Jelentkezz be Regisztrálj
Legfrissebb szám
#181
Posted 2009. April 03. - 22:24
#182
Posted 2009. April 02. - 21:56
De a 20 órás intervallum az már a használhatatlanság határát súrolja. Elvileg egy pár napos túrát sem bírna ki, ha rendeltetés szerûen van használva/karbantartva. És ez már több mint kényelmetlenség.
A 20 óra az tényleg az, de szerintem nem kell azt annyira komolyan venni.
Én kb. évente szervizeltetem a telókat, és ha jó szimeringet és jó olajat kapnak, akkor hibátlanul mûködnek a következõig. És az egy év nálam is kb 4000km terepen.
A gond szerintem a kevés gyári olajjal volt.
#183
Posted 2009. April 02. - 21:12
#184
Posted 2009. April 02. - 20:24
Bár a cikket még nem olvastam, csak amit itt írtatok róla, ez az összehasonlítás sokkal jobban megállná a helyét.
Egy telót szerintem sem egy karbantartást soha nem igénylõ, egy teljesen más jármûrõl való alkatrésszel kellene összehasonlítani, hiába azonos a funkciója.
De a 20 órás intervallum az már a használhatatlanság határát súrolja. Elvileg egy pár napos túrát sem bírna ki, ha rendeltetés szerûen van használva/karbantartva. És ez már több mint kényelmetlenség.
Bár nekem csak elvi a kérdés, mert merevvillával nyomom
#185
Posted 2009. April 02. - 19:19
2. miért egy autó lengéscsillapítójával történt az összehasonlítás? ennyi errõvel ki lehetett volna próbálni, hogy a cikkben említett autó motorja mit mutat 160e km után motorolajcsere, szûrõcsere és vezérmûszíj-csere nélkül. az el ugyanaz.
Bár a cikket még nem olvastam, csak amit itt írtatok róla, ez az összehasonlítás sokkal jobban megállná a helyét.
Egy telót szerintem sem egy karbantartást soha nem igénylõ, egy teljesen más jármûrõl való alkatrésszel kellene összehasonlítani, hiába azonos a funkciója.
#186
Posted 2009. April 02. - 18:53
Szerintem meg attól, hogy ráírom, hogy ez alig bír valamit és a gatyámat is rá kell költenem egy év alatt, nem lesz jobb, és attól még csodálkozhatok, hogy ha egy autóé vagy motoré bírja - olcsóbban- akkor ez miért nem.
Ha egy focilabdára ráírom, hogy meccsenként kell varróhoz vinni, mert szétfeslik, akkor az már "high-tec"? Ha nem akkor csak simán szar?
A recon pedig "csúcs" cucc? A telók forma 1-e? nem viccelj már
1. nem mondtam, hogy a ráírástól jobb lesz. olvass vissza. annyit írtam, hopgy az elõírásokat illik batartani.
2. a "csúcs" cuccot általánosságban értettem. az ilyen recon/revelation/reba telók kb azonosak felépítésileg. kb azonosan kevés olaj van bennük. miért? mert a felhasználók a kis súlyú telókat veszik. mert az high-tech.
(volt rebam. van reconom és van revelationom. kb évente volt/van cserélve bennük olaj egyiknek sincs baja.)
alapvetõen két dologgal nem értek egyet:
1. ha van egy telód, amire rá van írva hogy 20 óránként olajcsere és pucolás, akkor miért kell csodálkozni, ha 4000 gyári állapotban eltöltött km után megpusztul? a tesztelõ 4000km/20óra=200km/h átlaggal tekerte le a tesztidõt? ettõl olyan fura, lehúzás-szaga van a dolognak. ha elõre tudható hogy gyárilag jó eséllyel kevés benne az olaj, de ennek ellenére nincs szétszedve a bekoptatás után, akkor ez egyszerû rongálás. nem beszélve arról, hogy a boltok legtöbbje felhívja a vásárló figyelmét arra, hogy 100-200 km után érdemes visszahozni olajcserére.
