Jelentkezz be Regisztrálj
2006 - Újdonságok
#1
Írta 2006. május 21. - 18:06
ezt ezennel lezárom.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2
Írta 2006. május 15. - 14:47
kozpontositani kell a ket csonkot (erre barmi jo) rogziteni a tengelyiranyu elmozdulas ellen es kesz.
nem latom miert jobb, de azt sem, hogy miert rosszabb.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3
Írta 2006. május 15. - 12:41
Az egy Negmass protottípus vagy talán már széria kar volt. Korábban titánnal próbálták, de úgy tûnt a karbon jobb. Úgy tudom az új XTR-en már elhagyták a duplacsavaros rögzítést.Lattam ebbol egy masik verziot is korabban, ott nem volt ennyi borda, csak negy, de mar nem tudom az kinek a muve. Lehet hogy ennek az elodje, nemtom.
Azért az érdekes, hogy egy Mirage karon mutattták be az új rendszert. Szép kis terhelés kap a központi csavar és a fogak.
- the internal diameter of the bottom bundle is a massive 25mm
- the interface in the center has 20 teeth approximately 5mm deep on each side of the spindle that mesh much like two gears
- a hollow alloy bolt holds the two sides together at 42 N.m
- Record cranks are narrower and flat in order to keep the Q-factor the same as the current crank/bb setup.
- Chorus cranks are nearly identical to Record but won't be hollow, Centaur and lower range cranks go to a forged alloy arm with a concave backside, in a similar shape from the front as the carbon cranks. Centaur will be available in black.
- this new system is 100gr lighter than the current crankset/bb setup
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4
Írta 2006. május 15. - 11:32
Az biztos hogy tovabbra is a Shimano fele rendszer a legjobb.
I`m as fast as nobody!
#5
Írta 2006. május 15. - 11:24
2 kis csavar súlya és a papír vastagságú tengely helyett lespórolják a röhejesen könnyû, akár titáncsavarokat is, és helyébe betesznek egy kõnehéz marha vastag tengelyt, amit ki tudja milyen még nehezebb eszközzel húznak majd össze. de legalább nem állnak be a könnyû hajtómûvek sorjába, jaja:)
azért ott nem csak a csavarok jelentenek súlyt, mert plusz anyag kell a csavar rögzítés kialakításához is. de tény, hogy elcseszett egy megoldást találtak ki...
#6
Írta 2006. május 15. - 10:52
Ha jól látom a tengely csak a csatlakozásnál extra vastag, máshol nem. Ha nem lesz tökéletes az illeszkedés a csapágyak rendesen megszenvedik, meg a középrész (menete) amibe betekerik.2 kis csavar súlya és a papír vastagságú tengely helyett lespórolják a röhejesen könnyû, akár titáncsavarokat is, és helyébe betesznek egy kõnehéz marha vastag tengelyt, amit ki tudja milyen még nehezebb eszközzel húznak majd össze. de legalább nem állnak be a könnyû hajtómûvek sorjába, jaja:)
Szóval: mire is jó ez?
#7
Írta 2006. május 15. - 10:38
#8
Írta 2006. május 15. - 10:35
#9
Írta 2006. május 15. - 09:55
Az új Campagnolo hajtómûrendszer:
na, ez nagy f.szság. akkor már miért nem megy bele az egyik tengely a másikba valami bordás kapcsolódással. ha már mindenképp újítani akartak. mellesleg ehhez elég komoly falvastagságú tengely kell.
#10
Írta 2006. május 14. - 22:13
Ilyet akarok :love1:
A váltás nyilván úgy megy, hogy a kistányérra akkor vált le, amikor egy rövid pöckölés után visszaengeded a kart.
#11
Írta 2006. május 14. - 21:56
akkor most hogy is van ez? ha nagyon nyomod akkor vált fel ha csak kicsit akkor le vagymi?, de akkor meg felváltás elött levált egyet vagy hogy is van ez?
... ja és bocs ha már volt
#12
Írta 2006. május 13. - 22:24
én is csak ezt tudom elképzelni...Mintha a jobb kar tengelyében lenne valami menetféle, lehet, hogy valamit át kell csavarni rajta ami összehúzza a két féltengelyt...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#13
Írta 2006. május 13. - 22:13
A Campát a súlynál jobban érdekli a mûködés.súlyban nem jobb....
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#14
Írta 2006. május 13. - 21:04
#15
Írta 2006. május 13. - 19:33
#16
Írta 2006. május 13. - 19:30
mi tartja össze?Az új Campagnolo hajtómûrendszer:
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17
Írta 2006. május 12. - 17:26
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#18
Írta 2006. május 12. - 13:04
a tavalyi is már csak átmeneti idõszak volt, mióta a paul lange felvásárolta a velotrade-tLehet, hogy nem újdonság, nekem az. A cseke nem forgalmaz többé Ritchey termékeket.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#19
Írta 2006. május 12. - 12:07
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...