a meredekebb részeken én is elég darabosan mentem fel, 7-9 km/h-val..
pedig síkon meg lejtőn, hátszélben tök erősnek érzem magam
a meredekebb részeken én is elég darabosan mentem fel, 7-9 km/h-val..
pedig síkon meg lejtőn, hátszélben tök erősnek érzem magam
Ne is mond Szilárd hétvégén én is arra voltam, de most annyira nem tetszett a tolna felőli emelkedő.
Atee tegnap te jöttél le a tarján felől igaz?
Alig láttam mert úgy könnyezett a szemem.
a mai nap tapasztalata: Gorba nem lett kisebb tavaly óta
idén meg már 560 km-t bicajoztam, persze ez nem sok, de magamhoz képest tök jó, aki csak szájjal bicajozik többnyire
és aszfaltoznak az arborétum környékén az igazán szar részeken, egyik oldalról talán járható lesz bringával az út a választásokra
Atee bontott húzott küllőket érdemes felhasználni ha jó a méretük?
Ha jó a méret és nincs megcsavarodva akkor mehet.
miért jó nekik, hogy nincsen semmiféle kategorizálás ?
Amint a kiírásból látszik ez nem egy szokványos bringa verseny. Itt nem a helyezések eldöntése, hanem a célba jutás a feladat. Ezért Challenge. Leginkább szerintem a tájfutáshoz hasonlít, egy baj azért van vele: ugyanezen a napon lesz a VM is, így én montis lévén, inkább oda megyek.
Gyertek el és próbáljátok ki, jó lesz. A Felvidék szép, az utak jók, már csak egy szép idő kell hozzá.
De válaszolva a kérdésedre: nem tudom miért nem bontotta kategóriákra a távot a Kamill. De legalább van, ill. lesz. Én személy szerint örülök neki, hogy történik valami itt Komárom környékén is.
Csallóközi Csellendzs
Mi a manó ez?
Ez egy verseny.
Egy Bringás verseny.
Egy kihívás.
Egy olyan bringásverseny, amilyenen még tuti nem vettél részt.
Nem vehettél, mert még nem rendeztek ilyent.
Azért csallóközi, mert Csallóközön keresztül – kasul fogsz száguldozni bringáddal. Ez ugye nyilván való. Oké, de mitől lesz egy csallóközi tekerés csellendzs (challange), azaz kihívás?
Első sorban attól, hogy 100 km feletti lesz a táv, bár a legtöbb bringásnak ez nem nagy eresztés! Ami viszont növeli a nehézséget az a tény, hogy előre nem adott az útvonal. Csak a nevezéskor kapod meg a térképet az első ellenőrző pontig. Rajtad ál, hogy kiválaszd a neked megfelelő útvonalat. Nem érdekes, hogy közúton, töltésen, vagy a mezőn keresztül tekersz, a lényeg az, hogy az ellenőrző ponthoz érj. Ott fog várni a következő térkép a következő ellenőrző pontig, ott megint a következőig s.t.b. Lehet, hogy némelyik szakaszon többször is áthaladsz és az sem bizonyos, hogy ugyan ott lesz a cél ahonnan rajtoltál. Azt sem áruljuk el, hány ellenőrző pont van a pályán. Az ellenőrző pontokon közreműködő emberek sem tudnak a többiekről, ezért ne is faggazsd őket ilyen infóért.
Ha valaki még nem hallott volna róla
Ez egy újabb kezdeményezés, újabb kihívás! Az Észak Komáromi Piko Bike Klub rendezi. Gyertek el, osszátok, hirdessétek, légyszi.
miért jó nekik, hogy nincsen semmiféle kategorizálás ?
Ha valaki még nem hallott volna róla
Ez egy újabb kezdeményezés, újabb kihívás! Az Észak Komáromi Piko Bike Klub rendezi. Gyertek el, osszátok, hirdessétek, légyszi.
http://challenge.pik...u/versenykiiras
gllo módosította - 2014. március 20. - 11:16
egy komoly baj van ezzel az országgal véleményem szerint, amire minden hónap 12-13-a körül rájövök, mikor megjön a fizetéses papírom,
kurva sok pénzt nyúl le az állam hónapról hónapra, annak ellenére, hogy jobban teljesít.
ez a fiatalság előnye ők erre még csak most jönnek rá
pedig orbanisztán jobban teljesít.
egyébként meg elcseszted.
ha Te építetted volna újjá az Esztergom-Pilisvörösvár stb. vonalat akkor leesett volna rögtön 1-2 milliárd. Érdekes dolgokat olvastam róla.De egy a biztos . Szar munkát csináltak de így lehet a fityiszháttérnak milliárdokat lenyúlni.
http://www.kemma.hu/...lujitoit-543725
egy komoly baj van ezzel az országgal véleményem szerint, amire minden hónap 12-13-a körül rájövök, mikor megjön a fizetéses papírom,
kurva sok pénzt nyúl le az állam hónapról hónapra, annak ellenére, hogy jobban teljesít.
sok némettel találkozni főleg nyáron, valamint vasúton belül még nagyon megy a német nyelv
emellett ki tudja hogyan alakul a jövőm, hátha megyek német ajkú vasúthoz is, bár ki tudja még
Inglis baszki inglis,az a világ nyelv,nem a korcs fricc.
nye ponyemáju, dojcse spráhe
pedig tényleg
annyi leckét adtak, mint az állat, lehet inkább tekerni kellett volna
minek egy vasutasnak németül tudnia? nem mondod , hogy van olyan hülye német aki hajlandó a magyar vasút szolgáltatásait igénybe venni ? inkább bicóznál, ott elég a magyar nyelv tudása is
pedig tényleg
annyi leckét adtak, mint az állat, lehet inkább tekerni kellett volna
én csak akartam menni, de végül betettek egy nem tervezett német órát.. :/
jobb kifogást is írhattál volna