2. miért egy autó lengéscsillapítójával történt az összehasonlítás? ennyi errõvel ki lehetett volna próbálni, hogy a cikkben említett autó motorja mit mutat 160e km után motorolajcsere, szûrõcsere és vezérmûszíj-csere nélkül. az el ugyanaz.
az, hogy gyárilag kevés az olaj egy telóban és szorosan vannak a kupakok/csavarok meghúzva, tényleg szemét dolog.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#187
Posted 2009. April 02. - 14:15
igen, ezt az "összehasonlítás" dolgot értem, de ehhez ki kellett nyírni egy vadiúj telót? azt, hogy karbantartás nélkül ezek a dolgok nem tartanak sokáig, eddig is tudtuk. ahogyan azt is, hogy az autók lengéscsillapítója nem igényel karbantartást, míg a telónak meghatározott periódusonként szüksége van rá. ha viszont ezt az elõírást nem tartjuk be, akkor nincs min csodálkozni, igazából még a gyártó sem vádolható rosszhiszemûséggel, hiszen õ leírta, hogyan és miként lesz a terméke jólmûködõ és hosszúéletû darab. ha nem az elõírt módon tartjuk karban és bekrepál, az nem feltétlen jelenti azt, hogy a cucc sz@r. akkor a versenyautók/motorok is gyenge minõségûek, mert x óránként teljes generál/motorcsere? az mtb technikai sport, a "csúcs" cuccok itt is több törõdést igényelnek, mint az alap lomok.
Szerintem meg attól, hogy ráírom, hogy ez alig bír valamit és a gatyámat is rá kell költenem egy év alatt, nem lesz jobb, és attól még csodálkozhatok, hogy ha egy autóé vagy motoré bírja - olcsóbban- akkor ez miért nem.
Ha egy focilabdára ráírom, hogy meccsenként kell varróhoz vinni, mert szétfeslik, akkor az már "high-tec"? Ha nem akkor csak simán szar?
A recon pedig "csúcs" cucc? A telók forma 1-e? nem viccelj már
#188
Posted 2009. April 02. - 14:07
Nem fagyott le a kezed -10ben kesztyû nélkül? (a képen nincs kesztyû kezeden)
Az RS ebbõl a szempontból gyenge konstrukció, kevés az olaj a kenésben (egy fox vagy egy marzo sokkal többet elmegy szétszedés nélkül, pl az én foxom tavaly 7000km-t/300+ órát ment).igen, ezt az "összehasonlítás" dolgot értem, de ehhez ki kellett nyírni egy vadiúj telót? azt, hogy karbantartás nélkül ezek a dolgok nem tartanak sokáig, eddig is tudtuk. ahogyan azt is, hogy az autók lengéscsillapítója nem igényel karbantartást, míg a telónak meghatározott periódusonként szüksége van rá. ha viszont ezt az elõírást nem tartjuk be, akkor nincs min csodálkozni, igazából még a gyártó sem vádolható rosszhiszemûséggel, hiszen õ leírta, hogyan és miként lesz a terméke jólmûködõ és hosszúéletû darab. ha nem az elõírt módon tartjuk karban és bekrepál, az nem feltétlen jelenti azt, hogy a cucc sz@r. akkor a versenyautók/motorok is gyenge minõségûek, mert x óránként teljes generál/motorcsere? az mtb technikai sport, a "csúcs" cuccok itt is több törõdést igényelnek, mint az alap lomok.
A sebesség mindent megold.
#189
Posted 2009. April 02. - 13:59
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#190
Posted 2009. April 02. - 12:47
Stellaz kapisgál jó irányba!Szerintem is jó lett ez szám is, szerencsére folytatja az elõzõ számmal megkezdett minõségi javulást.
A recon teszt szerintem azt mutatja, hogy egy 21 000 ft-os autó teló elmegy 165 km-t karbantartás nélkül, a 80 rugós recon meg 4000-et se, szóval érdemes elgondolkozni a termék valódi minõségérõl.
