Jelentkezz be Regisztrálj
Legfrissebb szám
#361
Írta 2008. december 13. - 12:41
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#362
Írta 2008. december 13. - 11:19
Régebben volt az ujságban matricakészlet néha, nemtom mostanában volt-e, de szerintem sokan örülnénk neki, lenne mivel díszíteni a bicóót!
Ha ennyire izgat a matricakészlet, akkor nekem még megvan az, amit anno befûztek a zújságba. Ha kell beadom az AM bringába, és ott átveheted.
#363
Írta 2008. december 13. - 10:58
#364
Írta 2008. december 13. - 02:14
Sóval szégyenlem kicsit, de nekem is az utolsó szám, amit megvettem, a márciusi, mivel szoktam olvasni a tartalomjegyzéket, és általában nincs engem érdeklõ téma.
1., Sokkal részletesebb, idézetekkel, képekkel illusztrált "frissmag" beharangozó, mert sokan ez alapján döntik el, hogy megveszik-e az aktuális számot.
2., Olcsóbb kerékpárok tesztelése legalább 50%-ban, mert ma magyarországon tömegigény erre van, és ugye ha tömegesebb ujságeladást szeretnénk, akkor az "elittõl" el kell kanyarodni a tömegizlés felé. Én is megvettem volna minden számot, ha legalább 1 100eFt alatti bringateszt lett volna mindegyikben...
(akár "hiperszupermarketes" bringákat is lehetne tesztelni, de csak évente 1-2-t, annak megjelölésével, hogy ezek max. 60kg-os embereknek igen óvatos (pl. melóbajárás) használatra javallottak, az MBAH-ban volt ilyen!)
3., Nagyon örültem, amikor 99-ben Bike mag ra változott az ujságcím, mert azt hittem, emelkedni fog a nem MTB-s tartalom, sajnos csalódnom kellett, országúti, trekking tartalmak azóta is alig vannak. Szélesíteni kellene a repertoárt, 1/4 MTB, 1/4 o.uti, 1/4 trekking, 1/4 egyéb, szerintem ezzel is sok elõfizetõt nyernétek.
4., Szerintem az ujság kicsit túlnõtte magát, manapság az a trend, hogy évrõl évre többoldalas, jobb papírminõségû lapot kell kiadni, de ennek betett a visszaesés. Nem szégyen pár oldallal megkurtítani a magot, esetleg kicsivel olcsóbb papírra nyomni.
A megjelenési gyakorisághoz nem tudok hozzászólni, nem ismerem ennek anyagi oldalát. (Csak zárójelben: az erõs konkurenciával küzdõ PC Guru évi 12-rõl 13-ra emelte az éves megjelenést, meg kéne kérdezni, hogy ez nekik miért jó)
Összesítve: szélesíteni a tartalmat, hogy minden számban mindenbõl legyen 1 kicsi, nem csak drága MTB, hanem más jellegü és olcsó bringák is, és ezeket a tartalmakat a BM Forumon jó alaposan meghirdetni.
És persze Bike mag matricát mellékletként ))
#365
Írta 2008. december 11. - 23:57
annyi erõvel velem is csinálhatnakesetleg riport velem?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#366
Írta 2008. december 11. - 23:25
#367
Írta 2008. december 11. - 18:51
#368
Írta 2008. december 11. - 00:16
#369
Írta 2008. december 10. - 22:16
Yasec mester kerékrõl írt írásait is valahogy meg lehetne jelentetni. Tanulni lehet belõle, sokat.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#370
Írta 2008. december 09. - 15:49
Azannya!
Vajon a hangja is egy 'vényóvé"?
#371
Írta 2008. december 09. - 15:45
#372
Írta 2008. december 02. - 13:20
Fõleg, hogy én próbálom rábeszélni a dtpdesignerünket, hogy dolgozzon webre is, de megsértõdött....
(Egyébként a blikket nem említeném egy lapon a bikemaggal, de semmivel sem. az való a rötyibe, de inkább bele..)
Ride everywhere.
.
#373
Írta 2008. december 01. - 23:23
Lehet olcsóbban kijössz ha Blikket veszel, azt minden nap hozza a postás...
A Blikk az magazin?
"Én vagyok Én, Te vagy Te. Ki a hülye, Én vagy Te?"
#374
Írta 2008. december 01. - 19:45
Homlaracsapósszmájli: ez a másik "példám" és elfeledkeztem róla...AGA, ismered az amerkai Life Magazine történetét? Keress rá!
Segítek:
http://en.wikipedia....nt.2C_2004-2007
#375
Írta 2008. december 01. - 19:41
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#376
Írta 2008. december 01. - 19:40
- Mondjuk az utóbbi 3 évben cirka 180 fokot fordult a világ.Pedig én is majdnem azt akartam írni mint stellaz..
