Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Legfrissebb szám

- - - - -

  • Lezárt topik Lezárt topik
4161 hozzászólás a témában

#181
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
MJani01: de majdnem lefagyott. Azon a fotózáson két balos kesztyû volt nálam, mert van két hasonló páram és persze két balt vittem magammal, és nem akartam a fotón annyira hülyén kinézni, így inkább mentem meztelenül a képekért. Majd zsebrevágtam a kezem, amint megálltam a kattintás után.

#182
H.Zoli

H.Zoli

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.857 hozzászólás

De a 20 órás intervallum az már a használhatatlanság határát súrolja. Elvileg egy pár napos túrát sem bírna ki, ha rendeltetés szerûen van használva/karbantartva. És ez már több mint kényelmetlenség.


A 20 óra az tényleg az, de szerintem nem kell azt annyira komolyan venni.
Én kb. évente szervizeltetem a telókat, és ha jó szimeringet és jó olajat kapnak, akkor hibátlanul mûködnek a következõig. És az egy év nálam is kb 4000km terepen.
A gond szerintem a kevés gyári olajjal volt.

#183
boca

boca

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.078 hozzászólás
Érdemes visszavinni olajcserére. Csak kár, hogy nem az a megszokott, hogy a boltban ezt mondják is. Mert a boltos elad, de nem figyelmeztet. És akkor még szerencséje van az embernek, ha egy adott boltban meg tudják oldani....
" A Cube el van vetve! "

#184
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

Bár a cikket még nem olvastam, csak amit itt írtatok róla, ez az összehasonlítás sokkal jobban megállná a helyét.
Egy telót szerintem sem egy karbantartást soha nem igénylõ, egy teljesen más jármûrõl való alkatrésszel kellene összehasonlítani, hiába azonos a funkciója.


De a 20 órás intervallum az már a használhatatlanság határát súrolja. Elvileg egy pár napos túrát sem bírna ki, ha rendeltetés szerûen van használva/karbantartva. És ez már több mint kényelmetlenség.

Bár nekem csak elvi a kérdés, mert merevvillával nyomom :D

#185
H.Zoli

H.Zoli

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.857 hozzászólás

2. miért egy autó lengéscsillapítójával történt az összehasonlítás? ennyi errõvel ki lehetett volna próbálni, hogy a cikkben említett autó motorja mit mutat 160e km után motorolajcsere, szûrõcsere és vezérmûszíj-csere nélkül. az el ugyanaz. :)


Bár a cikket még nem olvastam, csak amit itt írtatok róla, ez az összehasonlítás sokkal jobban megállná a helyét.
Egy telót szerintem sem egy karbantartást soha nem igénylõ, egy teljesen más jármûrõl való alkatrésszel kellene összehasonlítani, hiába azonos a funkciója.

#186
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.025 hozzászólás

Szerintem meg attól, hogy ráírom, hogy ez alig bír valamit és a gatyámat is rá kell költenem egy év alatt, nem lesz jobb, és attól még csodálkozhatok, hogy ha egy autóé vagy motoré bírja - olcsóbban- akkor ez miért nem.

Ha egy focilabdára ráírom, hogy meccsenként kell varróhoz vinni, mert szétfeslik, akkor az már "high-tec"? Ha nem akkor csak simán szar?

A recon pedig "csúcs" cucc? A telók forma 1-e? nem viccelj már



1. nem mondtam, hogy a ráírástól jobb lesz. olvass vissza. annyit írtam, hopgy az elõírásokat illik batartani.
2. a "csúcs" cuccot általánosságban értettem. az ilyen recon/revelation/reba telók kb azonosak felépítésileg. kb azonosan kevés olaj van bennük. miért? mert a felhasználók a kis súlyú telókat veszik. :) mert az high-tech. :)

(volt rebam. van reconom és van revelationom. kb évente volt/van cserélve bennük olaj egyiknek sincs baja.)

alapvetõen két dologgal nem értek egyet:
1. ha van egy telód, amire rá van írva hogy 20 óránként olajcsere és pucolás, akkor miért kell csodálkozni, ha 4000 gyári állapotban eltöltött km után megpusztul? a tesztelõ 4000km/20óra=200km/h átlaggal tekerte le a tesztidõt? ettõl olyan fura, lehúzás-szaga van a dolognak. ha elõre tudható hogy gyárilag jó eséllyel kevés benne az olaj, de ennek ellenére nincs szétszedve a bekoptatás után, akkor ez egyszerû rongálás. nem beszélve arról, hogy a boltok legtöbbje felhívja a vásárló figyelmét arra, hogy 100-200 km után érdemes visszahozni olajcserére.
2. miért egy autó lengéscsillapítójával történt az összehasonlítás? ennyi errõvel ki lehetett volna próbálni, hogy a cikkben említett autó motorja mit mutat 160e km után motorolajcsere, szûrõcsere és vezérmûszíj-csere nélkül. az el ugyanaz. :)

az, hogy gyárilag kevés az olaj egy telóban és szorosan vannak a kupakok/csavarok meghúzva, tényleg szemét dolog.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#187
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

