgalmaz többé Ritchey termékeket.

a tavalyi is már csak átmeneti idõszak volt, mióta a paul lange felvásárolta a velotrade-t

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#19
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
sokat nem vesztunk vele szerintem.

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#20
husevotelefonfulke

husevotelefonfulke

    visszatérő

  • fórumtag
  • 2.335 hozzászólás
Lehet, hogy nem újdonság, nekem az. A cseke nem forgalmaz többé Ritchey termékeket.