Kiegészítve:
Neten blokkolom a reklámot, és onnan (innen) csak igen ritkán veszek komolyan információt, ritkán hihetõ.
Szaklapban hiszek, mert értéket képvisel. Ezenkívül meg tudom fogni, fizikailag van ott, vihetem bárhova, és évek múlva is elõvehetem. A netet nem (jójó pda communicator telefon, de akkor sem tartós...).
Emlékszem sok évvel ezelõtt volt egy cikketek amiben megírtátok, hogy a külföldi lapok hogyan viszonyulnak a nethez, volt aki ott reklámozta a lapját kevesebb tartalommal, és volt akinkek csak egy plusz, amit meglehetett venni "szinte a weboldalról kivágott dolgokkal".
Az újságokkal közel sem olyan rosssz a helyzet mint pl a zeneiparban, (bár ott is inkább követnék a NIN és hasonló zenekarok hozzáállását és nem lennének a kiadók ekkora gázban) de tényleg fontos hozzá, hogy legyenek benne ÉRTÉKES dolgok.
Értem ezalatt pl, a mindenki szájából pozitívan említett isisvsoctalinkes, vázszétvágós, kerékfûzéses, és egyéb hasonló technikai információt tartalmazó cikkeket, ami sajna néha van csak...
Én (is) sajnálom a döntést... Így jártunk.
(Ui: Azért a nyújorktájmsz kicsit másabb pl. Ámerika, és bõ 10 éve is terveztek hasonlókat...)
- Az újságokkal _sokkal_ rosszabb a helyzet - errõl konkrét, jópár évre visszamenõleges kimutatásaink vannak (és nem csak a Bikemagról!). A bulvárlapokon kívül elég durva mélyrepülésben van a nyomtatott sajtó - így amblokk. Ahogy írtuk a beköszöntõben: mi még tartottuk magunkat, de rohadtul nincs kedvünk megvárni amíg durván mínuszba csapna a printed változat elõállítása. Másrészt: abból a pénzbõl lehet egy _igazán_jó_ webet gyártani.
- Trendekrõl beszélek, nem országokról vagy gazdasági rendszerekrõl.
Egy apró sasszé tõlünk nyugatabbra, ahol stratégia egy rövid tõmondat: "Web first!".
Lehet, hogy merész húzás - és _közben_ gyûrûzött be ez az aprócska világválság -, de 1999-ben, amikor az egészbe belecsöppentünk sem volt másképp: adva volt egy nemkicsi méretû trambulin, apró elrugaszkodás és már ugrottunk is - és fogalmunk sem volt, mennyi víz lehet a medencében...
#377
Írta 2008. december 01. - 19:24
Kiegészítve:
Neten blokkolom a reklámot, és onnan (innen) csak igen ritkán veszek komolyan információt, ritkán hihetõ.
Szaklapban hiszek, mert értéket képvisel. Ezenkívül meg tudom fogni, fizikailag van ott, vihetem bárhova, és évek múlva is elõvehetem. A netet nem (jójó pda communicator telefon, de akkor sem tartós...).
Emlékszem sok évvel ezelõtt volt egy cikketek amiben megírtátok, hogy a külföldi lapok hogyan viszonyulnak a nethez, volt aki ott reklámozta a lapját kevesebb tartalommal, és volt akinkek csak egy plusz, amit meglehetett venni "szinte a weboldalról kivágott dolgokkal".
Az újságokkal közel sem olyan rosssz a helyzet mint pl a zeneiparban, (bár ott is inkább követnék a NIN és hasonló zenekarok hozzáállását és nem lennének a kiadók ekkora gázban) de tényleg fontos hozzá, hogy legyenek benne ÉRTÉKES dolgok.
Értem ezalatt pl, a mindenki szájából pozitívan említett isisvsoctalinkes, vázszétvágós, kerékfûzéses, és egyéb hasonló technikai információt tartalmazó cikkeket, ami sajna néha van csak...
Én (is) sajnálom a döntést... Így jártunk.
(Ui: Azért a nyújorktájmsz kicsit másabb pl. Ámerika, és bõ 10 éve is terveztek hasonlókat...)
Ride everywhere.
.
#378
Írta 2008. december 01. - 19:21
A The New York Times CEO-ja 3-5 éven belül szeretné teljesen megszüntetni a nyomtatott magazint.
Mondjuk a nytimes.com úgy nagyjából a világ legjobban felépített weboldala, eszeveszett fejlesztési költségekkel (és persze a másik oldalon: durva bevétellel...).
#379
Írta 2008. december 01. - 18:48
kikapcsolódjak és a klotyón, fürdõkádban legyen némi olvasnivalóm.
ezzel ki is merítettem az erre szánt havi keretet
Lehet olcsóbban kijössz ha Blikket veszel, azt minden nap hozza a postás...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]