igen, ezt az "összehasonlítás" dolgot értem, de ehhez ki kellett nyírni egy vadiúj telót? azt, hogy karbantartás nélkül ezek a dolgok nem tartanak sokáig, eddig is tudtuk. ahogyan azt is, hogy az autók lengéscsillapítója nem igényel karbantartást, míg a telónak meghatározott periódusonként szüksége van rá. ha viszont ezt az elõírást nem tartjuk be, akkor nincs min csodálkozni, igazából még a gyártó sem vádolható rosszhiszemûséggel, hiszen õ leírta, hogyan és miként lesz a terméke jólmûködõ és hosszúéletû darab. ha nem az elõírt módon tartjuk karban és bekrepál, az nem feltétlen jelenti azt, hogy a cucc sz@r. akkor a versenyautók/motorok is gyenge minõségûek, mert x óránként teljes generál/motorcsere? az mtb technikai sport, a "csúcs" cuccok itt is több törõdést igényelnek, mint az alap lomok.


Szerintem meg attól, hogy ráírom, hogy ez alig bír valamit és a gatyámat is rá kell költenem egy év alatt, nem lesz jobb, és attól még csodálkozhatok, hogy ha egy autóé vagy motoré bírja - olcsóbban- akkor ez miért nem.

Ha egy focilabdára ráírom, hogy meccsenként kell varróhoz vinni, mert szétfeslik, akkor az már "high-tec"? Ha nem akkor csak simán szar?

A recon pedig "csúcs" cucc? A telók forma 1-e? nem viccelj már

#188
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Nekem KGÁdámhoz lenne egy kérdésem az elõzõ számmal kapcsolatban.
Nem fagyott le a kezed -10ben kesztyû nélkül? :) (a képen nincs kesztyû kezeden)

igen, ezt az "összehasonlítás" dolgot értem, de ehhez ki kellett nyírni egy vadiúj telót? azt, hogy karbantartás nélkül ezek a dolgok nem tartanak sokáig, eddig is tudtuk. ahogyan azt is, hogy az autók lengéscsillapítója nem igényel karbantartást, míg a telónak meghatározott periódusonként szüksége van rá. ha viszont ezt az elõírást nem tartjuk be, akkor nincs min csodálkozni, igazából még a gyártó sem vádolható rosszhiszemûséggel, hiszen õ leírta, hogyan és miként lesz a terméke jólmûködõ és hosszúéletû darab. ha nem az elõírt módon tartjuk karban és bekrepál, az nem feltétlen jelenti azt, hogy a cucc sz@r. akkor a versenyautók/motorok is gyenge minõségûek, mert x óránként teljes generál/motorcsere? az mtb technikai sport, a "csúcs" cuccok itt is több törõdést igényelnek, mint az alap lomok.

Az RS ebbõl a szempontból gyenge konstrukció, kevés az olaj a kenésben (egy fox vagy egy marzo sokkal többet elmegy szétszedés nélkül, pl az én foxom tavaly 7000km-t/300+ órát ment).


A sebesség mindent megold.

 


#189
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.025 hozzászólás
igen, ezt az "összehasonlítás" dolgot értem, de ehhez ki kellett nyírni egy vadiúj telót? azt, hogy karbantartás nélkül ezek a dolgok nem tartanak sokáig, eddig is tudtuk. ahogyan azt is, hogy az autók lengéscsillapítója nem igényel karbantartást, míg a telónak meghatározott periódusonként szüksége van rá. ha viszont ezt az elõírást nem tartjuk be, akkor nincs min csodálkozni, igazából még a gyártó sem vádolható rosszhiszemûséggel, hiszen õ leírta, hogyan és miként lesz a terméke jólmûködõ és hosszúéletû darab. ha nem az elõírt módon tartjuk karban és bekrepál, az nem feltétlen jelenti azt, hogy a cucc sz@r. akkor a versenyautók/motorok is gyenge minõségûek, mert x óránként teljes generál/motorcsere? az mtb technikai sport, a "csúcs" cuccok itt is több törõdést igényelnek, mint az alap lomok.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#190
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás

Szerintem is jó lett ez szám is, szerencsére folytatja az elõzõ számmal megkezdett minõségi javulást.

A recon teszt szerintem azt mutatja, hogy egy 21 000 ft-os autó teló elmegy 165 km-t karbantartás nélkül, a 80 rugós recon meg 4000-et se, szóval érdemes elgondolkozni a termék valódi minõségérõl.

Stellaz kapisgál jó irányba!
"In idem flumen bis non descendimus"

#191
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

hétfõn vagy kedden már tudtam újságosnál venni.

jól sikerült az új szám. tetszenek a szerelõs/technikai_mélybetúrós cikkek. a mostani teló-témában egy dolgot nem értek teljesen. a teszt-recon, ami 4000km alatt beadta a kulcsot, mire volt jó? úgy értem, ha gyártói elõírás a 20-30 óránkénti olajcsere, pucolás, miegymás, akkor mire gondoltatok, mi fog történni 4000km alatt, nulla karbantartás mellett? a másik, hogy a becsúszón látható kopás pont olyan helyen van, ahol (elvileg) látható is, nem rejti el a becsúszószár. igénytelenség hagyni ennyire leamortizálódni vmit.
etõl függetlenül, jó cikk, várom a folytatást.