#191
Posted 2009. April 02. - 12:40
hétfõn vagy kedden már tudtam újságosnál venni.
jól sikerült az új szám. tetszenek a szerelõs/technikai_mélybetúrós cikkek. a mostani teló-témában egy dolgot nem értek teljesen. a teszt-recon, ami 4000km alatt beadta a kulcsot, mire volt jó? úgy értem, ha gyártói elõírás a 20-30 óránkénti olajcsere, pucolás, miegymás, akkor mire gondoltatok, mi fog történni 4000km alatt, nulla karbantartás mellett? a másik, hogy a becsúszón látható kopás pont olyan helyen van, ahol (elvileg) látható is, nem rejti el a becsúszószár. igénytelenség hagyni ennyire leamortizálódni vmit.
etõl függetlenül, jó cikk, várom a folytatást.
Szerintem is jó lett ez szám is, szerencsére folytatja az elõzõ számmal megkezdett minõségi javulást.
A recon teszt szerintem azt mutatja, hogy egy 21 000 ft-os autó teló elmegy 165 km-t karbantartás nélkül, a 80 rugós recon meg 4000-et se, szóval érdemes elgondolkozni a termék valódi minõségérõl.
#192
Posted 2009. April 02. - 11:44
jól sikerült az új szám. tetszenek a szerelõs/technikai_mélybetúrós cikkek. a mostani teló-témában egy dolgot nem értek teljesen. a teszt-recon, ami 4000km alatt beadta a kulcsot, mire volt jó? úgy értem, ha gyártói elõírás a 20-30 óránkénti olajcsere, pucolás, miegymás, akkor mire gondoltatok, mi fog történni 4000km alatt, nulla karbantartás mellett? a másik, hogy a becsúszón látható kopás pont olyan helyen van, ahol (elvileg) látható is, nem rejti el a becsúszószár. igénytelenség hagyni ennyire leamortizálódni vmit.
etõl függetlenül, jó cikk, várom a folytatást.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#193
Posted 2009. April 02. - 10:41
_____________________________________________
AM rlz
#194
Posted 2009. March 30. - 21:04
Kezdem átlapozni...
- a HansRey cikkra már régóta vártam. Régi nagy tisztelõje vagyok. Nem semmi amit Õ mûvelt a 90-es években. 1x volt szerencsém Vele együtt tekerni...Nemrég volt Vele egy mûsor az Xtreme Channel-en is, Õ aztán tényleg Vki, nem ma kezdte, egy Sztár, egy Ikon !
...bár a cikkben én szívesen láttam volna még pár régi fotót is, a hõskorbõl, meg még jó pár oldalt...jójó tudom x.oldal erre a célra és kész !
Nem tudom tudjátok-e, itt is fellépett a Pecsában a 90es évek nagy GT-s hõskorban !
- az Új&Cool szépen összerakott, sok termékkel, szép tördelés, jó design !-)
Grat...egyenlõre eddig jutottam
KT
#195
Posted 2009. March 17. - 20:58
#196
Posted 2009. March 14. - 20:49
#197
Posted 2009. March 13. - 21:59
#198
Posted 2009. March 13. - 19:19
Kössz!!
#199
Posted 2009. March 06. - 15:34
ja és szakadt újságot kaptam a bakonygyepesi mol kúton. sebaj, azóta már rosszabb állapotban van, pár km-t utazott a hátizsákomban. érdekesek a cikkek, 500 km-nyi buszolás alatt elolvastam az egészet, pedig én lassan olvasok im Allgemeinen.
#200
Posted 2009. March 01. - 20:29
Átnézésük is nehéz, például így fordulhatott elõ, hogy a Merida vázaknál a karbon modell neve került az aluvázashoz is. Gondolom, mivel nehezen olvasható és kicsi, emiatt a korrektor sem vette észre.
Azért a BBB Oval Integrate pumpa ára sem kicsit van elírva...
Egyébként gratulálok, nagyon tetszik az új Bikemag, érdekes, tartalmas, még egy számot sem olvastam ilyen sokat. Nekem az Ótvar cikk is bejött, nyilván nem lesz bulvársorozat a magazinban, így néha ez is belefér. Ami a dizájnt illeti, nekem az elõzõ is tetszett, de azért jót tett a frissítés. A poszter szerintem felesleges, bár nagyon klassz a kép a Cannondale-rõl. Ami a hibákat illeti, remélem mérséklõdnek a jövõben, mert azok számomra nagyon bosszantóak, és rendesen le tudják húzni az összképet.
Ettõl eltekintve great job, csak így tovább!