Szerintem is jó lett ez szám is, szerencsére folytatja az elõzõ számmal megkezdett minõségi javulást.

A recon teszt szerintem azt mutatja, hogy egy 21 000 ft-os autó teló elmegy 165 km-t karbantartás nélkül, a 80 rugós recon meg 4000-et se, szóval érdemes elgondolkozni a termék valódi minõségérõl.

#192
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.025 hozzászólás
hétfõn vagy kedden már tudtam újságosnál venni.

jól sikerült az új szám. tetszenek a szerelõs/technikai_mélybetúrós cikkek. a mostani teló-témában egy dolgot nem értek teljesen. a teszt-recon, ami 4000km alatt beadta a kulcsot, mire volt jó? úgy értem, ha gyártói elõírás a 20-30 óránkénti olajcsere, pucolás, miegymás, akkor mire gondoltatok, mi fog történni 4000km alatt, nulla karbantartás mellett? a másik, hogy a becsúszón látható kopás pont olyan helyen van, ahol (elvileg) látható is, nem rejti el a becsúszószár. igénytelenség hagyni ennyire leamortizálódni vmit.
etõl függetlenül, jó cikk, várom a folytatást.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#193
semmiho

semmiho

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 637 hozzászólás
Újságosnál mikortól lesz kapható a friss szám? Tegnap ahol néztem, még nem volt. Pedig szerettem volna. :-)

_____________________________________________
AM rlz


#194
MERIDA-BikeFun

MERIDA-BikeFun

    vendég

  • fórumtag
  • 84 hozzászólás
Hello
Kezdem átlapozni...

- a HansRey cikkra már régóta vártam. Régi nagy tisztelõje vagyok. Nem semmi amit Õ mûvelt a 90-es években. 1x volt szerencsém Vele együtt tekerni...Nemrég volt Vele egy mûsor az Xtreme Channel-en is, Õ aztán tényleg Vki, nem ma kezdte, egy Sztár, egy Ikon !
...bár a cikkben én szívesen láttam volna még pár régi fotót is, a hõskorbõl, meg még jó pár oldalt...jójó tudom x.oldal erre a célra és kész !
Nem tudom tudjátok-e, itt is fellépett a Pecsában a 90es évek nagy GT-s hõskorban !

- az Új&Cool szépen összerakott, sok termékkel, szép tördelés, jó design !-)

Grat...egyenlõre eddig jutottam

KT

#195
repasibalint

repasibalint

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.627 hozzászólás
amik a weboldalon rajta vannak új bicaj tesztek az újságban benne lesznek,vagy csak neten lehet olvasgatni?

#196
showa

showa

    újonc

  • fórumtag
  • 3 hozzászólás
KÖsszi szépen:)

#197
kempelen

kempelen

    kvázigazda

  • admin
  • 189 hozzászólás
Március 27-én a Bringaexpon jelenünk meg vele.

#198
showa

showa

    újonc

  • fórumtag
  • 3 hozzászólás
ÜDV valaki benfentes nem tudja mikor lessz FrissMAG? Már unalmamban 4-szer elolvastam a január-februári számot. Sztem. nem vagyok egyedül aki várja a követketõt!? Jo BIKEMAG csak így tovább:D

Kössz!!

#199
Kosina Szilárd

Kosina Szilárd

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.603 hozzászólás
nekem nem szimpi az "ótvar bringás" emberke, de a cikk jó.
ja és szakadt újságot kaptam a bakonygyepesi mol kúton. sebaj, azóta már rosszabb állapotban van, pár km-t utazott a hátizsákomban. érdekesek a cikkek, 500 km-nyi buszolás alatt elolvastam az egészet, pedig én lassan olvasok im Allgemeinen. :)
"...nem kurva Õ, csak megadatott neki minden pasi...":)

#200
Romper

Romper

    vendég

  • fórumtag
  • 48 hozzászólás

Átnézésük is nehéz, például így fordulhatott elõ, hogy a Merida vázaknál a karbon modell neve került az aluvázashoz is. Gondolom, mivel nehezen olvasható és kicsi, emiatt a korrektor sem vette észre.


Azért a BBB Oval Integrate pumpa ára sem kicsit van elírva... :)

Egyébként gratulálok, nagyon tetszik az új Bikemag, érdekes, tartalmas, még egy számot sem olvastam ilyen sokat. Nekem az Ótvar cikk is bejött, nyilván nem lesz bulvársorozat a magazinban, így néha ez is belefér. Ami a dizájnt illeti, nekem az elõzõ is tetszett, de azért jót tett a frissítés. A poszter szerintem felesleges, bár nagyon klassz a kép a Cannondale-rõl. Ami a hibákat illeti, remélem mérséklõdnek a jövõben, mert azok számomra nagyon bosszantóak, és rendesen le tudják húzni az összképet.

Ettõl eltekintve great job, csak így tovább!